Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
REKLÁMESZKÖZ TERVEZÉS
Recept a sikerhez Varga Kornélia BÉFLEX Zrt., Marketing és PR Manager Mobil:20/
2
„Hagyományos gyógymód”
„Szeretnénk egy figyelemkeltő reklámeszközt. A brand-ünk célcsoportja a 25 – 45 év közötti, AB státuszú, nagyvárosban élő populáció. Nincsenek megkötések, prémium kategóriás, fiatalos, kreatív eszközre gondoltunk. A célcsoport megszólítása a célunk”
3
Ha a tervező csak ennyit tud, ki tudja mi lesz a végeredmény?!?
„Kockázatok” Figyelemfelkeltő Prémium kategóriás Fiatalos Kreatív Ha a tervező csak ennyit tud, ki tudja mi lesz a végeredmény?!? 25-45 év közötti AB státuszú célcsoport
4
HATÓANYAG?
5
Mellékhatások Melyik az igazán megfelelő megoldás az ügyfél és a márka számára? És persze az eredményre minél gyorsabban és hatékonyabban szükség van… Lehetséges ez?
6
RECEPTÜNK Receptünk: brief helyett – egy praktikus beszélgetés! Miről? 1.) Hány darab eszközre lesz szükség? 50 20 600 Példa darabszám* 2.) Mekkora költségkeret van rá? Példa költségkeret*
7
RECEPTÜNK 50 200 150.000 500.000 600 5.000.000 Példa darabszám*
Példa költségkeret* Ft / db 3.000 Ft / db 750 Ft / db 830 Ft / db Példa egységárak* 250 Ft / db Ft / db 2.500 Ft / db Ft / db 8.300 Ft / db
8
RECEPTÜNK 50 200 150.000 500.000 600 5.000.000 Példa darabszám*
Példa költségkeret* 3.000 Ft / db Ft / db Ft / db 750 Ft / db 830 Ft / db Ft / db Példa egységárak* 250 Ft / db 2.500 Ft / db 8.300 Ft / db Ehhez a mátrixhoz rendel a tervező még: Terméket, terméktípust Gyártási technológiákat Alapanyagokat
9
RECEPTÜNK Karton attrap Shop-in-shop megoldás
One –way- vision kirakat matrica Belógatós digitálisan nyomtatott tábla dekoráció Plexi pult display Digitális pénzvissza-adó tálca Karton dispaly Reklámtáska Plexi szórólaptartó 3D plakát Sztatikus plakát És még sok minden más…. Fa álló display Padló grafika Wobbler Beltéri molinó Fém display Digitális oszlop
10
RECEPTÜNK Ami még tovább árnyalja a képet: Méret (maximum méretek)
Lapra szerelhetőség, szállítás, disztibúció Teherbírás Kerüljön bele digitális opció? Cserélhető kommunikáció kell-e? Bolton / patikán belüli elhelyezkedés Kültéri vagy beltéri? Tartós vagy promóciós? Állítható legyen (polcok, stb.)? Világítson?
11
RECEPTÜNK Persze a tervezés során az is felmerül, hogy:
Ki a célcsoport? Vannak – e meglévő grafikai anyagok? Milyen kampány / aktivitás része? Mi a márkaüzenet?
12
RECEPTÜNK Beszélgetés brief, amelyet a tervező állít össze
Ügyfél csak jóváhagy v. kiegészít = rebrief Tervek több körben tervezőtől Folyamatos feedback az ügyféltől Kész terv
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.