Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Média és divat.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Média és divat."— Előadás másolata:

1 Média és divat

2 Terjedési fokozatok Váltás

3 Konstans ingerváltozás
Divat-érzékelés 1. Szubjektív érzet Weber-Fechner törvény Érzet-változás Valós fizikai inger Konstans ingerváltozás

4 Konstans ingerváltozás
Divatérzékelés 2. Szubjektív érzet Stevens törvény Érzet-változás Valós fizikai inger Konstans ingerváltozás

5 A divathatás paradoxona
A személy Motivációs elvek: Kiemelkedési és önmegvalósítási vágy Hovatartozás-élmény és elfogadás megkonstruálása A valóság Társas befolyás A társas viszony

6 Kiemelt hatások 1. Divat – viselkedés – életmód
2. Reklámhatás – dinamizmus 3. Siker – Boldogság – Harmónia 4. Divatközvetítés - intenzivitás 5. Gazdaság – közélet – magánélet 6. Sportosság – karrier - boldogság 7. Hiteles – meggyőző – érdekes 8. Életstílus –fiatalosság – dinamizmus

7 Divatcentrikusság Médiahatás Gazdasági érdek Fiatalság-dinamizmus
Magánéleti szimbolika Reklámhatás Rejtett üzenet hatás

8 Rejtett reklámhatás Rejtett reklámok és hirdetések
Álhírek, -riportok, -interjúk Erős PR-hatás

9 A feminizálódó divat

10 Érzelmi tézisek Boldogság Melegség Fiatalosság Harmónia Magánélet Stabilitás Gyengédség

11 Infotainment-álhír leple
Rejtett divathatás Gazdaság Média Infotainment-álhír leple Befogadók

12 Show-elemek divatközvetítő hatása
Érdekesség Életstílus Sportosság Fiatalosság Karrier Siker Gazdagság

13 Erős és hideg Érdekesség Intenzitás Karrier Erősség Gazdagság
Dinamizmus Sportosság Életstílus

14 Életstílus és divat a médiában
Sportosság Fiatalosság Dinamizmus Karrier Boldogság

15 A divatélmény Élménybefogadás Vizuális élmény+érdekesség
Divatorientált életstílus Élménybefogadás Magánélet+siker Vizuális élmény+érdekesség Életstílus+dinamizmus


Letölteni ppt "Média és divat."

Hasonló előadás


Google Hirdetések