Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes."— Előadás másolata:

1 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes

2 1. szint alatt1. szint5. szint6. szint7.szint A képességszintek új skálája: 0 képességpont 2. szint3. szint4. szint 2200 képességpont

3

4 6. évfolyamMatematika Szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő iskolák száma és aránya :

5 6. évfolyamMatematika A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása

6 6. évfolyamMatematika Képességeloszlás osztályonként

7 6. évfolyamMatematika Képességeloszlás az előző évi matematikajegy függvényében

8

9 6. évfolyamSzövegértés Szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő iskolák száma és aránya :

10 6. évfolyamSzövegértés A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása

11 6. évfolyamSzövegértés Képességeloszlás osztályonként

12

13 8. évfolyamMatematika Szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő iskolák száma és aránya :

14 8. évfolyamMatematika A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása

15 8. évfolyamMatematika Képességeloszlás osztályonként

16 8. évfolyamMatematika Képességeloszlás az előző évi matematikajegy függvényében

17 8. évfolyamMatematika A tanulók fejlődése az évfolyamon

18 8. évfolyamMatematika A tanulók fejlődése osztályonként

19 8. évfolyamMatematika A tanulók egyéni fejlődése a komplex fejlődési modell alapján osztályonként

20

21 8. évfolyamSzövegértés Szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő iskolák száma és aránya :

22 8. évfolyamSzövegértés A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása

23 8. évfolyamSzövegértés Képességeloszlás osztályonként

24 8. évfolyamSzövegértés A tanulók fejlődése az évfolyamon

25 8. évfolyamSzövegértés A tanulók fejlődése osztályonként

26 8. évfolyamSzövegértés A tanulók egyéni fejlődése a komplex fejlődési modell alapján osztályonként

27

28 A különböző képzési formákban tanulók továbbtanulási aránya

29 Mérési terület Évf. Iskolai átlag Megyeszék- helyi ált. isk. Országos átlag Matematika 6. 154615391498 8. 163416471622 Szövegértés 6. 151915301483 8. 157116101583 A 2010-es eredmények összefoglalva:

30 Mérési terület Évf. AlapszintAz alapszint alatt teljesítő tanulók aránya (%) A telephelyen (évfolyamon) OrszágosanA megfelelő képzési típusban/ települési típusban Matematika 6. 3. képességszint 25,038,930,5 8. 4. képességszint 34,540,535,4 Szövegértés 6. 3. képességszint 16,125,617,3 8. 4. képességszint 25,830,825,2 Az alapszintet el nem érő tanulók aránya

31 Mérési terület Évf. Átlageredmények 201020092008 Matematika6.1546 (1511;1582) 1497 (1464;1528) 1585 (1555;1616) 8.1634 (1600;1668) 1599 (1563;1629) 1585 (1547;1625) Szövegértés6.1519 (1486;1553) 1518 (1483;1548) 1545 (1516;1572) 8.1571 (1545;1600) 1600 (1542;1636) 1506 (1438;1563) A 2010-es év mérési eredményei az előző évekéhez viszonyítva A 2010. évi eredmény az adott év eredményénél szignifikánsan magasabb A 2010. évi eredmény nem különbözik szignifikánsan az adott év eredményétől

32


Letölteni ppt "Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes."

Hasonló előadás


Google Hirdetések