Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia 2011. november 10.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia 2011. november 10."— Előadás másolata:

1 Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia 2011. november 10.

2 Tartalom  Miért is kell menedzselni a desztinációt? - „kiemelkedően erős versenyhelyzet”  Kifogástalan minőségű szolgáltatás kell…  Új és egyedi, autentikus termék kell…  Mi kell ehhez???  Elméleti tudás – képzés  Gyakorlati tudás – tapasztalati tanulás  TDMC képzései

3 Miért is kell menedzselni a desztinációt? pl. azért, mert a turizmusban kiemelkedően erős versenyhelyzet van… „kifogástalan minőségű szolgáltatást” Az eredményesség érdekében kitűnő értéket, „kifogástalan minőségű szolgáltatást” kell nyújtani a látogatónak / turistának minden kategóriában

4 Az eredményesség érdekében mindig megújuló „friss” és egyedi, autentikus termékeket kell piacra vinni - korszerű és folyamatosan fejlődő módon -, rugalmasan alkalmazkodva a változó igényekhez… „maradéktalan élmény” Cél: A „maradéktalan élmény” biztosítása

5  szemlélet változás….  elszántság, bátorság …  változtatás…  megújulás…  tudás  folyamatos tanulás… Mi kell ehhez??

6 Képzés - tanulás Képzés - tanulás Elméleti tudás - tanulás :  Projektmenedzsment  Integráció és Kooperáció menedzsment  Innováció menedzsment - és termékfejlesztés  Információ menedzsment  Marketing menedzsment  Kommunikáció menedzsment  Vezetési ismeretek  Konfliktus menedzsment  …..  Képzőintézmények

7 Képzés - tanulás Képzés - tanulás Gyakorlati tudás - tapasztalati tanulás:  különböző készségfejlesztés  megfelelő attitűdök /pozitív hozzáállás  őszinte, nyílt kommunikáció a gyakorlatban  együttműködési /kooperációs készség  közös cselekvés - csapatépítés  konfliktus kezelési technikák  … stb., stb. Tanfolyamok, tréningek

8 TDM.C tanfolyamai, képzései 2008 -tól 1. 8 x 1 napos felkészítő programsorozat a TDMSZ tagjai és vezetői számára  Egyesület szervezési / fejlesztési munkák és technikák  A konfliktus, mint esély – a konfliktuskezelés módjai  A vonzerőtől a termékig – a termékfejlesztés lépései  Marketing terv készítése  Hogyan vigyük piacra a desztinációt?  Piaci kommunikáció, pozicionálás – profilalkotás  On-line marketing  A helyes ügyfél kapcsolatok kialakítása

9 TDM.C tanfolyamai, képzései 2008 -tól 2. „Vendégbarát Szolgáltatás” Szakmai továbbképző workshop a TDMSZ tagjai, kis- és mikro-vállalkozások munkatársai számára  Turizmus Európában – szolgáltatások, trendek és vendégek  Vendégbarát viselkedési formák, konfliktuskezelés a turizmusban  Napi kapcsolat a vendégekkel a turizmusban  Speciális szegmensek elvárásai a turisztikai szolgáltatásokkal szemben

10 TDM.C tanfolyamai, képzései 3. Intenzív TDM szakmai továbbképzés és workshop turisztikai szakemberek számára nemzetközi előadókkal  Kooperáció menedzsment a gyakorlatban  Termék-menedzsment a gyakorlatban –Piackutatás és pozicionálás –Profilalkotás és desztináció tervezés –Termékfejlesztés  Átfogó desztináció menedzsment ismeretek  Innováció menedzsment a gyakorlatban  Marketing menedzsment a gyakorlatban

11 TDM.C tanfolyamai, képzései TDM.C tanfolyamai, képzései ÚJDONSÁGUNK: A TDM szervezet konkrét problémájára, igényeire testreszabott tanfolyam, tréning gyakorlati tudással rendelkező az adott témában gyakorlati tudással rendelkező kitűnő szakember közreműködésével

12 Köszönöm megtisztelő figyelmüket! Nyirádi Ágnes nyiradi@tdmc.hu www.tdmc.hu


Letölteni ppt "Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia 2011. november 10."

Hasonló előadás


Google Hirdetések