Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaKinga Pappné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia 2011. november 10.
2
Tartalom Miért is kell menedzselni a desztinációt? - „kiemelkedően erős versenyhelyzet” Kifogástalan minőségű szolgáltatás kell… Új és egyedi, autentikus termék kell… Mi kell ehhez??? Elméleti tudás – képzés Gyakorlati tudás – tapasztalati tanulás TDMC képzései
3
Miért is kell menedzselni a desztinációt? pl. azért, mert a turizmusban kiemelkedően erős versenyhelyzet van… „kifogástalan minőségű szolgáltatást” Az eredményesség érdekében kitűnő értéket, „kifogástalan minőségű szolgáltatást” kell nyújtani a látogatónak / turistának minden kategóriában
4
Az eredményesség érdekében mindig megújuló „friss” és egyedi, autentikus termékeket kell piacra vinni - korszerű és folyamatosan fejlődő módon -, rugalmasan alkalmazkodva a változó igényekhez… „maradéktalan élmény” Cél: A „maradéktalan élmény” biztosítása
5
szemlélet változás…. elszántság, bátorság … változtatás… megújulás… tudás folyamatos tanulás… Mi kell ehhez??
6
Képzés - tanulás Képzés - tanulás Elméleti tudás - tanulás : Projektmenedzsment Integráció és Kooperáció menedzsment Innováció menedzsment - és termékfejlesztés Információ menedzsment Marketing menedzsment Kommunikáció menedzsment Vezetési ismeretek Konfliktus menedzsment ….. Képzőintézmények
7
Képzés - tanulás Képzés - tanulás Gyakorlati tudás - tapasztalati tanulás: különböző készségfejlesztés megfelelő attitűdök /pozitív hozzáállás őszinte, nyílt kommunikáció a gyakorlatban együttműködési /kooperációs készség közös cselekvés - csapatépítés konfliktus kezelési technikák … stb., stb. Tanfolyamok, tréningek
8
TDM.C tanfolyamai, képzései 2008 -tól 1. 8 x 1 napos felkészítő programsorozat a TDMSZ tagjai és vezetői számára Egyesület szervezési / fejlesztési munkák és technikák A konfliktus, mint esély – a konfliktuskezelés módjai A vonzerőtől a termékig – a termékfejlesztés lépései Marketing terv készítése Hogyan vigyük piacra a desztinációt? Piaci kommunikáció, pozicionálás – profilalkotás On-line marketing A helyes ügyfél kapcsolatok kialakítása
9
TDM.C tanfolyamai, képzései 2008 -tól 2. „Vendégbarát Szolgáltatás” Szakmai továbbképző workshop a TDMSZ tagjai, kis- és mikro-vállalkozások munkatársai számára Turizmus Európában – szolgáltatások, trendek és vendégek Vendégbarát viselkedési formák, konfliktuskezelés a turizmusban Napi kapcsolat a vendégekkel a turizmusban Speciális szegmensek elvárásai a turisztikai szolgáltatásokkal szemben
10
TDM.C tanfolyamai, képzései 3. Intenzív TDM szakmai továbbképzés és workshop turisztikai szakemberek számára nemzetközi előadókkal Kooperáció menedzsment a gyakorlatban Termék-menedzsment a gyakorlatban –Piackutatás és pozicionálás –Profilalkotás és desztináció tervezés –Termékfejlesztés Átfogó desztináció menedzsment ismeretek Innováció menedzsment a gyakorlatban Marketing menedzsment a gyakorlatban
11
TDM.C tanfolyamai, képzései TDM.C tanfolyamai, képzései ÚJDONSÁGUNK: A TDM szervezet konkrét problémájára, igényeire testreszabott tanfolyam, tréning gyakorlati tudással rendelkező az adott témában gyakorlati tudással rendelkező kitűnő szakember közreműködésével
12
Köszönöm megtisztelő figyelmüket! Nyirádi Ágnes nyiradi@tdmc.hu www.tdmc.hu
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.