Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Média és életmód kapcsolata
2
Bevezetés Televízió Család; életmód változások
Televízió hatásmechanizmusa; Kontroll - Civil szervezetek
3
Tömegkommunikáció= Televízió
Életmódváltozások Bioritmus változások Életprogramok strukturálódása TV+ Szabadidős programok és televíziónézők strukturálódása Tömegkommunikáció= Televízió
4
Couch Potato
5
Couch Potato
6
Couch Potato
7
Advertainment felsőfokon
Jhvbjhvghfkhgf „A TV lehet a harmadik, vagy negyedik szülő, de sosem lehet az első, vagy a második…” Clinton
8
Disney vs Pixar, Dreamworks
Jhvbjhvghfkhgf
9
Tanulmányok logók
10
Televíziós szokásaink
Intenzitás Információ megmaradás Családon belüli hierarchia A televíziózás alatt végzett egylb tevékenységeink TV-nézést befolyásoló egyéb tényezők
11
Reklámnézés pszichológiája
Involváltság Reklámészlelés Reklámelhelyezés pszichológiája Napszak szerint, demográfiai jellemzők szerint Műsorok környezete TV nézés hossza Ötlet, kreativitás, humor Érzelmi állapotunk
12
Tanulmányok Reklám blokkhossz Split screen Mérhető izgalom
Reklámészlelésre ható tényezők Kábel TV piac változásai (itt jók vagyunk:) Szponzorációs kutatások
13
A társadalom építőköve
A családon belüli kommunikációt meg nem határozza, de befolyásolja A feszültséget oldja Elszigetel a világtól Elszigetel a családtagoktól A családon belüli dominanciát meghatározza
14
A televízió további hatásai
Átvette a család és iskola szocializáló szerepét Önállósága nincs, érdekszférák irányítják Fogadói oldal ráhatása nincs IgénykielégítésIgénykeltés Civil szervezetek veszik át a kontroll szerepet (ORTT)
15
Civil szervezetek kompetenciája
Hatékonyság Civil szervezetek-média kapcsolata Kereskedelmi érdekek Infotainment Megválasztották Brazília legcsúnyább parasztját Párt talált a naponta 300x elélvező nő Porzsákból került elő Micike a törpehörcsög Kicsúszott egy motorcsónak Ausztráliában egy versenyen
16
Konklúzió Jövőkép Saját vélemény
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.