Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Tájékoztató a Társadalmi Megújulás Operatív Program (TÁMOP) 3.4.3-08/1-2. „Iskolai tehetséggondozás” című pályázatról Kecskemét, 2010. augusztusPapp Attila.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Tájékoztató a Társadalmi Megújulás Operatív Program (TÁMOP) 3.4.3-08/1-2. „Iskolai tehetséggondozás” című pályázatról Kecskemét, 2010. augusztusPapp Attila."— Előadás másolata:

1 Tájékoztató a Társadalmi Megújulás Operatív Program (TÁMOP) 3.4.3-08/1-2. „Iskolai tehetséggondozás” című pályázatról Kecskemét, 2010. augusztusPapp Attila projektmenedzser

2 TÁMOP 3.4.3 – 08/2 – 2009-0086 „Iskolai tehetséggondozás” – Együtt a tehetségekért! Pályázat kezdete: 2010. június 01. Pályázat befejezése: 2011. december 01. Konzorciumi partnerek: Kálmán Lajos Óvoda, Általános Iskola és Művelődési Ház Bolyai János Gimnázium Corvina Óvoda, Általános Iskola

3 Elnyert t á mogat á si ö sszeg: Kálmán Lajos Óvoda, Általános Iskola és Művelődési Ház 8.240.000 Ft Bolyai János Gimnázium 5.860.000 Ft Corvina Óvoda, Általános Iskola 5.900.000 Ft Összesen 20.000.000 Ft 20.000.000 Ft

4 Projekmenedzsment Projektmenedzser: Papp Attila (Kálmán Lajos NOMH), Szakmai vezetők: Kis Ilona (Kálmán Lajos NOMH) Nemes Gabriella (Corvina Óvoda és Ált. Isk.) Szűcs Orsolya (Bolyai János Gimn.) Pénzügyi vezető: Marcsányi Gábor (Corvina Óvoda és Ált. Isk.)

5 C é l: -az oktat á s minős é g é nek jav í t á sa; •figyelmet kell ford í tani a tehets é ges, vagy alulteljes í tő tehets é gek seg í t é s é re; •biztos í tani kell a tehets é g felismer é s é t, gondoz á s á t; •pedag ó gusoknak a tanulm á nyi, k ö z ö ss é gi teljes í tm é ny t á mogat á s á hoz szakmai – m ó dszertani ismereteket kell biztos í tani. Kiemelt c é l: -az es é lyk ü l ö nbs é g m é rs é kl é se; -a tehets é ggondoz á si szolg á ltat á sokhoz val ó egyenlő es é lyű hozz á f é r é s biztos í t á sa.

6 P á ly á zatunk tartalma  Előkészítő tevékenységek:  a 3 iskola konzorciumot hozott létre a tehetséges tanulók gondozására (együttműködési szerződés)  meghatároztuk a közös költségvetésünket  felvettük a kapcsolatot a Debreceni Egyetemmel, a MATEGYE Alapítvánnyal és az ISZE-vel.  Projekt megvalósítása:  Résztvevő pedagógusok továbbképzése (44 fő Szolnok Ped.Int.)  Projekt nyilvános indítása:  szülők, diákok, kollégák tájékoztatása,  Tehetségazonosító módszerekkel az 5. és a 9. osztályos tanulók bemérése (50 fő/intézmény – Debreceni Egyetem)

7  Munkacsoportok alkotása (szakmai munkacsoport - adatlap)  a munkacsoportok munkájának beindítása, öt szakmai program kidolgozása (bruttó 6299 Ft/óra )  Intézménylátogatás (Törökszentmiklós, Mezőkovácsháza)  A Kreatív Klub munkatervének elkészítése:  a diákkör különböző szakos tanárok és tanulók közössége, egy kijelölt probléma megismerésére, feldolgozására, s a film kifejező eszközeinek felhasználásával művészi feldolgozása, megjelenítésére, angol nyelven is.  Szakmai találkozó  Tehetségpontokkal kapcsolatfelvétel (30 pedagógus) :  MATEGYE, GÉNIUSZ, KECSKEMÉTI GIMNÁZIUMOK, ISZE

8  A Kreatív Klub- a tehetséggondozó program megvalósítása (heti rendszeresség):  rendszerszerű gondolkodás fejlesztése a munka során,  önálló, kreatív feladatok végrehajtása,  téma körüljárása szaktárgyi szempontok alapján,  kutatómunka lefolytatása az adott témában,  ismeretek rendszerezése,  technikai feladatok végrehajtása,  filmhez szükséges eszközök, díszletek, ruhák, kellékek elkészítése szülők bevonásával,  filmkészítés,  filmbemutató megszervezése, plakátok-meghívók elkészítése, széthordása,  Nyilvános filmbemutató- városi verseny (50 fő) :  az iskola diákjainak, pedagógusainak, érdeklődők részvételével.  Szakmai záró konferencia

9  Konzorciumi, városi, tanulmányi versenyek, szervezése, lebonyolítása (500 fő részvétele)  A konzorciumban résztvevő iskolák diákjai között, és iskolákon belül.  Tehetséggondozáshoz nélkülözhetetlen eszközök beszerzése ;  5 éves fenntartási kötelezettség (2016-ig) Ki mit végez?  Külső partner bevonása:  tehetségazonosítás, részképesség mérése az 5. 9. osztályban  tehetségazonosításhoz, tehetségfejlesztéshez kapcsolódó képzések  tehetségfejlesztés hatékonyságának mérése  előadás szülőknek a tehetséggondozásról  Saját kivitelezés:  differenciált képességfejlesztő program kidolgozása,  a program működtetése  diákköri foglalkozások megtartása  versenyek szervezése  szakmai anyagok elkészítése  szakmai tapasztalatok közzététele


Letölteni ppt "Tájékoztató a Társadalmi Megújulás Operatív Program (TÁMOP) 3.4.3-08/1-2. „Iskolai tehetséggondozás” című pályázatról Kecskemét, 2010. augusztusPapp Attila."

Hasonló előadás


Google Hirdetések