Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

OTP Fórum Program Sajtótájékoztató – október 13.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "OTP Fórum Program Sajtótájékoztató – október 13."— Előadás másolata:

1 OTP Fórum Program Sajtótájékoztató – 2010. október 13.
OTP Bank Investor Relations OTP Fórum Program Sajtótájékoztató – október 13. Kovács Antal, Az OTP Bank Nyrt. vezérigazgató-helyettese Forrai Péter, OTP Bank Nyrt. Elektronikus Banki üzletágának ügyvezető Igazgatója Dr. Törőcsik Mária közvélemény-kutató, Törőcsik Inspiráció Investor Presentation 1 1

2 Az elmúlt egy év hazai és nemzetközi elismerései az OTP Banknak
2010-es elismerések „Felhasználóbarát honlap ” címet kapott a bank megújult honlapja. A Magyar Tartalomipari Szövetség évente megrendezi az eFestivalt, amelyen a hazai online és multimédia szakma legjobb gyakorlatait díjazzák.  „A legjobb bank Magyarországon” díj (Global Finance) 2010-ben 13. alkalommal kapta meg a nemzetközi magazintól a bank az elismerést. 2009-es elismerések Minőségi díj Az Év Honlapja 2009 pályázaton „Szolgáltatás” és „Elektronikus hírlevél” kategóriákban. „Az év bankja Magyarországon” díj (Banker) A legjobb bank és a legjobb privát banki szolgáltatást nyújtó pénzintézet Magyarországon (Euromoney) „Az év bankja 2009” és „A válságot legjobban kezelő bank 2009” (MasterCard® - Az év bankja verseny) az Év bankkártyája 2009 és az Év bankkártya sorozata 2009 díj a Magyar Képzőművészeti Egyetem pályázatán. Az év bankkártyája a MasterCard Online – „Green” kártya lett. Az Év bankkártya sorozatának járó elismerést az OTP Cafeteria – Mastercard Online – Maestro PayPass hármasa kapta. 

3 Az OTP Junior arculata

4 OTP Fórum Program embléma

5 Okostelefonos banki alkalmazásteszt fókuszcsoportos kutatás
Dr. Törőcsik Marketing Inspiráció | Fogyasztói Magatartás Kutató Intézet Trendinspirációs Műhely 7625 Pécs, Kaposvári u. 4. | Tel./Fax: 72/ |

6 kutatási célok módszertan
az iPhone és egyéb okostelefon használók motivációi, attitűdjei alkalmazások használatának vizsgálata vonzó, népszerű alkalmazások elutasított alkalmazások elektronikus bankolási és fizetési szokások vizsgálata koncepcióteszt: az OTP iPhone-ra fejlesztetett banki alkalmazásának előzetes vizsgálata módszertan fókuszcsoportos kutatás a célcsoport körében 3 csoport fiatal nagyvárosi okostelefon tulajdonosok legalább átlagos végzettség és jövedelem „Nekem annyit jelent, hogy az egész életemet, a kapcsolataimat tartalmazza, ha egy nap otthon hagynám, meg lennék halva.” - Ilona

7 az okostelefon kategóriája
a funkciók összeolvadása – „minden egy zsebben” „Számomra azt jelenti, hogy gyakorlatilag minden egy zsebben van: fényképezőgép, navigáció, internet, zene, telefon, , bármi. Majdnem mindenre tudom használni.” – András a teljesítmény növekedés szinte laptop teljesítmény „Mobil operációs rendszer fut rajta, ettől mini laptop lesz. Egy sima mobiltelefonhoz képest kinyitja a lehetőségek tárházát.” – Attila a mindennapi élet támogatása több fronton a munka és a magánélet szervezése, segítése közösségszervező tartalommal is bírnak közösségi oldalak, közösségi web

8 az alkalmazások motivációja
folyamatos jelenlét, gyorsaság nem csak motiváció, hanem elvárás is szórakozás a megjelenésnek is szórakoztatónak, érdekesnek, újszerűnek kell lennie munka, praktikum, mindennapok mindenki más funkciót, alkalmazást tud használni „Ha ingyen WiFi-s helyen vagyok akkor ezek folyamatosan mennek és szól, ha kaptam egy t, vagy ha a Facebook-on van valami történt. Ez a totális függőség.” – Viola „Én nagyon szeretem a hangjegyzet funkcióját, mert rámondom, és utána összeállítom a jelentést – egyszerűbb, mint leírni.” – Melinda

9 Okostelefonos alkalmazások
közösségi web praktikum, munka játék, szórakozás navigáció

10 Az ideális banki alkalmazás funkciói
kulcsfogalom: személyre szabottság ebben az esetben az ajánlatoktól, megkeresésektől sem ódzkodnak elvárás a pénzügyi döntéseik hatékony támogatása gyakran összehasonlító, összefogó alkalmazásban gondolkodtak jó lenne az ajánlatokat összehasonlítani az ideális alkalmazás mindent tudna az online, gyors és egyszerű ügyintézés vágyott a célcsoporton belül [real time] problémakezelés hatékony ügyfélszolgálat „De el tudnék képzelni személyre szabott alkalmazást is. Ha engem például, nem érdekelnek a betétek, csak a hitelek, akkor tudjam szűrni – mert előszeretettel küldözgetnek kérés nélkül mindent, ami nem érdekel.” – Gábor

11 Alkalmazásteszt a menüponttal szembeni várakozások előzetes felmérése
a tesztelés menete a koncepciót menüpontonként teszteltük az alábbi struktúra szerint a látottak megvitatása a menüponttal szembeni várakozások előzetes felmérése a felülettervek bemutatása, ismertetése

12 bejelentkezés a netbankba
Alkalmazásteszt elfogadott elemek hírek megítélése a majdani tartalomtól függ pozitív, ha nem csupán a banki-, pénzügyi világgal kapcsolatos a tartalom megoszthatóság megítélése (facebook, iwiw) nem egységes keresők a legpozitívabb fogadtatás, létező igényt elégít ki az elvárt módon van, aki használt már hasonlót árfolyam elfogadott ötlet a legfontosabb árfolyamok (valuta, deviza) mellett elképzelhetőnek tartották a tőzsdei indexek, részvények követhetőségét is ügyintézés kapcsolat „egygombos”, „real time” igények, gyors ügyintézés egyenleg lekérdező fontos bejelentkezés a netbankba optimalizálás elengedhetetlen

13 egyéb ügyintézés egyéb Alkalmazásteszt eredménye kérdéses elemek
elutasított elemek egyéb ügyintézés reklámvideók IBAN kalkulátor prepaid bankkártya feltöltés, hűségpont beváltása a reklámvideók letöltése idő- és költségigényes szükségtelennek, feleslegesnek ítélték meg ezekre még nincs igény alkalmazásuk csupán elvétve történik egyéb szezonális alkalmazások megítélésük a majdani tartalomtól függő

14 optimalizált felületek személyre szabhatóság – minden területen fontos
Megállapítások a mobil banki alkalmazás lehetősége vonzó az okostelefon tulajdonosok számára a téma tárgyalásakor az elektronikus bankolással és a bankokkal szembeni igényeiket tisztán megfogalmazták kulcsszavak biztonság – garantálása elengedhetetlen még a nyitottabb, fiatalabb célcsoportok esetében is optimalizált felületek személyre szabhatóság – minden területen fontos az alkalmazás elemeit is személyre szabva fogadnák el a tartalom esetében is szívesen vennék az ajánlatok, megkeresések szintjén is fontos lenne számukra előzékenység, az ügyfél segítése az ügyintézés minél gyorsabb, hatékonyabb és olcsóbb legyen


Letölteni ppt "OTP Fórum Program Sajtótájékoztató – október 13."

Hasonló előadás


Google Hirdetések