Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaPiroska Bogdánné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Hogyan jelenjek meg a weben? Szabolcs Zoltán
2
Internetezők 518 500 000 fő 4 500 000 fő Forrás: NRC, Internet World Stats
3
Havi egyszeri internetezők (15-69 éves) Forrás: NRC
4
Megoszlás 2011 Forrás: NRC
5
Online turizmus • Az Egyesült Királyságban 2012 nyarán az utazások 2/3 teljesen online kerület lefoglalásra • Egyre kevesebb portálban bíznak meg • A turisták 1/3-a keresett Facebookon kifejezetten turisztikai szolgáltatást Forrás: NRC
6
Milyen lehetősége van a szállásadónak? Saját weblap Területi portálok Tematikus portálok Szállásfoglalási portálok GDS rendszerek Közösségi média Mobil megjelenés Link gyűjtemények Cégjegyzékek Szállás.hu Utazzitthon.hu Booking.com Szállás.net Agoda.hu Galileo Amadeus Travelport www.Fatosz.hu www.pannonland.hu http://www.falusiturizmus.hu/ www.visitbuk.hu www.orseg.hu www.kalauz.hu www.szakkatalógus.hu www.ceggyujtemeny.linkpark.hu Startlap.hu Linkkatalógus.hu
7
Saját weblap • Content is King – a tartalom a király • Fontos a releváns tartalom • Átlátható szerkezet • Könnyen megtalálható adatok
8
Megjelenés • Egyszerű • Letisztult • Átlátható • Saját URL
9
SEO • Kereső optimalizálás • URL • Tartalom menedzsment • Linképítés • Kulcsszavak • Belső linkek • Releváns külső linkek
10
Turisztikai portálok • www.pannonland.hu • Közös marketing • Közös kampányok • Közös SEO • Közös büdzsé
11
Szállásfoglalási portálok • Jól optimalizált portálok • Nagy látogatószám • Bejáratott márkák • Komoly előírások • Magas jutalékok • Kontingens igényes
12
Közösségi média • Kétélű fegyver • Folyamatos gondozást igényel • Az utazási döntések 60%-a facebook bejegyzések alapján születik
13
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Szabolcs Zoltán szabolcs.zoltan@chrome.hu
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.