Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az internet használata a marketingmix-ben

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az internet használata a marketingmix-ben"— Előadás másolata:

1 Az internet használata a marketingmix-ben
Damjanovich Nebojsa online marketing tanácsadó

2 Bemutatkozás Damjanovich Nebojsa Online marketing tanácsadó
Három könyv szerzője marketing, Keresőmarketing, Online pr Előadások, szakmai publikációk Referenciák: a NOKIA Hungary, a HVB Bank Hungary, a GlaxoSmithKline, az AstraZeneca, az MSD, a Figyelő Fórum, a DHL, a Procter & Gamble, a UPC Magyarország, a Kopint-Datorg, az Office Depot, a Junior Achievemen, az Index.hu, az Italok.hu és a ColourBird.com

3 Tartalom Keresőmarketing E-mail marketing Banner Szponzoráció
Online PR Partnerségek

4 Tartalom Keresőmarketing E-mail marketing Banner Szponzoráció
Online PR Partnerségek

5 Keresőmarketing Minden off-line, online kampánynál
Márkanév, terméknév, fogalom Mennyire vagyunk „láthatóak” a neten? Benchmarking: Keresők, katalógusok, linkgyűjtemények Saját website látogatói statisztikánk

6 Keresőmarketing Branding Interaktivitás Folyamatos jelenlét Kampány
Website optimalizálás Kampány Kulcsszavas hirdetés Költséghatékony jelenlét (website optimalizálás) Kulcsszavas hirdetés – közel 70% ROI

7

8

9 Tartalom Keresőmarketing E-mail marketing Banner Szponzoráció
Online PR Partnerségek

10 E-mail marketing Minden speciális célcsoportnál
Nyomtatott sajtó mellett használhatunk: hírlevél (saját) Hirdetés hírlevélben (média) Direkt (saját listára) kutatás (saját, média vagy listatulajdonos listájára) Autoresponder

11 E-mail marketing Interaktivitás Branding Kampány Folyamatos jelenlét
Technikailag és vizuálisan gondozott kommunikáció magas szintű márkaismertséget biztosít Az eszköz rendkívüli interaktivitási lehetőségekkel rendelkezik

12

13 Tartalom Keresőmarketing E-mail marketing Banner Szponzoráció
Online PR Partnerségek

14 Banner Vényköteles gyógyszerek esetében csak a speciális website-okon
Banner, box, „felhőkarcoló” stb. Kisebb válaszadási arányok Jó márkaismertséget növelő eszköz „Felhívás a cselekvésre” kötelező használni!

15 Banner (hirdetési csík)
Branding Interaktivitás Folyamatos jelenlét Kampány Banner Banner Rövid idő alatt nagy elérés Offline kampány támogatása is lehetséges Kiegészítő online reklámeszköz! (speciális website-okon)

16 Péda

17 Tartalom Keresőmarketing E-mail marketing Banner Szponzoráció
Online PR Partnerségek

18 Szponzoráció Stratégiailag fontos website-okon Akár kampányszerűen
Az üzenet, kreatív és az egész tartalom változhat Minimum fél, de optimális az 1 év Online szponzoráció MÉRHETŐ

19 Eredmények mérése A feladattól és a céltől függően történik az eredmények mérése Akció típusok: Cikkek, hírek, kvízek, fórumok, játékok, más Médiateljesítmények: Összes és egyéni látogató, összes és egyéni oldalletöltések, összes és egyéni rákattintások, kitöltött kérdőívek stb.

20 Szponzoráció Branding Interaktivitás Folyamatos jelenlét Szponzoráció
Kampány Szponzoráció Szponzoráció Leginkább használatos eszköz a vényköteles gyógyszerek online promóciójában PR jellegével nagyob érdeklődést vált ki és „hitelesebb” Rendkívülien költséghatékony

21 Tartalom Keresőmarketing E-mail marketing Banner Szponzoráció
Online PR Partnerségek

22 Online PR Sajtószoba a website-on Sajtóközlemények – PR ügynökség
Több célcsoport használatával Linkek elhelyezése minden anyagban Fizetett PR cikk

23 Online PR Branding Interaktivitás Folyamatos jelenlét Online PR
Kampány Online PR Sok lehetőség a kihasználására (vállalati website, brand-site, speciális website-ok, hírlevelek, chat, fórum, levelező listák

24

25 Mit keresnek a médiaképviselők általában a Sajtószobában?
PR kapcsolat (elérésekkel) Alapvető adatok ellenőrzése a szervezetről Vezetők helyes névírása, kor, telep- és székhely címek stb. A vállalat saját közleményei Pénzügyi információk Képek letöltése a cikkhez

26 Sajtószoba nyitóoldala
Login felület Utolsó 3-4 képes hír lead-ben + link További hírek - link Pop-up ablak – felhívás a regisztrációra Magyarázat a regisztráció szükségességéről

27 Regisztráció Előnyök hangsúlyozása és a lehetőségek bemutatása
Regisztrációs lap Privát és médiaadatokkal Hírlevél és a többi közlemény engedélyezése Manuális engedélyeztetés/visszaigazolás

28 Kapcsolatok Kontaktszemélyek neve, címe, arcképe, jogosultsági körök, direkt elérései, munkaidőn kívüli elérések, helyettesek Kiemelt helyen Kontaktszemélyek önéletrajza NEM: vagy

29 Sajtóközlemények Sajtóközlemények címoldala és rajta
Az anyag címe, kelte, téma és a teljes szöveghez és háttéranyagokhoz vezető link Interaktív szövegek és képek Nyomtatási könnyítések Sajtóközlemények archívuma

30 Keresők Belső Külső Segíti a sajtóképviselő gyorsabb navigálását
Speciális információ keresést Archívum jobb áttekintése/használhatósága Sajtóközlemények, képek, szavak és szókapcsolatok Külső Valamelyik kereskedelmi kereső

31 Termékek/szolgáltatások
Új termékek/szolgáltatások, frissítések, visszavonások, esettanulmányok, fogyasztói tanusítványok, hang- és videó klippek, mediakit, nyomdakész szöveg/kép anyagok

32 Vállalati események Rendezvények, konferenciák, új belépők, előléptetések, leépítések, pénzügyi hírek és évi jelentések, részvényárfolyam, előrejelzések, háttéranyagok a menedzsment önéletrajzai és elérései fényképek (nyomdakész is) tanulmányok, elemzések stb.

33 Levelezési lista PR kapcsolat (mező) E-mail listák Sajtótájékoztatók
Sajtóközlemények Esemény beharangozások Follow-up üzenetek Speciális kérések (automatizált )

34 Hasznos linkek A vállalat egységei
A vállalat partner- és beszállító listája Együttműködő és hivatalos szervezetek Az üggyel kapcsolatos non-profit szervezetek Más, az iparághoz kapcsolódó linkek

35 Iparág információi Minden anyag, tanulmány vagy esemény az iparággal kapcsolatban Összehasonlító elemzések, kutatási adatok A lényeg, hogy a sajtóképviselők egy idő után forrásként használják (és jelöljék meg) a website-unkat

36 Díjak és elismerések Minden információ a kapot díjakról és elismerésekről Forrásokkal, kapcsolat információval Letölthető, nyomdakész szöveg-kép anyagokkal

37 Segítség Struktúrált, felhasználóbarát „segítség” eszköz nélkül kudarcba fulladhat a „Sajtószoba” A fejlesztő feladata 10%-ra csökkenteni az ember beavatkozását (ügyintést) Minden oldalon szerepeljen!

38 Tartalom Keresőmarketing E-mail marketing Banner Szponzoráció
Online PR Partnerségek

39 Partnerségek Szakmai szolgáltatás az online tartalomszolgáltatóknak
Tartalom szolgáltatása speciális website- oknak Tanulmányok, cikkek, hírek, képek, konferenciák, bemutatók Inkább PR, mint reklám!

40 Partnerségek Interaktivitás Branding Kampány Folyamatos jelenlét
Mindkét félnek hasznot kell húzni a partnerségből Releváns és „többlet értékű” tartalmak Partnerségek

41 Kérdések? Eléréseim: Damjanovich Nebojsa Telefon: (30) 206-4305
Website:


Letölteni ppt "Az internet használata a marketingmix-ben"

Hasonló előadás


Google Hirdetések