Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Szinkronizált multiplatform élmények 2013.11.13 laszlo.mezei@kirowskiisobar.com
5
Összehangolt, többcsatornás élmény
6
Ugye kapcsolatokat tervezünk?
14
STRATÉGIA TERJEDELEM STRUKTÚRA VÁZ MEGJELENÉS
15
[digitális termék]
16
És a többi eszköz?
18
ESZKÖZÖK OPERÁCIÓS RENDSZEREK, SZOFTVEREK TARTALOM ÁRUHÁZ ALKALMAZÁS ÁRUHÁZ ÜZLETEK REKLÁMOK WEBSITE, WEBÁRUHÁZ
20
Tökéletes, összehangolt élményt várnak minden csatornán csatorna
21
Márka és fogyasztó kapcsolatán dolgozunk
22
Mivel jár a UX designerek számára?
23
Nem elég a site-on vagy app-ban bejárt útvonalakra koncentrálni, minden csatornát ismernünk kell…
24
…és a fogyasztók szerepeinek, attitűdjeinek változásait is.
25
Összeérnek a projektek Website Mobil alkalmazás ATL kampány
26
Új helyzetek a munkánkban Kreatív igazgatóval egyeztetünk SEM/SEO kérdésekbe belefolyunk Guide-ot írunk az ügyfélszolgálatnak Nyomtatott űrlapokat tesztelünk Webshop funkciót bemutató videón dolgozunk Webshop funkció offline kivetülését tervezzük meg Nagy projekteket végigtolunk egyfajta producerként
27
Hűségprogram Korlátlan díjcsomagok Online kedvezmények 4G/LTE Készülék eladás stratégia Fiatalos kommunikációs platform ATL kampányok Social media SEM, SEO A brand tevékenységeit értenünk kell a legegyszerűbb LP megtervezéséhez is
28
Csapatban kell dolgoznunk UX UICREAPROD DEVACCSEMSOCIAL
29
html prototípust épít stratégiai gondolkodás ux producer grafikai terv felé nyitó drótvázak ux researcher ügyfelet kezel Új szerepektől sem kell megijednünk
30
Generalistákra van szükség – nem csak UX ágon
31
A saját platformjainkon túl kell lépnünk: SERVICE DESIGN
32
Néha meg tudja egy ember is csinálni, de ritkán
33
Köszönöm a figyelmet! laszlo.mezei@kirowskiisobar.com
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.