Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
A METRO Kereskedelmi Kft.
Készítette: Plaszauer Zsanett Szeitz Anita
2
A METRO Group Anyacég METRO Group Hány országban van jelen? 32
Üzletek száma? 2.200 Munkatársak száma? Összforgalom? (milliárd €) 68
3
Cégbemutató 1994 az első két METRO áruház megnyitása
Magyar kereskedelmi piac meghatározó szereplője Új jelenség versenyelőny
4
A METRO jellemzői Vevőkapcsolat fontossága Termékek 90% -a hazai
Korszerű technológia Gasztronómiai események támogatása
5
Miért lép ki a nemzetközi piacra?
Németország már túl kicsi új piacok keresése Olcsó munkaerő Különböző kedvezmények Adó Vám Stb… Kelet-Európa, Ázsia
6
A nemzetköziesedés tempója
8
Menedzsment kultúra Teljesítménymenedzsment Vezetésmenedzsment
Társadalommenedzsment
9
Környezetvédelem Világítótestek Környezetbarát termékek
Szelektív hulladékgyűjtés EDI rendszer Föld napja Logisztikai szolgáltatás CO2
10
A válság hatása elmaradtak az inflációt követő béremelések
bérek befagyasztására a Metro Group értékesítésének csaknem 50%-át teszi ki
11
A METRO Cash&Carry 2008 2009 Változás (%) Változás helyi valutában
Értékesítés (milliárd €) 15,7 14,6 -6,5% -1,8% Németország 2,7 2,6 -3,1% Nyugat-Európa (Németország nélkül) 6 5,7 -4,5% -3,3% Kelet-Európa 5,2 -13,3% +0,1% Ázsia, Afrika 0,9 1,1 +15,0% +1,4%
12
„Célunk vállalatunk hosszú távú növekedésének biztosítása”.
Shape 2012 METRO Group érték- és hatékonyságnövelése egyszerűbb szervezeti struktúra kialakítása humán erőforrás is kiemelt terület „Célunk vállalatunk hosszú távú növekedésének biztosítása”. Dr. Eckhard Cordes
13
Vita
14
Köszönjük a figyelmet
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.