Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A METRO Kereskedelmi Kft.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A METRO Kereskedelmi Kft."— Előadás másolata:

1 A METRO Kereskedelmi Kft.
Készítette: Plaszauer Zsanett Szeitz Anita

2 A METRO Group Anyacég  METRO Group Hány országban van jelen? 32
Üzletek száma? 2.200 Munkatársak száma? Összforgalom? (milliárd €) 68

3 Cégbemutató 1994 az első két METRO áruház megnyitása
Magyar kereskedelmi piac meghatározó szereplője Új jelenség  versenyelőny

4 A METRO jellemzői Vevőkapcsolat fontossága Termékek 90% -a hazai
Korszerű technológia Gasztronómiai események támogatása

5 Miért lép ki a nemzetközi piacra?
Németország már túl kicsi új piacok keresése Olcsó munkaerő Különböző kedvezmények Adó Vám Stb… Kelet-Európa, Ázsia

6 A nemzetköziesedés tempója

7

8 Menedzsment kultúra Teljesítménymenedzsment Vezetésmenedzsment
Társadalommenedzsment

9 Környezetvédelem Világítótestek Környezetbarát termékek
Szelektív hulladékgyűjtés EDI rendszer Föld napja Logisztikai szolgáltatás  CO2

10 A válság hatása elmaradtak az inflációt követő béremelések
bérek befagyasztására a Metro Group értékesítésének csaknem 50%-át teszi ki

11 A METRO Cash&Carry 2008 2009 Változás (%) Változás helyi valutában
Értékesítés (milliárd €) 15,7 14,6 -6,5% -1,8% Németország 2,7 2,6 -3,1% Nyugat-Európa (Németország nélkül) 6 5,7 -4,5% -3,3% Kelet-Európa 5,2 -13,3% +0,1% Ázsia, Afrika 0,9 1,1 +15,0% +1,4%

12 „Célunk vállalatunk hosszú távú növekedésének biztosítása”.
Shape 2012 METRO Group érték- és hatékonyságnövelése egyszerűbb szervezeti struktúra kialakítása humán erőforrás is kiemelt terület „Célunk vállalatunk hosszú távú növekedésének biztosítása”. Dr. Eckhard Cordes

13 Vita

14 Köszönjük a figyelmet


Letölteni ppt "A METRO Kereskedelmi Kft."

Hasonló előadás


Google Hirdetések