DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, 2010. április 15. www.pte.hu.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, 2010. április 15. www.pte.hu."— Előadás másolata:

1 DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, 2010. április 15. www.pte.hu

2 a honlap mint médium  a hatékony kommunikáció nélkülözhetetlen eleme  alkalmas külső és belső célcsoportok elérésére egyaránt

3 a honlap fejlődéstörténete  alapfogalmak (honlap, portál, cms, stb.)  technikai újítások és a felhasználói igények változása (java, ajax, stb)  a magyarországi „internet helyzet”  kihívások  lehetőségek  trendek

4

5 web 1.0 vs web 2.0  keretrendszert és tartalmat is a szolgáltató biztosítja  tartalommegosztás nincs vagy minimális  a felhasználó csak fogyasztó  társadalmi nyilvánosság új színtere  szolgáltató csak a keretrendszert biztosítja (user generated content)  tartalommegosztás (sharing)  a felhasználó fogyasztó és forrás is

6 PTE és DPR – lehetséges irányok  előzmények  analógiák  funkcionalitás (menü, modulok)  nyelvi mutációk  dizájn, trendek  TIP (Total Internet Presence)  online marketing (kereső, PR-cikk, tartalomcsere, banner, linkstratégia, real time web)

7

8

9

10

11

12

13 DPR (web)fejlesztés irányai 1. Fejlesztés önálló platformon  önálló fejlesztést igényel  költséges, időigényes  egyedi, exkluzív kivitel lehetősége  ETR Fejlesztés meglévő alapokon a közösségi portálok adta lehetőségek kihasználásával  társadalmi nyilvánosság új színtere  szolgáltató csak a keretrendszert biztosítja (user generated content)  tartalommegosztás (sharing)  a felhasználó fogyasztó és forrás is

14 DPR (web)fejlesztés irányai 2.  markáns jelenlét a közösségi portálokon (Iwiw, Facebook, Twitter, Myspace, YouTube, Flickr, Wiki, stb.)  keresőoptimalizálás jelentősége  statisztika (gyors reagálás a felhasználói igényekre)  hirdetések, tendenciák, trendek a reklámiparban(szöveg, kép, videó, gadget)  keresések, keresőszavak  új szakma születőben: a portálmenedzser  mobilkommunikáció – web 3.0?

15 DPR (web)fejlesztés irányai 2.  markáns jelenlét a közösségi portálokon (Iwiw, Facebook, Twitter, Myspace, YouTube, Flickr, Wikipédisa, stb)  keresőoptimalizálás  statisztika (gyors reagálás a felhasználói igényekre)  google hirdetések, tendenciák (szöveg, kép, videó, gadget)  keresések, keresőszavak  mobilkommunikáció – web 3.0?  trendek a reklámiparban Statisztika és stratégia

16  markáns jelenlét a közösségi portálokon (Iwiw, Facebook, Twitter, Myspace, YouTube, Flickr, Wiki, myshowroom, stb.)  keresőoptimalizálás jelntősége  statisztika (gyors reagálás a felhasználói igényekre)  hirdetések, tendenciák, trendek a reklámiparban(szöveg, kép, videó, gadget)  keresések, keresőszavak  új szakma születőben: a portálmenedzser  mobilkommunikáció – web 3.0? DPR (web)fejlesztés irányai 2.

17

18  markáns jelenlét a közösségi portálokon (Iwiw, Facebook, Twitter, Myspace, YouTube, Flickr, Wiki, stb.)  keresőoptimalizálás jelntősége  statisztika (gyors reagálás a felhasználói igényekre)  hirdetések, tendenciák, trendek a reklámiparban(szöveg, kép, videó, gadget)  keresések, keresőszavak  új szakma születőben: a portálmenedzser  mobilkommunikáció – web 3.0? DPR (web)fejlesztés irányai 2.

19

20 Köszönöm a figyelmet! Aknai Péter tartalommenedzser www.pte.hu aknai.peter@pte.hu


Letölteni ppt "DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, 2010. április 15. www.pte.hu."

Hasonló előadás


Google Hirdetések