Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A HERBALIFE, a wellness üzletág és a hálózatépítés

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A HERBALIFE, a wellness üzletág és a hálózatépítés"— Előadás másolata:

1 A HERBALIFE, a wellness üzletág és a hálózatépítés
Szabadi Ferenc József Független Herbalife Tanácsadó (skype: fransis69) ferenc .j. gmail.com

2 Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness, mint trend Az Ön választási lehetőségei

3 Függetlenség a Hálózaton belül is
Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei A szakértők a üzleti élet fellendülését jósolják a hálózati értékesítésen belül „A jövőben az alkalmazottak 12 – 14 különböző állást fognak betölteni" „Biztonságot csak saját céggel lehet elérni" (Harvey McKay)

4 Függetlenség a Hálózaton belül is
Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei „A hálózaton belüli értékesítéssel ezrek keresnek USD-t vagy még többet" (Entrepreneur Magazine) A közvetlen értékesítés/hálózati marketing elismert értékesítési formák Szabadi Ferenc József Független Herbalife Tanácsadó (skype: fransis69)

5 Miért nem kaphatók a HERBALIFE termékek üzletekben
Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei Herbalife nagy hangsúlyt fektet a közvetlen értékesítésre és a személyes kapcsolatokra A termékekkel elért eredmények mozgatják az értékesítést Szabadi Ferenc József Független Herbalife Tanácsadó (skype: fransis69)

6 Az Ön bevétele a Herbalife-fal
Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei Kétféle lehetőség: Az Ön ügyfelei = aktív bevétel Saját szervezete = passzív bevétel Szabadi Ferenc József Független Herbalife Tanácsadó (skype: fransis69)

7 Az Ön bevétele a Herbalife-fal
Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei Az általános bevétel alakulása Élet Nyugdíj (vagy szülési szabadság, betegszabadság, fizetés nélküli szabadság, stb.) = Aktív munka = Bevétel Bevétel a Herbalife-fal A szervezet kiépítése után Ön folyamatosan jut bevételhez, még ha aktívan nem is vesz részt a munkában

8 Tudja mindezt nyújtani az Ön jelenlegi munkahelye?
Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei Teljesítményarányos bevétel Független munkahely, főnök nélkül Egyéni munkaidő beosztás Részmunkaidős állás, teljes munkaidős állású bevétellel Óriási lehetőség a siker elérésére Meg tudja választani, hogy: mikor dolgozik? hol dolgozik? kivel dolgozik?

9 Hálózatunk megalapozott
Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei A HERBALIFE a legtöbb országban tagja a Közvetlen Értékesítők Szövetségének (DSA) A HERBALIFE minden országban a DSA irányvonalának megfelelően működik Szabadi Ferenc József Független Herbalife Tanácsadó (skype: fransis69)

10 Hálózatépítés alapötlete
Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei „Inkább keresek 1%-ot 100 ember munkájából, mint 100%-ot egy ember munkájából.” (J.P. Getty) Szabadi Ferenc József Független Herbalife Tanácsadó (skype: fransis69)

11 Sokszorozódás – az Ön sikerének kulcsa
Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei Ön 39 9 27 3

12 Sokszorozódás – az Ön sikerének kulcsa
Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei 3 1 14 4 8 2 39 9 27 3 84 16 64 4 155 25 125 5

13 Hálózati értékesítési lánc
Ezért a HERBALIFE… Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei Az iparág legnagyobb visszatérítése (akár 73%-ot is elérheti) Importőr nagykereskedő Forgalmazó Kereskedő Az elosztás általános csatornája Gyártó Fogyasztó Hálózati értékesítés Hálózati értékesítési lánc

14 A Herbalife-ról Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei Mark Hughes († 2000) alapította 1980-ban Los Angelesben Úttörő az étrend-kiegészítők, a testsúlykontroll és a hálózatépítés terén Az ősi kínai növényismeret és az amerikai know-how kombinációjára alapozott termékek

15 A Herbalife-ról Los angelesi székhelyű, nemzetközi vállalat
Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei Los angelesi székhelyű, nemzetközi vállalat Piacvezető étrend-kiegészítők Piacvezető kozmetikai termékek

16 A Herbalife-ról Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei A világ vezető hálózati marketingre építő cégeinek egyike Képviselt, kipróbált és elfogadott több mint 64 országban Kutatólaboratórium a Kaliforniai Egyetemen: Mark Hughes Sejt és Molekuláris Táplálkozáskutató Laboratórium

17 Forgalom USD-ban 02 96 90 80 05 2,6 milliárd USD 1.8 milliárd USD
Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei 2,6 milliárd USD 02 1.8 milliárd USD 96 1.2 milliárd USD 90 134 millió USD 80 2 millió USD 05

18 A Herbalife jövőképe Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei A legjobb étrend-kiegészítő, testsúly-kontroll és szépségápolási termékek folyamatos biztosítása. A legkedvezőbb üzleti lehetőség biztosítása

19 Termékfejlesztés Henry Burdick
Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei Henry Burdick Alapító tag és a Pharmavite egykori vezérigazgatója Az áttörő termékfejlesztés vezetője a Pharmanex-nél Alapító tagja és vezetője a Neutraceutical üzletágnak

20 Nemzetközi Táplálkozástudományi Tanácsadó Testület
Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei David Heber, PhD, FACD, FACN A Nemzeti Egészségügyi Intézet (NIH) Botanikai Étrend-kiegészítők Kutatási központjának irányítója A Nemzeti Rákkutató Intézet (NCI) által létrehozott Klinikai Táplálkozásügyi Kutatóegységének irányítója Az NIH Táplálkozástudományi és a Túlsúllyal foglalkozó Képzés irányítója a Kaliforniai Egyetemen A Kaliforniai Egyetem Táplálkozástudományi központjának igazgatója

21 Nemzetközi Táplálkozástudományi Tanácsadó Testület
Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei Louis Ignarro, PhD Nobel-díjas tudós Neves gyógyszertan professzor a Kaliforniai Egyetemen Az Amerikai Szív Egyesület kutatói díjának nyertese A Nitrogén-monoxid Társaság alapító-tagja és elnöke

22 Nemzetközi Táplálkozástudományi Tanácsadó Testület
Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei Janice Thompson, PhD Vezető alelnök, A Tudományos Részleg egykori elnöke, Ügyvezető és vezérigazgató Tudományos Részlegeknél neves intézményekben

23 Nemzetközi Táplálkozástudományi Tanácsadó Testület
Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei Prof. Halmy László PhD, DMSci 1994 óta foglalkozik a Herbalife termékek vizsgá- latával, 2005-től tagja a Testületnek. Szakterülete: emberi anyagcsere folyamatok. 1986-től a Magyar Tudományos Akadémia doktora A Magyar Elhízástudományi Társaság elnöke A Magyar Tudományos Akadémia Táplálkozástudományi Munkabizottságának, a Táplálkozási Fórumnak a tagja A Magyar Táplálkozástudományi Társaság vezetőségi tagja.

24 vezérigazgatónk Michael O. Johnson
Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei Michael O. Johnson 17 éve dolgozott a Walt Disney Corporation-nél, ahol a Walt Disney International elnöki pozícióját töltötte be, amikor csatlakozott a Herbalife-hoz. Az aktív triatlonos Michael az egészséges táplálkozás és a wellness szenvedélyét hozta a Herbalife-hoz, valamint azzal a célkitűzéssel jött, hogy a Herbalife-ot a világ legversenyképesebb márkájává tegye.

25 Akik a Herbalife mögött állnak
Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei Herbalife Tanácsadók és Igazgatóság Whitney & Co. Golden Gate Capital Bank of America Harvard Egyetem Columbia Egyetem Morgan Stanley Credit Suisse First Boston Princeton Egyetem Deutsche Bank Ford Alapítvány Michigan Egyetem GE Capital Világbank Singapore-i Kormány Yale Egyetem Partnereink:

26 Mi a Wellness? Jóllét és jó egészségi állapot
Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei Jóllét és jó egészségi állapot Egészséges életvitel és élvezetes életstílus Valami, amit mindenki akar Szabadi Ferenc József Független Herbalife Tanácsadó (skype: fransis69)

27 Mi a Wellness? Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei Az egészség nemcsak azt jelenti, hogy nem vagyunk betegek Jóllét: panaszmentesség tökéletes közérzet kényeztetni és kényeztetve lenni (skype: fransis69)

28 Wellness – Mindig és mindenhol
Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei Táplálkozás Vitalitás Felfrissülés Fiatalosság, öregedés megelőzése Szépség Ernährung schlank sein, angenehmes Körpergefühl, sich gefallen, gut und gutes essen Schönheit schön ist, was Dir gefällt, gutes und gesundes Aussehen, Natur- und Biokosmetik, keine Tierversuche, keine Tier-Bestandteile

29 Miért növekszik a wellness iparág?
Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei Hirtelen népességnövekedés: között több mint 1 milliárd ember született A tőke 65%-a felett rendelkeznek világszerte hatalmas növekedés a bébiétel, játék, gyermek cipő és ruha értékesítésben 1957-ben több iskola épült, mint valaha

30 Népességnövekedéshez kapcsolódó trendek
Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei 60-as évek Gyorséttermek 70-es évek Ingatlanértékesítés 80-as évek Szórakoztatóelektronika 90-es évek PCk, Mobiltelefonok, Internet Napjainkban Wellness Szabadi Ferenc József Független Herbalife Tanácsadó (skype: fransis69)

31 Wellness – a következő megatrend
Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei „A Wellness piac jelenleg 200 milliárd Eurós piacot jelent éves szinten„ Ez az ötszörösére emelkedik az évtized végére -> milliárd Euró évente" (Paul Zane Pilzer) Föggetlen Herbalife Tanácsadó gmail.com (skype: fransis69)

32 Paul Zane Pilzer: A Wellness Forradalom
Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei „Legyen a saját szerencséjének kovácsa az egészséges táplálkozás segítségével„ „Egészséges étrend-kiegészítő termékek és értékesítésük" „A legjobb lehetőségek a szolgáltatás területén vannak„ = HERBALIFE !!! (skype: fransis69)

33 Tények Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei „A betegségek 70 %-a általában a helytelen táplálkozás következménye." „Az amerikai népesség 61% -a túlsúlyos." (Paul Zane Pilzer) Magyarországon a felnőtt lakosság 42%-a túlsúlyos. WHO

34 Tények és adatok (Magyarország)
Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei A WHO adatai szerint a testsúly 43%-ban az életmód, 27%-ban genetikus tényező, 19%-ban a természeti környezet és 11%-ban az egészségügyi ellátás határozza meg. Magyarországon a lakosság születéskor várható élettartama a férfiak esetében 68 év, a nők esetében 75 év. Magyarországon a felnőtt lakosság 42%-a túlsúlyos, 20%-a különböző fokú elhízásban szenved.

35 Herbalife és sporttáplálkozás
Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei Michelob Ultra London Triathlon hivatalos táplálkozási szponzora. A Herbalife örömmel jelenti be, hogy negyedik éve az angliai, 20 év alatti, európai Junior Triatlon Bajnokság és a Junior Duatlon Bajnok Olly Freeman szponzora. Olly nyert a Londoni Triatlon Junior Elit Csoportjában! (skype: fransis69)

36 Herbalife – egyszerű: Nincs főnöke Nincsenek alkalmazottak
Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei Nincs főnöke Nincsenek alkalmazottak Nincs földrajzi korlát Nem kíván különleges adottságokat Bármely felnőtt számára elérhető és sikerre vihető (min. 18 év) Korlátlan karrierlehetőség Szabadi Ferenc József Független Herbalife Tanácsadó (skype: fransis69)

37 Herbalife – egyszerű: Könnyű elkezdeni Azonnali bevételi lehetőség
Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei Könnyű elkezdeni Azonnali bevételi lehetőség Bizonyítottan jól működő rendszer Rész vagy teljes munkaidőben is végezhető Válassza ki Ön, hogy mikor dolgozik Alacsony fix költségek Korlátlan terjeszkedési lehetőség „Az eredmény egyénenként eltérő lehet“ (skype: fransis69)

38 Összegzés A wellness az elkövetkező évtizedek központi irányzata lesz
Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei A wellness az elkövetkező évtizedek központi irányzata lesz A Herbalife már megalapozta helyét és vezető szerepet tölt be Itt a legideálisabb idő a csatlakozásra (skype: fransis69)

39 Csatlakozzon most a HERBALIFE nemzetközi Company-hoz!
Legyen egészséges! Dolgozzon szabadon! Szerezzen plusz jövedelmet! Legyen gazdag és szabad! Hívjon! (06/30) ( skype:fransis69 ) Írjon!


Letölteni ppt "A HERBALIFE, a wellness üzletág és a hálózatépítés"

Hasonló előadás


Google Hirdetések