Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaSzebasztián Juhász Megváltozta több, mint 10 éve
2
A kenőanyag igazi szerepe a márkakereskedés életében Varsányi Gyula GÉMOSZ konferencia Győr, 2003. május 16.
3
2 Kihívás a márkakereskedőknek Növekvő importőri követelmények Árréserózió az új gépjármű értékesítésben Tömeges használtautó beszámítás Árharc a szerviztevékenységben Csoportmentesítési- szabályozás Külföldi versenytársak megjelenése? Új kereskedelmi csatornák bekapcsolódása? Márkafüggetlen szervizhálózatok? Gyorsszervizek térnyerése? Szervizciklusok emelkedése! Jelen: Jövő:
4
3 Az olajtársaság szerepe Műszaki szükséglet kielégítése Fáradtolaj begyűjtés és elszállítás Klasszikus reklámtevékenység Szakmai „fejtágítók” Beruházási támogatás Termékösszetétel tudatos javítása Teljeskörű környezetvédelmi szolgáltatás Partnerközpontú marketing Komplex műszaki és marketing oktatóprogramok Profit maximalizálás Hagyományos Jövőbe mutató
5
4 + 1 liter
6
5 + 1 liter olaj Új autó értékesítés 350 db / év Olajfelhasználás 4.000 liter / év (1.000 db olajcsere / év) Szervizesemény olajcsere nélkül 1.000 db / év + 350 liter (új autó átadáskor) + 300 liter (30% elfogadja) + 200 liter (olajszint ellenőrzés) + 850 liter utántöltési olaj Profitnövekedés évente: 1.920.000 Ft (SLX 0W-30) 1.590.000 Ft (TXT 5W-30) 1.100.000 Ft (TXT 5W-40) 680.000 Ft (Powertec 10W-40)
7
6 Programajánló Műszaki és marketing oktatás Fékfolyadék kampány + 1 liter utántöltés Üzleti támogatás 6 1 2 3 4 5 8 9 1 1212 1313 1414 1010 7 Total Fluid Management Műszaki támogatás Oil-boy koncepció
8
7 A Castrol igazi szerepe Köszönöm a figyelmüket!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.