Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Marketing a kozmetikában

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Marketing a kozmetikában"— Előadás másolata:

1 Marketing a kozmetikában
Varga István

2 Varga István 38 éves 3 kisgyermek apukája 13 éves szakmai múlt
240 MBA hallgató tanára A Manta Marketing tanácsadással foglalkozó cég vezetője Oxford Brookes University hazai képzésein tanítok MMSZ Internet Marketing Klub elnöke MRSZ és az MPRSZ tagja hobby: - vitorlázás - gyárlátogatás - Internet

3 Az előadás témája A marketing definíciója, tartalma
A marketing környezet bemutatása Egy sajátos szemlélet bemutatása A marketing, mint értékesítés-támogató eszköz lehetőségei Néhány praktikus ötlet

4 A marketing meghatározása I.
gyakorló szakemberek szerint - a legjobbnak tartott meghatározás Philip Kotler szerint: A társadalmi és vezetési lépések láncolata, amelynek során az egyének, csoportok termékeket, szolgáltatásokat alkotnak és cserélnek ki egymás között, mialatt kiegyenlítik szükségleteiket.

5 A marketing meghatározása II.
Amerikai Marketing Szövetség szerint:1985 A tervezésnek és a végrehajtásnak az a folyamata, amelynek során elképzelések, áruk és szolgáltatások teremtése, árazása, ösztönzése és elosztása megy végbe annak érdelében, hogy a cserén keresztül megvalósuljanak az egyén és a szervezet céljai..

6 A marketing meghatározása III.
Magyar Kasimir: „A marketingé a jövő”(1989) című könyvében az alábbi öt definíciót állítja: a tranzakciók optimalizálása a marketing piac alakítása és formálása keresletszabályozás magatartás-befolyásolás a piac és vállalat érdekeinek egyeztetése


Letölteni ppt "Marketing a kozmetikában"

Hasonló előadás


Google Hirdetések