Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Marketing a kozmetikában
Varga István
2
Varga István 38 éves 3 kisgyermek apukája 13 éves szakmai múlt
240 MBA hallgató tanára A Manta Marketing tanácsadással foglalkozó cég vezetője Oxford Brookes University hazai képzésein tanítok MMSZ Internet Marketing Klub elnöke MRSZ és az MPRSZ tagja hobby: - vitorlázás - gyárlátogatás - Internet
3
Az előadás témája A marketing definíciója, tartalma
A marketing környezet bemutatása Egy sajátos szemlélet bemutatása A marketing, mint értékesítés-támogató eszköz lehetőségei Néhány praktikus ötlet
4
A marketing meghatározása I.
gyakorló szakemberek szerint - a legjobbnak tartott meghatározás Philip Kotler szerint: A társadalmi és vezetési lépések láncolata, amelynek során az egyének, csoportok termékeket, szolgáltatásokat alkotnak és cserélnek ki egymás között, mialatt kiegyenlítik szükségleteiket.
5
A marketing meghatározása II.
Amerikai Marketing Szövetség szerint:1985 A tervezésnek és a végrehajtásnak az a folyamata, amelynek során elképzelések, áruk és szolgáltatások teremtése, árazása, ösztönzése és elosztása megy végbe annak érdelében, hogy a cserén keresztül megvalósuljanak az egyén és a szervezet céljai..
6
A marketing meghatározása III.
Magyar Kasimir: „A marketingé a jövő”(1989) című könyvében az alábbi öt definíciót állítja: a tranzakciók optimalizálása a marketing piac alakítása és formálása keresletszabályozás magatartás-befolyásolás a piac és vállalat érdekeinek egyeztetése
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.