Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaZsolt Pataki Megváltozta több, mint 10 éve
1
Google Confidential and Proprietary Digitális DNA, avagy hol keressük a sikert? Heal Edina Google Magyarország 2010 November 17
2
Google Confidential and Proprietary Digitális világ nem csak média ! A digitalizáció MINDENT megváltoztat
3
Google Confidential and Proprietary Média fogyasztás, vásárlás, tanulás, utazás, szórakozás
4
Google Confidential and Proprietary Mindenki online van! A világ lakosságának 25% -a online van 1 Trillió urls van a Google indexében 500 Millió ember van a Facebookon
5
Google Confidential and Proprietary Mindenki szórakoztat ! 8-ból 1 iPlayer látogatás játék konzolról jön 25 órányi videó van feltöltve percenként a YouTube-ra Több, mint 10 milliárd iTunes eladott dal
6
Google Confidential and Proprietary 55m Tweet naponta 4 billió fotó a flickr-en Mindenki tartalmat gyárt 20m blogger
7
Google Confidential and Proprietary Az igazság Zéró pillanata Az igazság Első első pillanata A digitalizáció hatására megváltozott a döntésmechanizmusunk
8
Google Confidential and Proprietary Source: Longitudinal Economic Study Series, IRI Attitude Link, n = 1,000+ shoppers. CPG Purchase Decisions. IRI, 2009. A boltokban döntést hozó emberek száma megfeleződött vásárlási döntés: 40 17 40 17 60% 83% A boltba látogatás előtt 20092007 -Boltban
9
Google Confidential and Proprietary Internet a zsebünkben 2012 okostelefon eladás több, mint PC eladás A világ lakosságának 67 % ának van mobilja AZ új internet előfizetések fele már mobil
10
Google Confidential and Proprietary A digitális világ okosabbá tehet… stratégiában, marketingben, eladásban, szolgáltatásban…
11
Google Confidential and Proprietary Digitális: DNA Óriási számok hihetetlen sebességen Komplexitás és fregmentáció Mobilitás és Lokálitás
12
Google Confidential and Proprietary Digitális: DNA Óriási számok hihetetlen sebességen
13
Google Confidential and Proprietary Óriási méretek, Hihetetlen sebességre kapcsolva Amazon: 1 milliárd USD/év értékű árut adott el mobilon keresztül
14
Google Confidential and Proprietary Óriási méretek, Hihetetlen sebességre kapcsolva Halo Reach: $200m eladás az első 24 órában
15
Google Confidential and Proprietary Óriási méretek, Hihetetlen sebességre kapcsolva Napi átlag 200 ezer új androidos telefont aktiválnak
16
Google Confidential and Proprietary Óriási méretek, Hihetetlen sebességre kapcsolva Lady Gaga YouTube csatorna: ¾ milliárd videó lejátszás
17
Google Confidential and Proprietary Óriási méretek, Hihetetlen sebességre kapcsolva Kína: 200.000. új internetező naponta
18
Google Confidential and Proprietary Digitális: DNA Komplexitás és fregmentáció
19
Google Confidential and Proprietary Complexitás és Fregmentáció 19 Agencies Ad Servers Data Optimisation Creative Optimisation Data SuppliersData Qualification Analytics Ad ExchangesMedia Trading Platforms Media Buying Platforms Data Exchanges/ Aggregators Targeted Sharing Tools Yield Optimisation Publisher Tools Ad Servers Ad Operations Performance Vertical Ad Networks Horizontal International -------- Video/Rich Media -------- REKLÁMOZÓKREKLÁMOZÓK KIADÓKKIADÓK - - - - - - - - - - - - - -
20
Google Confidential and Proprietary Digitális: DNA Mobilitás és Lokálitás
21
Google Confidential and Proprietary Mobilitás és lokalitás Source: Morgan Stanley Internet Trends, June 2010; Google internal data 2012 re A keresések 20%-a már mobilon át
22
Google Confidential and Proprietary Mobilitás és lokalitás Source: Morgan Stanley Internet Trends, June 2010; Google internal data 2012 re 2012 re több okostelefont fognak eladni, mint PC-t
23
Google Confidential and Proprietary Mobilitás és lokalitás Source: Morgan Stanley Internet Trends, June 2010; Google internal data Minden 5 Google keresésből 1 helyszínnel kapcsolatos
24
Google Confidential and Proprietary Mobilitás és lokalitás Source: Morgan Stanley Internet Trends, June 2010; Google internal data Napi 1 millió check-in a Foursquaren
25
Google Confidential and Proprietary Mobilitás és lokalitás 3 éven belül több mobil internet előfizetés lesz, mint desktop. Source: Morgan Stanley Internet Trends, June 2010; Google internal data
26
Google Confidential and Proprietary …..és mi a következő NAGY dobás? Source: Morgan Stanley Internet Trends, June 2010; Google internal data
27
Google Confidential and Proprietary27 Miért nem beszélünk inkább a MEGLÉVŐ nagy dobásról? STOP : Ne dugd a fejed a homokba! START : Kövesd a fogyasztót! A vásárló már online van
28
Google Confidential and Proprietary 5 Kritikusan fontos terület, amire koncentrálni kell: 28
29
Google Confidential and Proprietary29
30
Google Confidential and Proprietary Az anyák 83%- a keres online miután látott egy TV reklámot Integrálj, integrálj és INTEGRÁLJ ! Tervezés és Kivitelezés ‘Más’ ‘Digitális’
31
Google Confidential and Proprietary Nem szabad KÜLÖN kezelni a “Digitálist” Source: Longitudinal Economic Study Series, IRI Attitude Link, n = 1,000+ shoppers. CPG Purchase Decisions. IRI, 2009. A vásárlók 83%-a a boltba érkezés előtt eldöntötte, hogy mit fog venni Az új e-kereskedelem
32
Google Confidential and Proprietary 1 A csapataid egy célért küzdenek? És KIK a partnereid? 83% of Moms search on a product after being exposed to a TV ad Média és mérés Marketing és Web Infrastruktúra Vásárlók és Média Technikai szolgáltatók 1 2 3
33
Google Confidential and Proprietary33
34
Google Confidential and Proprietary 1 High Definition Marketing A teljesen éles kép !
35
Google Confidential and Proprietary Az új célcsoport : AZ EGYÉN Nincs többé meddő szórás 35
36
Google Confidential and Proprietary A mérhetőség benne van a szövetben - használd! 36
37
Google Confidential and Proprietary A kampányok ma egyben információt és visszajelzést is gyűjtenek. 37 Márka hatás Eladás Jelen idejű fogyasztói vélemény
38
Google Confidential and Proprietary38
39
Google Confidential and Proprietary Az az információ, hogy laptop vásárlók már nem a súly szerint kerestek laptopot, hanem az elem tartóssága szerint, azt adta egy gyártónak, hogy ezt vegye figyelembe új terméke létrehozásakor és bevezetésekor Az adatok hatása a termék designra
40
Google Confidential and Proprietary Adat felhasználása a kreatív létrehozásához A YouTube Insights eszköze lehetőséget ad arra, hogy a különböző videók sikerét mérje, ami felhasználható a végleges TV szpot megalkotásakor.
41
Google Confidential and Proprietary Adat felhasználása a kampány erősségének és időzítésének tervezéséhez December 26, 2009
42
Google Confidential and Proprietary42
43
Google Confidential and Proprietary Hagyományos média világ 43 Nagyfokú ráhatás és kontrol Csatornal Média Ár Súlyozás Időzítés Üzenet Pozició Vásárlók Call Center Minőség Bolti élmény Értékesítés Minősége Alacsonyfokú kontroll és ráhatás Low High Low High Low High
44
Google Confidential and Proprietary Digitális világ 44 Nagyfokú ráhatás és kontrol Csatorna Média Ár Súlyozás Időzítés Üzenet Pozició Vásárlók Call Centre QualityIn-Store ExperienceSales Team Quality Low Control & Influence Low High Low High Low High Ez a Te weblapod
45
Google Confidential and Proprietary45
46
Google Confidential and Proprietary Egy pontos kapcsolódás a világpiacra A játék már megváltozott Milliárdnyi vásárló egy klikkelésnyi távolságra Világszerte egyforma mérés és benchmarking Globális média termékek Globális adatok
47
Google Confidential and Proprietary 47 KÉSZ VAGY A JÁTÉKRA?
48
Google Confidential and Proprietary Köszönöm edinah@google.com
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.