Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaLőrinc Nemes Megváltozta több, mint 10 éve
1
Diákversenyek 15 éve, a kezdetektől napjainkig Diák Menedzsment Bajnokság, 15. születésnap
2
Az ünnepelt: Diák Menedzsment Bajnokság Élő üzleti szimulációs verseny gazdászhallgatóknak, évi 800-1000 fő részvételével, 9-10 helyszínen. Élő döntő: esettanulmány prezentáció, szimuláció és kvíz. Célok: - üzleti készségfejlesztés - karrierút elindítása a partnereknél - employer branding Résztvevők: A 15 év alatt kb 8 000 diák. 55-65%-ban végzés közelében.
3
2006 új versenyei PwC Business Game Nemzetközi verseny hazai válogatója. Online esettanulmány, élő döntő, AC jellegű. Egyéni részvétel, gazdászhallgatók, 80-110 fő évente, angol nyelven. Célok: - kiválasztás - employer branding A Jövő Fiatal Vállalkozója Üzleti terv pályázat diákoknak. A győztesek 3-2-1 mFt tőkét nyernek cégük elindításához. Egyéni részvétel, minden hallgató, 100 - 230 fő évente. 2011-től szélesebb szponzori kör. Célok: - vállalkozói kultúra erősítése - CSR
4
Élő üzleti szimulációs verseny IT és mérnök hallgatóknak, évi 400-550 fő részvételével. 2011-től IT tanácsadás, online. Célok: - gyakorlatias szakmai ismeretnyújtás - karrierút elindítása a partnereknél - Employer branding Résztvevők: Az 5 év alatt kb 2 400 diák 2006 új versenyei: ITech Challenge
5
2007 új versenyei KPMG BigOne Online könyvvizsgálati esettanulmány versenyy. Virtuális iroda, flash grafika. Gazdászhallgatók, 350-450 fő évente. Célok: - a szakma bemutatása gyakorlati példákon keresztül, virtuális környezetben - employer branding - kiválasztás MOL freshhh Nemzetközi olajipari mérnökverseny 20 000 EUR összdíjazással. Szimuláció, esettanulmány, logikai játék, kvíz és élő döntő. Mérnökdiákok, 2000< fő Célok: - a szakma bemutatása - kiválasztás - employer branding
6
13/6 Freshhh 2010 esettanulmány Freshhh Junior 2010 MOL freshh fejlődés Freshhh 2011 online stratégiai szimulációs játék
7
K&H diákkupa Online bankszimulációs verseny. Élő döntő, prezentációval. Gazdászhallgatók, 450-700 fő évente. Célok: - a szakma bemutatása gyakorlati feladaton keresztül - employer branding - kiválasztás 2009 új versenyei UniTech mérnökverseny Online esettanulmány és kvíz feladatok, élő döntő, szerelés. Mérnökdiákok, 250-300 fő Célok: - szakmai kiválasztás - employer branding - zöld szemlélet Óbudai Egyetem
8
2010-2011 új versenyei Challenge.on Online mérnökverseny 2011 tavasz. Villamosmérnöki esettanulmány, élő döntő, szimulációval. Mérnökhallgatók, 270 fő. Célok: - tehetségek kiválasztása - employer branding Junior freshhh Online természettudományi vetélkedő középiskolásoknak. Középiskolások, 900 fő Célok: - természettudományok népszerűsítése - több és jobb mérnökhallgatót a felsőoktatásba - hosszútávú utánpótlás
9
2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 Diákversenyeink
10
Megkérdeztük a 15 év DMB döntőseit
12
A résztvevők mondták: „Ami igazán megfogott, hogy barátságos keretek között, teljesen játékos formában, stresszmentes módon lehet kipróbálni egy olyan játékot, amely hasznos, rengeteg értékes nyeremény lehetőségét kínálja és gyümölcsöző kapcsolati lehetőségekkel kecsegtet.” "Szerintem sok pénzt lehetne azzal spórolni, ha nem egy körön belül vennénk fel 200 embert és rúgnánk ki 100-at, nem?„ „A versenyen jelen lévő egyik támogató cég képviselője hívott fel, miközben friss diplomásként munkát kerestem. Érdekes, hogy eszembe sem jutott ez a cég a munkahelykeresés közben. Azóta is ennél a cégnél dolgozom.” „Az érzés, ami megmaradt, az nagyon kellemes, pedig nem végeztünk nagyon elöl.” „Sok felejthetetlen sztori közül a 7 fokos vízben való Rafting túra és a prágai sörözés kiemelkedik :)” „Ezek a játékok feldobtak mindig 1-1 szemesztert.”
13
KÖSZÖNJÜK!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.