Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaRéka Mészárosné Megváltozta több, mint 10 éve
1
1 Main Font - Arial R0 G49 B77 Secondary Font - Arial Background 2 Darker 50% Light Blue R0 G96 B142 Dark Blue R0 G27 B49 A hitelezési folyamatok hatékonyságának növelése - Autonomy alapú iratkezelés E-banking konferencia 2014 március 6. Szűcs István HP Informatikai Kft.
2
2 A számítástechnika kezdetekor a rendszereink képtelenek voltak az információkat a maguk gazdagságában feldolgozni. A strukturált adatok jelentették azt az absztrakciót amely lehetővé teszi a gépi feldolgozást. Az azóta eltelt idő alatt a technológia sokat változott: mainframe, kliens-szerver, virtualizáció, internet, felhő alapú megoldások… … De ezek a változások a technológia szintjén maradtak Most a jelentés alapú technológiák lehetővé teszik, hogy a gépek a humán információkat azok gazdagságában értelmezzék, Így a vállalatok is elindulhatnak a humán információ feldolgozás irányába A klasszikus IT eszközei strukturált adatok feldolgozására képesek
3
3 • Az információ sokszínű Szöveg, beszéd, XML, video, audio • Nincsenek abszolút találatok Snoopy kutya? Rajzfilmhős? Merchandise? • A jelentés dinamikus “Gratulálok! Ezt jól megcsináltad!” • A jelentés többrétegű • A jelentés relatív • A jelentés közösségi • A jelentésekben nincs abszolút találat, csak távolság A kulcsszavak és metaadatok nem oldják meg a problémát, mert csak adott kontextuson belül értelmezhetőek. A feladat automatizálni a humán információ feldolgozást, keresést. Miért más a humán információ?
4
4 • A hitelezési folyamatok különleges jellemzőkkel bírnak: • A folyamatok – Magas a humán munkaigényük – Magas a költségük – Magas az időigényük – Jelentős a kockázatuk • Dokumentumok – Jelentős a papír alapú dokumentum mennyiség – A dokumentumok száma egy-egy ügyben is jelentős – Hiteltípusokon keresztül összesen sok tucat féle különböző dokumentum szükséges – Bizonyos esetekben egyedi dokumentumtípusok feldolgozása is szükséges – Az iratkezelés szigorú, a módja, a tartási idők ügylettől függnek – Nehéz a hozzáférés az archivált anyagokhoz Hitelezés támogatás
5
5 • Munkafolyamat kezelés – Űrlapok, formanyomtatványok, szerződések, szkennelt dokumentumok, bizonylatok, fedezet dokumentációk, pdf-ek emailek, word dokumentumok, Excel, dokumentumok, döntéselőkészítő anyagok, értesítések, automatikus feldolgozása – Dokumentum és iratkezelés automatizálása – Teljes munkafolyamat implementálása, ideértve az automatikus és a humán folyamatokat is – Automatikus archiválás • Elemzések, jelentések, utókezelés – Dokumentumok tartalmának értelmezése, indexelése, kategorizálása – Jelentés alapú elemzés támogatása – Statisztikák és automatikus készítése dokumentum tartalom alapján – Compliance szabályok automatikus érvényesítése, emberi közreműködés nélkül – Audit támogatás a teljes folyamaton keresztül – Ad hoc keresés előre nem definiált kérdések alapján és archivált tartalmon is – Work-out támogatás Mit nyújthat az Autonomy a hitelezés támogatás területén
6
6 •Szinte korlátlanul skálázható 64-bites architektúra – több milliárd rekord •Gyorsan integrálható Széleskörű SDK.net eszközökkel •Gyors deployálás Hetek alatt telepíthető Dobozos szoftver •A dokumentumok gyors elérése Új kereső motor és kontextus index modell • Gyors kiaknázás Transzparens iratkezelés a sharepoint alapú forrásokhoz is Gyorsabb megtérülés 35% az első évben(Forrester) Sebesség
7
7 HP RM SharePoint Site-ok Dokumentumok Egyeztetések Határozatok Életciklus szabályok Kétirányú hozzáférés SharePoint és egyéb rendszerek: Fizikai rekordok (papír alapú iratok, tárgyak) Emailek és fileok CRM/ERP Alkalmazások A TRIM transzparens
8
8 Eset kezelés
9
9
10
10 Eset kezelés
11
11 Eset kezelés
12
12 Eset kezelés
13
13 Papír alapú dokumentumok és tárgyak kezelése
14
14 Tárolás kezelés
15
15 WEB alkalmazás VIA SDK
16
16 WORKFLOW
17
17 ANNOTÁCIÓ / REDAKCIÓ
18
18 ECM (pl.. Sharepoint) Email Alkalmazások (pl. scoring rendszerek) Szkennelt dokumentumok (OCR) Vállalati alkalmazás integráció ERP/CRM strukturált alkalmazások Fizikai iratok, vagy tárgyak Menedzselés Információk elérése, menedzselése és biztosítása üzleti kontextusban A HP iratkezelési megoldása Keresés Hozzáférés Terjesztés (Mobil, Fax, Email, Papír, Portál) Dokumentum Létrehozás Szerkesztés Összefűzés Formába öntés PDF/A, TIFF VERS Redakció CD-ROM WS Kézbesítés Elérés Tárolás és megtartás Dokumentum menedzsment és kollaboráció Check in/out, verziókezelés Kontextus alapú keresés Vizualizáció / Transzformáció Annotáció, Redakció DB Index DB Metadata WS NAS CAS (WORM) e.g. IAP Cache Web tartalom menedzsment Publikáció Hozzáférési jogok Vizualizáció Iratkezelés Klasszifikáció /Akták Megtartás, ütemezett megsemmisítés (archiválás) Biztonság / Hozzáférés kontroll / Audit / Statisztikák Meta adatok az egyértelmű azonosítás érdekében Indexelés / Szinonímák / Taxonómiák Munkafolyamat Automatizált párhuzamos és soros folyamatok Emlékeztetők, határidő, delegáció Monitoring státusz, folyamatirányítás Tárolás menedzsment Fizikai tárolási hierarchia
19
19 • Lett jelzálogbank, az egyik legnagyobb bank Lettországban – Lakossági tevékenység országszerte – Jelzáloglevelek kibocsátása – Államilag támogatott és piaci hitelek kis- középvállalkozások számára közvetlenül és takarékszövetkezetek segítségével • Autonomy megoldás terjedelme – Integrált munkafolyamat kezelés a teljes munkafolyamat támogatására – Dokumentum és iratkezelés minden képi és e-dokumentumra – Integráció Microsoft Worddel, Microsoft Excellel, Outlookkal és egyéb forrásokkal – Teljes monitoring,belső és külső szabályok automatikus alkalmazása • Eredmény – Gyorsabb átfutási idő, kevesebb hiba, hatékonyabb emberi erőforrás felhasználás Referencia: Hipotēku Banka, Lettország
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.