Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaJózsef Bodnár Megváltozta több, mint 10 éve
1
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István varga@webmarketing.hu avagy: az Internet a kapuk előtt
2
A fejlődés 2. Első generációs honlapok (prospektusok, katalógus stb.) 1. E-mail 3. Második generációs honlapok (ügyfélszolgálat, e-commerce) 4. E- business
3
Az internet IGEN - Egy új kommunikációs felület NEM - Értékesítési csatorna - PR csatorna - Vállalati folyamatok eszköze - Maga a Hálózat / intranet - Világmegváltás - Csupán egy új hóbort - Csak egy játék - Hagyhatjuk figyelmen kívül
4
„A website a vállalkozás nevének, arculatának, termékeinek minél szélesebb körben való megismertetését és népszerűsítését elősegítő interaktív marketingeszköz.” Forrás: Carnation
5
A website céljai -Értékesítési csatorna E-commerce - Kommunikációs csatorna Kétirányú kommunikáció a felhasználókkal, a partnerekkel és a sajtóval - Internetes jelenlét Információk szolgáltatása - Közösség építés Felhasználók közötti interakció
6
Alapvető célok - Image erősítése - Cég és termék ismertségének növelése - Célcsoportok hatékony tájékoztatása - Termékkel, céggel kapcsolatos érdeklődés felkeltése, fenntartása
7
Az ügyfél igénye -Rendszeres, használható információ -Személyre szabott kedvezmények -Korábbi értesítés, előnyösebb helyzet -Nyerési lehetőség -Alkalmi hasznos információ, hír -Szórakoztató tartalom
8
A megvalósítás lépései 3. Fejlesszünk az igények alapján 1. Alakítsuk ki a koncepciót 2. Tervezzük meg az alapokat 4. Start
9
A koncepció kialakítása - Rögzítsük az elképzeléseket - Lőjük be a célközönséget - Piackutatás •Célközönség •Konkurenciaanalízis •Negatív és pozitív példák
10
Tervezés -Illeszzük a vállalati marketing stratégiához -A felépítés kialakítása Információs arculat felépítése - Grafikai tervezés Offline és online arculatok egyeztetése, látványterv kialakítás
11
Website fejlesztés lépései - Stratégiai terv - HTML oldalak létrehozása - Alkalmazások fejlesztése - Design
12
Start - Tesztelés - Visszajelzések értékelése - Folyamatos fejlesztés
13
Az ügyfélkezelés - Kapcsolatfenntartás - Kutassuk fel - Keressük meg - Közösség teremtés
14
Amiben hasonlítunk az offline marketinghez -a célcsoportok -a célok -a story -a kreativitás
15
Ami újdonság az online marketingben -Behálózott a célközönség -Választás a fogyasztóké -Kiszámíthatatlan -Hiteles- e?
16
Az internetes jövő - Alapvető vállalati eszközzé válik - Beáll a stratégiai értékesítési eszközök sorába - Költségoptimalizáló szerepe lesz - Hatékonyságjavító eszköz - Fejlődése kiszámíthatatlan - Webéletforma
17
Köszönöm megtisztelő figyelmüket! Varga István varga@webmarketing.hu
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.