Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
A hazai játékújságírás kihívásai
Stöckert Gábor IDDQD, Index
3
Kicsi, káeurópai piac Magyar nyelv, kevés vevő
csökkenő példányszámok kb óta online próbálkozások is magyarok Szerény erőforrások és lehetőségek magyar médium örül, ha egyáltalán kijut az E3-ra Szélessávú net lassú elterjedése szerencsére ez ma már nem gond
4
II. Pc-s gyökerek Warezban erős ország
ehhez szokott olvasótábor sőt, ehhez szokott szerkesztők Arányaiban még mindig kevés konzol Kevés legálisan vett játék pc-fölény a budget kategóriával új multiplatform játéknál PS3+X360 általában már veri a pc-t
7
III. Késve követett trendek
Még mindig erős pc-túlsúly a nyomtatott lapokban de egyre kevesebb pc-s játék E lapok online jelenléte lehetne erősebb sokáig nem voltak motiválva Játékportálok: sok eszkimó, kevés fóka direkt vetélytárs a Gamespot, IGN gamestar.hu, pcguru.hu, 576.hu is azért vannak biztató jelek
12
III. Késve követett trendek
Alkalmi játékosokkal keveset törődnek cserébe a mainstream média sem foglalkozik sokat a játékokkal pedig igény lenne rá Webkettes lehetőségekre (elsősorban blogokra) sokára haraptak rá itt is érezni fejlődést de a nagy blogszolgáltatókkal kell versenyezni (Rossz PC játékok, IDDQD)
16
IV. Profizmus hiánya Játékújságírásból nem lehet megélni
Ezért kevés a szakképzett újságíró a játékmédiumoknál Amatőrizmus, nem mindig a jó értelemben műfaji bizonytalanságok Viszont szépen virágoznak a közösségek Frostshock, CS, SC II, FIFA, ...
17
Összefoglalva Kicsi piac
Hátrányos helyzetből indult játékkultúra, erős pc-s gyökerek Loholunk a trendek után Néha nem túl profin A fejlődés lassú és megkésett, de létezik
20
stoki@mail.index.hu idddq.blog.hu
Köszönöm a figyelmet! idddq.blog.hu
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.