Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Fejlesztési programjaink Alapértékeink •Minden programunkat partnerünk elvárásához, aktuális helyzetéhet és üzleti céljához illesztünk.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Fejlesztési programjaink Alapértékeink •Minden programunkat partnerünk elvárásához, aktuális helyzetéhet és üzleti céljához illesztünk."— Előadás másolata:

1 Fejlesztési programjaink info@humanmenu.hu

2 Alapértékeink •Minden programunkat partnerünk elvárásához, aktuális helyzetéhet és üzleti céljához illesztünk. •Ajánlott tematikánk tájékoztató jellegű, miden fejlesztési programunk testre szabott és egyedi, megbízóin igényeinek függvényében. •Azon projektben vállalunk együttműködést, ahol a mi tapasztalatunk, tudásunk, tanácsadói munkánk érezhetően és mérhetően hozzájárul megbízónk sikeréhez. •Megoldásra és a kitűzött cél elérésére fókuszálunk a problémák helyett.

3 Ha értékes erők találkoznak, új harmadik születik

4

5

6 Programjaink ezen főbb témaköré épülnek •Stratégiai menedzsment – üzleti célelérés •Kreatív innováció vezetőknek •Csapatépítés •Problémamegoldó gondolkodás csoportban •Kommunikáció fejlesztés •Idő menedzsment •Hivatás és család

7 Stratégiai menedzsmentnek szóló, üzleti célra épülő csapatépítés •Mit jelentenek az olyan szavak egy cég életében, mint a misszió, a vízió vagy akár az ambíció? •Hogyan körvonalazódik mindez a sikeres vezető és produktív céf vonatkozásában? •Milyen humán értékekre alapozható az üzleti cél? •Mikor motivált igazán egy vezető a közös cél elérésében? „Mi együtt okosabbak vagyunk, mint egyedül én magam.” Robert B. Dilts, vezető NLP tréner

8 Kreativitás és innováció •Ön is olvassa a vezető gazdasági lapok címszavait, hogy a kreativitás ás innováció vezet ki a gazdasági válságból? •Milyen lehetséges módjai vannak az egyéni kreativitás fokozásának? •Hol a megoldás magunkban? Mit tegyünk az akadályozó belső hiedelmeinkkel? •Hogyan kezeljük azokat, akik gátolnak minket? •Miben rejlik a kollektív mező ereje? Miként kamatoztatatható mindez egy csoporton, cégen belül? •Miért van az, hogy bizonyos embereket messze túlélnek az alkotásaik, avagy akár cégük, míg mások csak a személyes terükre és idejükre tudtak kibontakozni? „A kreativitás sokkal fontosabb a tudásnál.” Albert Einstein

9 •Mitől tudják egyes csoportvezetők azt, amiről mások csak beszélnek? •Mit érhet el egy csapat, ha az archetipikus energiákkal él: az erővel, a gyengédséggel és a humorral? •Miért létkérdés, hogy legyen álmodónk, megvalósítónk és kritikusunk? •Ha az ismerd meg önmagad a sikeres ember alapmondata, lehet-e az ismerjük meg magunkat a sikeres csapat alaptétele? Csapatépítés „Maradj éhes! Maradj boldog!” Steve Jobs, az Apple és a Pixar alapítója

10 •Milyen jól működő minták létezne a világban, melyeket érdemes megismerni és modellezni? •Ki lehet-e és valóban ki kell-e lépni abból a dobozból, amelyben gondolkodunk? •Mik azok a módszerek, amelyek a csoport erejét kamatoztatják az egyén megoldásra váró feladataiban. •Az egész valóban több, mint a részek összessége? Problémamegoldó gondolkodás csoportban „A problémákat nem lehet abból a nézőpontból megoldani, amely létrehozta őket.” Albert Einstein

11 •Tudta, hogy egy átlagos napon körülbelül 60.000 gondolata van egy embernek? Mennyi és hogyan érdemes ebből a közlésre? Kiben milyen a fogadókészség és melyik csatornája a leghatékonyabb? •Észrevette, hogy a tudatos fókuszunkba 7 +/-2 dolog fér el egy időben? •Az átlagos tipológia és kommunikáció elmélet mellet testreszabott módszertanra és megoldásra vágyik? •Milyen módon állítható a kommunikáció a cégeket előrevivő kollektív intelligencia szolgálatába? Kommunikáció „Az energia oda folyik, ahová a figyelem irányul.” Robert B. Dilts, vezető NLP stratéga

12 •Egyetért velünk abban, hogy az idő, egy erőforrás, amivel, akár a pénzzel vagy az emberi erőforrással gazdálkodni érdemes? Hogy az idő menedzsment messze nem naptárvezetés •Mik azok a konkrét ötletek, amelyeket az idejükkel kiválóan bánó sikeres emberektől érdemes átvennünk? •Hogyan számoljuk le az időrablókkal és az energiavámpírokkal? •Foglalkozott már tudatosan a halogatás, a végtelen megbeszélések, a túlvállalás és a perfekcionalizmus kérdésével? •Minden fontos, ami sürgős? Mi lesz a nem sürgős, de fontos dolgaival? Idő menedzsment „Ne feledd, hogy az idő pénz!” Benjamin Franklin

13 •Olyan vállalatnál dolgozik, ahol milliókat fektettek egy-egy tehetség kinevelésébe, majd az első gyermek megszületésével a tehetség kisétált a vállalatból és soha nem tér vissza, hogy aztán újabb milliókért valaki mást képezzenek ki? •Fektetett Ön, vagy társa, energiát, időt, pénzt egy vállalat sikerre vitelébe – majd nekiütközött a bezárt vaskapuknak a gyermek megszületésével követően ugyanott – és köszönetképpen kezdhetett állásinterjúkra járni? •Vezetőként szeretné megtartani tehetséges munkavállalóit azon családalapítása után is, de nem találja még a helyüket? •Jó lett volna, ha valaki elmondja előre, mennyire és mely területeken változik majd az élete családalapítás, gyermekvállalás után? Hivatás és/vagy család „Szeretem, ha mennek a dolgok. Ha nem mennek, szeretem elérni, hogy menjek.” Winston Churchill

14 1138 Budapest, Népfürdő utca 22. (Duna Tower irodaház 15/B) info@humanmenu.hu + 36 20/262-8915 és + 36 30/815-2486 Ha bővebb tájékoztatást szeretne valamelyik programunkról, elérhetőségeink a következők:


Letölteni ppt "Fejlesztési programjaink Alapértékeink •Minden programunkat partnerünk elvárásához, aktuális helyzetéhet és üzleti céljához illesztünk."

Hasonló előadás


Google Hirdetések