Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaFanni Farkasné Megváltozta több, mint 10 éve
1
CRM Apolló rendszer CRM = Customer Relationship Management
(az ügyfélkapcsolatok kezelése) Készítette: Apolló Szoftver Kft
2
CRM Apolló rendszer CRM általános fogalma : egy cég partnerei felé irányuló folyamatok leírása. A CRM szoftver célja, hogy ezeket a folyamatokat támogassa, illetve hogy jelenlegi és potenciális ügyfelekkel kapcsolatos információkat tárolja.
3
CRM Apolló rendszer A CRM Apolló rendszer több funkcióval egészül ki:
CRM általános fogalma : egy cég partnerei felé irányuló folyamatainak leírása. A CRM szoftver célja, hogy ezeket a folyamatokat támogassa, illetve hogy jelenlegi és potenciális ügyfelekkel kapcsolatos információkat tárolja. A CRM Apolló rendszer több funkcióval egészül ki: Dokumentumok kezelése Szerződések nyilvántartása Szerződések és munkalapok alapján automatikus számlázás Projektkezelés Feladatok kezelése Automatikus ügyintézés
4
Apolló rendszer felépítése
„back office” irodai alkalmazás „front office” cég tevékenységének szoftvere: készletgazdálkodás, szolgáltatás, … Egyedi igényre kidolgozott, CRM modult kiegészítő rendszer Pl. helységgazdálkodás, rendezvényszervezés, közüzem, hulladékgazdálkodás, fuvarozás, … Általános CRM modul
5
optimális vezetői döntéshez.
CRM program nélkül V e v ő k Elszigetelt információk nem járulnak hozzá az optimális vezetői döntéshez.
6
CRM programmal V e v ő k Az információk egy egységes adatbázisba kerülnek, melyből megfontolt döntések hozhatóak.
7
Képernyő szerkezete Munkatársak listája
Aktuális munkatárs részletes adatai CRM funkciók Aktuális munkatárshoz tartozó feljegyzések, dokumentumok, feladatok Menük
8
Partnerek Marketing Üzleti valamennyi VIP
9
Marketing partnertörzs
A kiválasztottakról etikette nyomatható megnézhető web lapja írható Kérdőívet tölthetünk ki - kiértékelhető
10
Marketing partnertörzs
Bármilyen Excel fájlból feltölthető:
11
Üzleti partnerek Valamennyi – Apolló modulokban is használható - ügyfeleket látjuk. Ügyfelenként látjuk azok munkatársainak adatait és a céggel kapcsolatban felhalmozott információkat.
12
Üzleti partnerek Ügyféladat karbantartáson felül: Megnézhetőek számlái
Színes lámpa jelzi hitelképességét Lekérhetjük az ügyfelek közül: lemorzsolódó, elveszett, elhanyagolt vevőket a legjobbakat – különleges elbánást igényel vásárlási szokásait, tendenciáit
13
Kiemelt ügyfelek A kiemelt ügyfelekre több figyelmet kell fordítani. Külön képernyőn kezeljük őket. Adattartalma megegyezik a korábban részletezett „általános” ügyfelek adataival.
14
Munkatársak Munkatársaink adatai és velük kapcsolatos információk:
15
Munkatársak Munkatársak a teljes CRM rendszer használata nélkül
bemehetnek a „kis” CRM-be ahol megnézhetik a heti és havi feladataikat, rögzíthetik az elvégzett munkákat.
16
Vevő szerződések
17
Vevő szerződések Egy szerződés egy fej és
egy vagy több alpontból állhat. Lehet egyszeri vagy folyamatos teljesítésű. Életútját végigkövethetjük a tervezéstől a lezárásig. „Minta” szerződésekből a szerződés adataival automatikus szerződés készíthető. (MS WORD) Egyedileg vagy automatikusan számlázhatóak. Elemezhetjük szerződéseinket A szerződésekkel kapcsolatban készült munkalapokat rögzíthetjük. Szerződésenként: Események Munkalapok Feljegyzések Dokumentumok
18
Vevői szerződések fej adatai
19
Vevői szerződések alpontjai
20
Vevői szerződés készítése
A „minta” szerződésben megadhatjuk a mezőhivatkozásokat:
21
Vevői szerződés : számlázás
22
Vevői szerződés : jelentés
23
Szállítói rendelések Adattartalma megegyezik a vevő szerződésével, csak számlázás helyett rögzítjük a kapott számla adatait. Itt igazolhatjuk a bejövő számlákat, a szerződés adatait összevethetjük a tényadatokkal.
24
Projektszervezés
25
Projektszervezés Egy fej és egy vagy több alpontból állhat.
Lefedi a teljes projekt életútját. Az alapadatokon felül tervadatokat is felvehetünk. „Minta” szerződésekből a szerződés adataival automatikus szerződés készíthető. (MS WORD) Egyedileg számlázhatóak. Elemezhetjük szerződéseinket A szerződésekkel kapcsolatban készült munkalapokat rögzíthetjük. Projektenként: Részfeladokat Események Munkalapok Feljegyzések Dokumentumok
26
Projektszervezés : terv- és tényadatok
Megnézhetjük a következő 7 ill. 30 nap faladatunkat:
27
Dokumentumok Az ügyfelekhez rendelt dokumentumok egységes szerkezetben mappánkénti bontásban is megtekinthető. A mappákhoz hozzáférési jogosultságot rendelhetünk. Az OUTLOOK leveleket is csatolhatunk dokumentumként. Iratokat szkennelhetünk, csatolhatunk, melyet később megnézhetünk..
28
Feljegyzések A kevésbé fontos, időálló információk tárolására.
29
Feladatok
30
Feladatok Külön látható Saját feladatok
A kiadott, számon kérendő feladatok Az összes aktuális feladat A projektből és az ügyfélszolgálatból származtatott feladatok automatikusan megjelennek. Nem csak személyre szóló, hanem csoportfeladatokat is kiadhatunk Feladatok átadhatóak OUTLOOK naptárba Vagy OUTLOOK feladatok közé. Az elvégzendő feladat A CRM modul mindegyik képernyőjén 2 percenként frissül és jelzi az esetleges új, kapott faladatokat.
31
Ügyfélszolgálat (kivitelezés alatt)
Ügyintézéshez felhasználók által (is) készíthető, módosítható sémákat: Séma: 1. Ügymenet leírása:
32
Ügyfélszolgálat (kivitelezés alatt)
Séma: 2. Lépések megadása Az ügyfélszolgálat munkatársa az ügyfél azonosítása után felveszi a jelzett, elvégzendő feladatot, mely elvégzéséhez választ egyet a sémák közül. A feladatot megkapja az illetékes munkatárs, aki végrehajtását bejegyzi a rendszerbe.
33
Statisztikák
34
Törzsadatok
35
Törzsadatok Szervezeti felépítés felhasználható munkatársak besorolására és csoport- feladatok kiadásakor.
36
Törzsadatok Szabadon szerkeszthető a kérdőívek tartalma:
37
Törzsadatok Dokumentumok mappái és hozzáférés jogosultságai (SQL csak)
38
Törzsadatok Szerződéseknél konkrét áll mellett hivatkozhatunk cikkszámra is, melyben a díjak időszakonként változhatnak.
39
Törzsadatok Dokumentumok, feljegyzések keletkezési helye is szerkeszthető:
40
CRM Apolló rendszer jogosultságai
41
CRM Apolló rendszer Részletes tájékoztató kérése:
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.