Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaKlára Lukács Megváltozta több, mint 5 éve
1
A Target Group Index (TGI) kutatásban elérhető információk
Termékkategóriák, márkahasználat Média Élelmiszer, Háztartási cikkek, Gyógyszerek, gyógytermékek, Kozmetikai, testápolási termékek, Italok, Édességek, Dohányáruk, Autó-motor, Ruházkodás, vásárlás, Pénzügyi szolgáltatások, Háztartási és tartós fogyasztási cikkek Sajtóolvasás, érdeklődés, attitűdök, Rádióhallgatás, rádióadók, zene, attitűdök TV nézés, TV adók, műsorok, attitűdök, Internet használat, attitűdök, Moziba járás, attitűdök Outdoor észlelés, attitűdök, Indoor észlelés, attitűdök 45% 25% Életstílus Szabadidő eltöltés Attitűd állítások a divatról, reklámról, vásárlásról, médiáról, szabadidőről, pénzügyről, kultúráról, munkáról, családról, egészségről, TG Fogyasztói Életstílus Szegmentáció Kulturális események látogatása (színház, mozi, koncert, fesztiválok, kiállítás), Nyaralás, üdülés, Sport, Söröző, borozó, kávéház, étterem, diszkó látogatás 20% 10%
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.