Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Értékesítési oktatás Előadó: [Név].

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Értékesítési oktatás Előadó: [Név]."— Előadás másolata:

1 Értékesítési oktatás Előadó: [Név]

2 Cég áttekintése Munkakör leírása Cég üzenete Versenytársak

3 Munkakör leírása A termékek és szolgáltatások megértése A termékek és szolgáltatások értékesítésének előmozdítása A kijelölt értékesítési kvóta elérése, majd túllépése A cég professzionális képviselete a piacon

4 Cég üzenete Kik vagyunk? Mik a legfontosabb értékeink?
Piaci helyünk és profilunk Mik a legfontosabb értékeink? Küldetésünk Mivel foglalkozunk? Termékeink és szolgáltatásaink Mivel szolgálunk ügyfeleinknek? Értékajánlatunk

5 Versenytársak Kik a versenytársaink? Mivel foglalkoznak? Mivel szolgálnak ügyfeleiknek?

6 Értékesítési folyamat
Potenciális ügyfelek és érdeklődők keresése Személyes értékesítések megtervezése Találkozók Személyes értékesítés utáni teendők Dokumentáció Bemutató Jóváhagyás

7 Potenciális ügyfelek és érdeklődők keresése
Az aktuális ügyfélbázis meghatározása A potenciális ügyfelek azonosítása és rangsorolása Személyes értékesítések ütemezése

8 Személyes értékesítések megtervezése
A potenciális ügyféllel kapcsolatos kutatás Célközönség azonosítása Értékesítés előtti támogatás definiálása (például mérnökök bevonása) Találkozó napirendi pontjainak megtervezése Találkozó összehívása és idő előtti megerősítése

9 Találkozók Bemutatkozás A potenciális ügyfél céljainak definiálása, majd megerősítése A saját célok definiálása Üzleti igények áttekintése A sikert segítő tényezők azonosítása Lehetséges megoldások ismertetése Konszenzus elérése (megfelelő, nem megfelelő, további kivizsgálást igényel)

10 Személyes értékesítés utáni teendők
Összefoglaló vagy levél küldése a potenciális ügyfélnek, majd ismételt megkeresés telefonon Köszönetnyilvánítás a találkozóért A találkozó összefoglalása A közösen meghatározott következő lépések áttekintése A jövőbeli célok megfogalmazása A megfelelő belső források (például a mérnök) értesítése a következő lépésekben való segítségért Az ügyfél fájljának vagy rendszerének frissítése Az értékesítési folyamattal kapcsolatos ügyféladatok frissítése

11 Dokumentáció A megfelelő dokumentumok elkészítése A dokumentumok áttekintése a potenciális ügyféllel

12 Bemutató A végső dokumentumok kézbesítése Ajánlat bemutatása Értékesítés kérése

13 Jóváhagyás Dokumentumok aláírása Az értékesítés lezárása


Letölteni ppt "Értékesítési oktatás Előadó: [Név]."

Hasonló előadás


Google Hirdetések