Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaÁbel Hajdu Megváltozta több, mint 6 éve
1
A konferencia megszervezéséhez és lebonyolításához a támogatást a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal (NKTH), valamint a Kutatás-fejlesztési Pályázati és Kutatáshasznosítási Iroda (KPI) nyújtotta. Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium
2
Kutatásfejlesztés és innováció a kémia oktatásban
Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium
3
Bevezetés Az iskola,mint az innováció színtere
A kutatásfejlesztés és innováció eredményei az iskolában Szakmódszertani lehetőségek Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium
4
Miként kerül kapcsolatba az iskola az innovációval?
A tanulók innovatív gondolkodásfejlesztése A „megfelelelő” diákok felismerése és orientációja azaz TEHETSÉGGONDOZÁS Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium
5
Az innovatív gondolkodásfejlestés
Innovációs pályázatok Kutató Diák mozgalom Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium
6
16.Ifjúsági Tudományos és Innovációs Verseny
Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium
7
Valósítsd meg ötleteidet
Akár egyszerű eszközökkel is lehetsz innovatív! Mit tudsz kihozni például egy webkamerából és két mágnesből? És egy optikai egérből és egy marék LED-ből? Témakörök és támpontok: gép és ember kapcsolata, új lehetőségek a kommunikációban új módszerek biológiai, orvosi alkalmazási célokra zöld informatika, új eszközök a környezetvédelem, ökológia területén A feladat: Pályázhat minden olyan tudományos szintű ötlet, terv, kísérleti módszer, elméleti megoldás, eszköz vagy kivitelezett munka, amely középiskola 11. vagy 12. osztályos tanuló vagy tanuló csoport saját ötlete és munkája, és a felsorolt témák legalább egyikéhez csatlakozik. Terv vagy ötlet esetén részletes megvalósítási terv is csatolandó. Demo, részleges vagy teljes megvalósítás előnyt jelent. A pályamunkának tartalmazni a kell: a témakör és a probléma, valamint az elérendő cél leírását az eszköz, módszer, megoldás részletes leírását részletes megvalósítási tervet opcionálisan demót, részlegesen vagy teljesen megvalósított munkát PPKE Információs Technológiai Kar Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium
8
A Kutató Diákok Szövetsége
5000 anyaországbeli és határon túli diák Megfelelő, a hazai tudományos munkát lefedő mentor háttér Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium
9
Mit kell tenni ???? Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium
10
Egy mintaértékű történet: Leonar3Do
„..egy kép többet ér,mint ezer szó” (J. A. Comenius) Egy háromdimenziós kép többet ér,mint ezer kétdimenziós… (Rátai Dániel) Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium
11
Leonar3do vázlata Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium
12
Az iskolai felhasználás lehetőségei
Molekula megjelenítés Molekula modellezés Konformáció vizsgálat Fehérjék és enzimek Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.