Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
ELÉRKEZETT A LEHETŐSÉG Hogy Önmagam legyek
2
40+ Az európai lakosság fele
... és keresi az utat a fiatalos külső felé. 40+ Reference:
3
Az anti-ageing termékek értékesítésében az EMEA régió területén 2015 és 2018 között 11,2%-os növekedés várható. 5,4 MILLIÁRD EURÓS 2018-ra iparággá növi ki magát Reference:
4
? A piacon jelenleg fellelhető számtalan anti-ageing termék útvesztőjében a fogyasztók 1/3 része elveszettnek érzi magát. Reference: “ANTI-AGING SKINCARE—US IN EXPERIENCE IS ALL,” MINTEL, FEBRUARY 2014
5
2 FOGYASZTÓBÓL EGY szakértői útmutatásra vágyik
Reference:
6
Noha a fürdőszobában akár 65 kozmetikumot is felhalmozunk, pusztán 11 terméket veszünk elő naponta!
Összes kozmetikai termékünknek mindössze 17% -át használjuk. Reference:
7
1 ÓRÁT A bőség zavarában szenvedő nők így naponta átlagosan
töltenek szépítkezéssel. Reference:
8
Napjaink pörgős világában a magánélet és a karrier között zsonglőrködő fogyasztók
könnyen használható, személyre szabott és intelligens megoldásokat keresnek, melyek igazodnak saját igényeikhez.
9
többletköltséget vállalnak
Az egyedi, személyre szabott termékekért a fogyasztók hajlandók többet megtenni: -uk kész hűségesebb vásárlóvá válni -uk hajlik nagyobb összegű befektetésre 25% 78% 86% Reference:
10
Csakúgy, mint a tökéletes öltöny, a bőrápolási rutin is akkor az igazi, ha összhangban van saját igényeinkkel, személyiségünkkel és életstílusunkkal.
11
Képzelje el egy olyan termék versenyelőnyét, mely egyesítené:
A szakértői útmutatást A testreszabást Az öregedésgátló bőrápolást Az időtakarékos megoldásokat
12
EGYETLEN ESZKÖZBEN mely mindenről gondoskodik
13
A Nu Skin MÉG MA FORRADALMASÍTJA AZ ÖREGEDÉSGÁTLÁST
14
ÖREGEDÉSGÁTLÓ BŐRÁPOLÁS, AHOGY MÉG SOSEM LÁTTA, TAPASZTALTA VAGY KÉPZELTE.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.