Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A Tesco rendszeresen indít vásárlói hűségakciókat, amelyeket igyekeznek az online és social felületeiken egyaránt népszerűsíteni, ezáltal is növelve a.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A Tesco rendszeresen indít vásárlói hűségakciókat, amelyeket igyekeznek az online és social felületeiken egyaránt népszerűsíteni, ezáltal is növelve a."— Előadás másolata:

1

2 A Tesco rendszeresen indít vásárlói hűségakciókat, amelyeket igyekeznek az online és social felületeiken egyaránt népszerűsíteni, ezáltal is növelve a vásárlási kedvet.

3 Ennek hatására a vásárlókat a hűségpontokért kapható ajándékok összegyűjtése nem várt mértékben aktivizálta és formál a csereberélni vágyókból online közösséget.

4 A vásárlói lojalitás erősítésének érdekében azt szerettük volna, hogy ezek a hűségakciókkal kapcsolatos felhasználói aktivitások is a Tesco Magyarország Facebook oldalán történjenek.

5 A vásárlói lojalitás erősítésének érdekében azt szerettük volna, hogy ezek a hűségakciókkal kapcsolatos felhasználói aktivitások is a Tesco Magyarország Facebook oldalán történjenek. Létrehozva egy olyan felületet, ami megkönnyíti és felgyorsítja a csereberélést és a kommunikációt a felhasználók számára.

6 A nyári hűségakció és a Simpsons hűtőmágnesek megjelenése remek alkalom volt a megvalósításra

7 Így a Simpsons hűtőmágneseket gyűjtők egy helyen tudják megmutatni, hogy nekik mely hűtőmágnesek vannak már meg, melyekre van még szükségük és megtalálhatják azt a hozzájuk legközelebb élő társukat, akivel a fizikai csereberét is meg tudják majd oldani.

8 Megvalósítás

9 A csere-bere felülete

10 Üzenetváltás lehetősége

11 Plusz extra szórakoztató játékokat építettünk be, hogy rendszeresen visszatérjenek

12 Plusz extra szórakoztató játékokat építettünk be, hogy rendszeresen visszatérjenek

13 Kommunikáció

14 Az életnagyságú Simpsons figurákkal való helyszíni találkozókat a Facebook-on népszerűsítettük

15 A találkozók helyszíneit végül már a rajongók is befolyásolhatták a szavazataikkal

16 Eközben posztjainkkal egyszerre igyekeztünk megismertetni és megkönnyíteni az alkalmazás használatát

17 És az üzenőfalon is szórakoztatni a legkülönfélébb módon

18 Olykor pedig érdekességeket osztottunk meg az alkalmazás használóiról

19 Eredmények

20 A 6 hetes Simpsons Sportőrület Cserebere Facebook kampány eredményei
4 984 játék 2 407 alkalmazás felvevő 522 megvalósultcsere A 6 hetes Simpsons Sportőrület Cserebere Facebook kampány eredményei

21 Tesco Magyarország Facebook oldali eredmények a kampány időszak alatt
Márkaoldal Új rajongók száma Posztok száma Kedvelések száma Kommentek száma Megosztások száma Tesco 11 607 94 61 408 46 967 11 135

22


Letölteni ppt "A Tesco rendszeresen indít vásárlói hűségakciókat, amelyeket igyekeznek az online és social felületeiken egyaránt népszerűsíteni, ezáltal is növelve a."

Hasonló előadás


Google Hirdetések