Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaGyöngyi Dudás Megváltozta több, mint 6 éve
2
A Tesco rendszeresen indít vásárlói hűségakciókat, amelyeket igyekeznek az online és social felületeiken egyaránt népszerűsíteni, ezáltal is növelve a vásárlási kedvet.
3
Ennek hatására a vásárlókat a hűségpontokért kapható ajándékok összegyűjtése nem várt mértékben aktivizálta és formál a csereberélni vágyókból online közösséget.
4
A vásárlói lojalitás erősítésének érdekében azt szerettük volna, hogy ezek a hűségakciókkal kapcsolatos felhasználói aktivitások is a Tesco Magyarország Facebook oldalán történjenek.
5
A vásárlói lojalitás erősítésének érdekében azt szerettük volna, hogy ezek a hűségakciókkal kapcsolatos felhasználói aktivitások is a Tesco Magyarország Facebook oldalán történjenek. Létrehozva egy olyan felületet, ami megkönnyíti és felgyorsítja a csereberélést és a kommunikációt a felhasználók számára.
6
A nyári hűségakció és a Simpsons hűtőmágnesek megjelenése remek alkalom volt a megvalósításra
7
Így a Simpsons hűtőmágneseket gyűjtők egy helyen tudják megmutatni, hogy nekik mely hűtőmágnesek vannak már meg, melyekre van még szükségük és megtalálhatják azt a hozzájuk legközelebb élő társukat, akivel a fizikai csereberét is meg tudják majd oldani.
8
Megvalósítás
9
A csere-bere felülete
10
Üzenetváltás lehetősége
11
Plusz extra szórakoztató játékokat építettünk be, hogy rendszeresen visszatérjenek
12
Plusz extra szórakoztató játékokat építettünk be, hogy rendszeresen visszatérjenek
13
Kommunikáció
14
Az életnagyságú Simpsons figurákkal való helyszíni találkozókat a Facebook-on népszerűsítettük
15
A találkozók helyszíneit végül már a rajongók is befolyásolhatták a szavazataikkal
16
Eközben posztjainkkal egyszerre igyekeztünk megismertetni és megkönnyíteni az alkalmazás használatát
17
És az üzenőfalon is szórakoztatni a legkülönfélébb módon
18
Olykor pedig érdekességeket osztottunk meg az alkalmazás használóiról
19
Eredmények
20
A 6 hetes Simpsons Sportőrület Cserebere Facebook kampány eredményei
4 984 játék 2 407 alkalmazás felvevő 522 megvalósultcsere A 6 hetes Simpsons Sportőrület Cserebere Facebook kampány eredményei
21
Tesco Magyarország Facebook oldali eredmények a kampány időszak alatt
Márkaoldal Új rajongók száma Posztok száma Kedvelések száma Kommentek száma Megosztások száma Tesco 11 607 94 61 408 46 967 11 135
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.