Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
De ki nyújt ma minőségi szolgáltatást?
Avagy ki fizeti meg a minőség árát?
2
Alapok Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesületének Rendszerfejlesztési munkacsoportja A magyarországi felnőttképzés megújítása – c. problémafelvető munkaanyag Cél: Felvállalt és kimondott érdekek mentén gondolkodjunk, de a kiindulópont a résztvevő általunk ismert elvárásai; Tanulási motiváció fenntartása, felébresztése, mint állandó cél;
3
Képzés etikai megközelítés
Ki mit garantál és kinek? A képzés háromszoros befektetés: Saját időráfordítás A munkából kieső időráfordítás A képzési költségek, képzési díj. Lehet-e kárt okozni a képzéssel? Avagy csak a forrásokat kell védenie az államnak, vagy a képzésben résztvevőt is. (A képzés alkotmányos jog.)
4
Milyen feltételek – Mitől lesz minőség?
Munkacsoport szerint: Személyi feltételek Infrastruktúra, tárgyi feltételek Képzési program, képzési tartalom, tananyag (know how) Képzésszervezés Tartalomfejlesztés Tájékoztatás, nyilvánosság
5
Ahogy a szakemberek látják!
6
Ha csoportosítjuk az elvárásokat
Minimum feltételek (képzés szervező): Személyi feltétel (szabályozható, hogy mely esetben elvárt a foglalkoztatásra irányuló jogviszony) Képzési program, képzési tartalom, tananyag (know how) Képzésszervezés Tájékoztatás, nyilvánosság Ha minden feltétel rendelkezésre áll (képző/fejlesztő intézmény) Infrastruktúra (elvárható a saját kezelés) Tartalomfejlesztés: program és tananyagfejlesztés De hány képzési területen lehet egy intézmény ilyen felkészült?
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.