Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Munka és álláskeresési tanácsadás minőségi szempontjai

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Munka és álláskeresési tanácsadás minőségi szempontjai"— Előadás másolata:

1 Munka és álláskeresési tanácsadás minőségi szempontjai

2 Bevezetés Társaságunk az EM Csoport Kht ban 1320 ügyfél részére nyújt álláskeresési- és munkatanácsadást négy kistérségben a Dél-Alföldi Régióban.

3 A minőség definíciója A minőség a szolgáltatás azon jellemzőinek összessége, amelyek befolyásolják azon képességét, hogy meghatározott és elvárt igényeket kielégítsen.

4 A szolgáltatás szereplői
ügyfél írásos megállapodás szóbeli megállapodás írásos szerződés munkaügyi szervezet szolgáltató

5 Ügyfél elvárásai Állás, önéletrajz, hallgassanak meg, ne keljen várnom, felesleges dolgokról nem szeretnék hallani, hasznos tanácsokkal lássanak el

6 Munkaügyi szervezet elvárásai
Szerződés szerint járjon el a szolgáltató, minden precízen legyen adminisztrálva, a jogszabályoknak megfelelően végezze a munkáját

7 Szolgáltató elvárásai Az ügyfelekkel kapcsolatosan:
Az ügyfelekkel kapcsolatosan: megjelenés a szolgáltatáson, együttműködés és visszajelzés A munkaügyi szervezettel kapcsolatosan: tájékoztatás, visszajelzés és pontos fizetési határidők betartása

8 Jó esetben a munkaügyi szervezet és az ügyfél elvárásai egymást erősítik Ez esetben lehet a szolgáltató részéről minőségi szolgáltatás tervezéséről beszélni

9 Az ügyfél érdekében a szolgáltató minőségbiztosítási kritériumai
Ügyfél - szolgáltató Az ügyfél érdekében a szolgáltató minőségbiztosítási kritériumai Struktúra – iroda (helyszín), tanácsadó személye (befogadó egyénisége, alkalmazkodó képessége) Folyamat – egyfelől nyomon követhető – másrészt individuális tanácsadás, mely személyre szabott Eredmény – kimenetek biztosítása

10 A munkaügyi szervezet érdekében a szolgáltató minőségbiztosítási kritériumai
Dokumentáció teljes körű, hibátlan vezetése Elszámolások beszámolók pontos időbeni elkészítése Tervezés a következő hónapra Szükség esetén segítségnyújtás a kirendeltség más tevékenységéhez Ügyféllel végzett tanácsadás szakmai tartalma Kimenetek elérése Adatvédelem

11 A minőség mérésérnek módszerei
Monitoring – helyszíni szemle a MSZ részéről Elszámolások, ügyfél dokumentáció ellenőrzése Szakmai tevékenység ellenőrzése Ügyfelek elégedettsége Új ügyfelek időarányos fogadása Visszahívott ügyfelekkel teljesített alkalmak száma

12 Összegzés A program folytatása során a leendő pályázati kiírás törekedjen az ügyfelek és a munkaügyi szervezet elvárásait harmonizálni és ezzel ösztönözni a szolgáltatókat mind magasabb szintű tevékenységre.

13 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Munka és álláskeresési tanácsadás minőségi szempontjai"

Hasonló előadás


Google Hirdetések