Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Észrevettük? Tetszett? Hatott ránk?
Mire emlékeznek a vásárlók az in-store eszközökből? Kurucz Imre NRC Piackutató Élelmiszer Szakma Napja Balatonfüred, június 11.
2
Legtöbben kínáló állványra emlékeznek
Emlékei szerint találkozott az eszközzel az elmúlt egy hétben 60% 54% 50% 48% 37% 17% 32% 20% Forrás: NRC Omnibusz, Bázis: évesek, akik az elmúlt héten jártak élelmiszerüzletben, drogériában
3
A wobbler és a kínáló állvány a leghatékonyabb
Az in-store eszközök hatása Forrás: NRC Omnibusz, Bázis: évesek, akik az elmúlt héten találkoztak az adott in-store eszközzel
4
Felhívják a figyelmet és egyáltalán nem feleslegesek
Vélemények az in-store eszközökről Forrás: NRC Omnibusz, Bázis: évesek
5
27% Kóstoltatás az elmúlt fél évben 12% 20%
kóstoltatás során kipróbált/megkóstolt terméket 27% a kóstoltatás hatására vásárolt 12% azonnal 20% egy következő vásárlás során
6
A többség gyűjti a pontokat
Az elmúlt fél évben részt vett üzlet(lánc)… 28%-a a promócióban részt vevők jellemzően a promóció hatására dönti el, hogy hol vásárol Forrás: NRC omnibusz, Bázis: évesek
7
Köszönöm a figyelmet! Kurucz Imre 06-20-977-42-02 imre.kurucz@nrc.hu
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.