Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
2009. október 21. Bódogh Attila üzletfejlesztési igazgató |skype:bodogh.attila.nextent Nextent Informatika Zrt.
2
Kik vagyunk? Nextent Informatika Zrt.
Üzleti Intelligencia és rendszerfejlesztés 10 éves piaci jelenlét, innovációorientáltság 65 fő IT, közgazdász, informatikai tanácsadó kolléga professzionális üzleti informatikai megoldások hang és adatbányászat, adattárház, elemzés innovatív üzleti célú termékek Hangbányászat Jutalékelszámolás Kommunikáció 1
3
Ezeken a területeken a megfelelő kommunikáció létfontosságú
Mi fontos az ügyfélnek? Ezeken a területeken a megfelelő kommunikáció létfontosságú Forrás: Data Research Kft - Mosaic tanulmányok, 2007 1
4
Pl. IWIW, FACEBOOK, TWITTER
Webes ügyfél-kommunikációs eszközpaletta Nyitottság mértéke Zárt, céges Nyílt, közösségi SAJÁT KÖZÖSSÉG MEGLÉVŐ KÖZÖSSÉG Pl. IWIW, FACEBOOK, TWITTER NYÍLT VÁLLALATI BLOG MEGOSZTÁS Pl. YouTube BLOGOK nyíltság vs. vállalati irányelvek! CÉGES WEBLAP ONLINE CHAT Interaktivitás foka Alacsony és lassú Magas és gyors 1
5
Yepna – egyszerű chat?
6
Yepna – gyors és egyszerű
7
Yepna – a profi háttér
8
yepna.com Chat, de mégis más Több ügyfél párhuzamos kiszolgálása
Skill-alapú ügyfélelosztás Azonnali űrlapok és sablonok Vállalati adatok integrálása Push offer – értékesítési lehetőség Független a meglévő call centertől Több nyelv támogatása Nyílt technológia, könnyű integráció Ingyenes verzió, közösség alapú üzleti modell yepna.com
9
Köszönjük figyelmüket, kérdezzenek bátran!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.