Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaBarnabás Vincze Megváltozta több, mint 6 éve
1
A tehetséggondozás helyzete a nagykanizsai térségben
Nagykanizsa, május 24. dr. Pintérné Grundmann Frida
2
A működés szervezeti formája
Tehetséggondozó iskola Vállalkozás
3
Szervezetében folyik-e tehetséggondozás?
A tehetségfejlesztésbe bevontak létszáma (hozzávetőleges adat):8450 fő
4
A tehetséggondozó tevékenység célcsoportjai
5
A tehetséggondozás területei
logika/matematika vizuális természettudomány tánc-mozgás színház, dráma informatika/robotika sport idegen nyelv egyéb humán zene interperszonális egyéb
6
A tehetséggondozás területei
játék,verselés,mesélés,rajzolás,festés,mintázás,kézi,unka,mozgás,külső világ tevékeny megismerése, mozgásfejlesztés tornaszoba rendszerben természetvédelem, környezettudatosság Külső világ tevékeny megismerése tanulmányi ének zene néptánc
7
A tehetséggondozás formái
Önismereti csoportok, fejlesztő foglalkozások Az óvodai élet tevékenységformái keretében játszószobák közül tornaszoba
8
Tehetséggondozó munka finanszírozása
9
Tehetséggondozó munka finanszírozása
10
Mekkora mértékben akadályozzák a minőségi tehetségfejlesztést az alábbiak?
11
Mekkora mértékben akadályozzák a minőségi tehetségfejlesztést az alábbiak?
12
Mekkora mértékben akadályozzák a minőségi tehetségfejlesztést az alábbiak?
13
Átirányítás más szervezethez
nem igen
14
Más szervezetből fogadott
igen nem
15
Tehetségpontok aránya
igen nem
16
Tehetségpont minősítése
17
Tehetségpont szeretne lenni
igen nem
18
Tehetségtanács tagja igen nem
19
A Tanács munkájában kíván-e részt venni
igen nem
20
Szeretne tag lenni nem igen
21
Mely területeken szeretne bekapcsolódni a Tanács munkájába
szervezés 36 % népszerűsítés 38% erős oldal fejlesztés 20% gyenge oldal fejlesztése 16 % pályázatírás
22
Tanács mely munkacsoportjához kíván csatlakozni
Óvodai munkacsoport 38% Középiskolai 15% Középiskolai munkacsoport 14% Felsőoktatási és felnőtt munkacsoport 4 %
23
Javaslatok Szervezés Önálló honlap
Aktív kapcsolat a hálózat tagjait reprezentáló koordinátorok között havi/kéthavi rendszerességgel Hírlevelek, amiben a Tanács tagjainak programjairól stb. lehet informálódni A hálózathoz tartozó szervezetek erőforrásainak feltérképezése, illetve annak összegyűjtése és a közös weblapon elérhetővé tétele, hogy mi az, amit más szervezet is igénybe vehet, esetleg a feltételek megnevezésével együtt. Tanácsadás, segítségnyújtás
24
Eredmények Tehetségalap (elsősorban természetbeni)
Kommunikációs terv (honlap: Facebook ) Önértékelési rendszer Jó gyakorlatok tárháza Munkacsoportok : óvodai általános iskolai középiskola-szakképzés felsőoktatás-felnőtt
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.