Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAlajos Faragó Megváltozta több, mint 7 éve
1
Turizmusfejlesztési és együttműködési tapasztalatok a Debrecen és Hortobágy helyi TDM szervezet elmúlt 4 és fél éve kapcsán Halasi Csaba egyesületi elnök Debrecen és Hortobágy Turizmusáért Egyesület
2
Főnix Rendezvény- szervező
6 szálloda 1 étterem Airport Debrecen Debreceni Gyógyfürdő Főnix Rendezvény- szervező Tourinform Iroda ELŐZMÉNYEK 2003 A Debrecen Turizmusáért Egyesület megalapítása A szakma helyi képviselőinek és Debrecen Megyei Jogú Város Önkormányzatának összefogása. + Debrecen Megyei Jogú Város Önkormányzata Tevékenység: Koordinált marketingmunka Egységes arculat kialakítása Különféle marketingeszközök alkalmazása
3
EREDMÉNY Debrecen bekerült a top 10 desztinációk közé
Az egyesületi taglétszám jelentősen megnőtt, ezáltal még több marketingtevékenységet tudtunk megvalósítani. - Több nyelven kiadott városismertető kiadványok - Imázs film Regionális partnerkapcsolatok kiépítése. Folyamatos jelenlét a belföldi turisztikai piacon (kiállítások, vásárok stb.) - A Budapesti vásárt követően, az egyesület minden nagyobb vidéki vásáron és közösségi rendezvényen is képviseltette magát. Az egyesülethez csatlakozott Hortobágy (Hortobágy Község Önkormányzata és a vállalkozások) A 2010-es Budapesti kiállításon Debrecen és Hortobágy közösen jelent meg egy standon, és megnyerte a legszebb belföldi standnak járó különdíjat. 2011-től a belföldi piacon való megjelenés mellett elindultunk a külföldi piacok irányába (Románia, Szlovákia, Lengyelország, Ausztria). Összesen 17 belföldi és 9 külföldi kiállításon vettünk részt. Debrecen és Hortobágy Önkormányzata az egyesületet bízta meg a helyi TDM szervezet megalakításával és működtetésével.
4
DEBRECEN ÉS HORTOBÁGY HELYI TDM SZERVEZET
án megalakult a Debrecen és Hortobágy helyi TDM szervezet, mely jelenleg (2016) 55 tagot számlál A pályázat keretei között megvalósult: kutatás és tanulmány megújult informatikai háttér és iroda felújítás pocket guide és kerékpár kölcsönzés mobilprezentáció: roll up, pop up, infópult eszközbeszerzés tanulmányút marketingtevékenységek arculat kialakítása weblapfejlesztés A tevékenység terén munkaszervezet átvétele (Debrecen Tourinform Iroda) illetve Hortobágyon szezonálisan Tourinform információs szolgáltatás. Nyitás a külföldi küldő piacok felé, különös tekintettel a szomszédos országokra illetve azon piacokra, amely légi vagy vasúti összeköttetés révén gyorsan elérhető térségünk. Workshopok Study tourok fogadása Külföldi célpiacokon a desztináció hirdetése különböző médiafelületeken Határon átnyúló együttműködések és pályázatok
5
TAPASZTALATOK A TDM rendszer jól szolgálja a desztináció turisztikai céljainak megvalósítását. A továbbfejlődés érdekében szélesíteni kellene a szereplők körét. Regionális szervezetként még hatékonyabban tudná integrálni az erőforrásokat és erősíteni a piaci jelenlétet.
6
KÖSZÖNÖM MEGTISZTELŐ FIGYELMÜKET!
Halasi Csaba egyesületi elnök Debrecen és Hortobágy Turizmusáért Egyesület
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.