Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az „első lépés” TÁMOP 5.3.1..

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az „első lépés” TÁMOP 5.3.1.."— Előadás másolata:

1 Az „első lépés” TÁMOP

2 Az „első lépés” ÖNKÉNTESSÉG és PARTNERSÉG - a koncepció is ennek megfelelő - Cél: alacsony foglalkoztatási eséllyel rendelkező, munkavállalásukban korlátozott emberek önálló életvitelének, foglalkoztathatóságának és társadalmi integrációjának javítása

3 Az „első lépés” HOSSZÚTÁV és ELKÖTELEZETTSÉG Hálót fonunk …

4 Az „első lépés” Célközönség:
bárki, aki vissza akar térni a munkaerőpiacra (A programra jelentkezhet minden sátoraljaújhelyi,- bodrogközi,- vagy sárospataki kistérségi lakos, aki munkanélküli ellátásban nem részesülő regisztrált álláskereső, vagy régóta inaktív és egyúttal alacsony iskolai végzettségű, képzettsége, szakmája elavult, nem piacképes.)

5 Az „első lépés” Kulcsszavaink: FEJLESZTÉS EMPÁTIA FELKÉSZÜLTSÉG RENDSZERESSÉG X-FAKTOR

6 Az „első lépés” Szakembereink: Rózsás Andrea Dobai Istvánné Palicz Istvánné Palicz István Azért dolgoznak, hogy a résztvevőket eljuttassák a közösen kitűzött célokig!

7 Az „első lépés” A program menete:
Projekt menedzsment ,a szakmai stáb és a megvalósítók kiválasztása és megbízása, eszközbeszerzések Projekt meghirdetése, nyitórendezvény megrendezése Toborzás, célcsoport kiválasztása Egyéni fejlesztési tervek és alkalmassági vizsgálatok elkészítése Képzések, tanácsadások és fejlesztések megvalósítása 20 napban a kiválasztott 60 fő részére egyéni és csoportos formában Eredmények rögzítése, záró konferencia megtartása Könyvvizsgálat lefolytatása, záró elszámolás benyújtása a KSZ Nyomon követés a zárást követő 6 hónapban

8 Az „első lépés” „Körülöttük forog a világ!” oktatási javaslatok
Kompetencia felmérések oktatási javaslatok fejlesztési javaslatok Egyéni fejlesztési tervek Realitás Megvalósíthatóság Életszerűség

9 Az „első lépés” Fejlesztési programok
munkavállalói és önálló életvezetési - vállalkozói készségek tanulási- és munkamotiváció erősítését célzó programok; kulcs kompetenciák fejlesztése pl. írás, olvasás, számtani műveletek megértés, beszéd, kreatív gondolkodás, döntéshozatal, érvelés, felelősség, önértékelés, együttműködési készség fejlesztése rossz beidegződések megváltoztatását segítő munkaerőpiaci mentálhigiénés és tanulástechnikai programok tanácsadás nyújtása egyéni és/vagy csoportos formában

10 Az „első lépés” Online ügyfél naplók:
Adatlap – objektív, mérhető információk: képzettség, egészségi állapot, munkanélküliség, munkaviszony/vállalás, hátrányos helyzet, családi helyzet, szociális intézményekkel kapcsolattartás, jövedelmi viszonyok.. Diagnózis – értékelési folyamat; (milyen problémákra számíthatunk, milyen erősségei vannak..) eszközei: megfigyelés, interjúk, tesztek, önértékelő eljárások, korábban elkészült dokumentumok Egyéni fejlesztési és szolgáltatási tervek – fejlesztési irányokat tűz ki, meghatározza a konkrét feladatokat, tevékenységeket, kockázatokat vesz számba, rövid, közép és hosszú távú célokat és fejlesztési terveket tűz ki; rugalmas, módosítható

11 Az „első lépés” ÖNKÉNTESSÉG és PARTNERSÉG HOSSZÚTÁV és ELKÖTELEZETTSÉG
„BÁRKI”, AKI VISSZA AKAR TÉRNI A MUNKAERŐPIACRA FEJLESZTÉS, EMPÁTIA, RENDSZERESSÉG KÖZÖSEN KITŰZÖTT CÉLOK REALITÁS, MEGVALÓSÍTHATÓSÁG, ÉLETSZERŰSÉG ADATLAPOK, DIAGNÓZISOK, EGYÉNI FEJLESZTÉSI TERVEK

12 KÖSZÖNÖM A FIGYELMÜKET!
Az „első lépés” KÖSZÖNÖM A FIGYELMÜKET!


Letölteni ppt "Az „első lépés” TÁMOP 5.3.1.."

Hasonló előadás


Google Hirdetések