Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1996 óta az ügyfelekért.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1996 óta az ügyfelekért."— Előadás másolata:

1 1996 óta az ügyfelekért

2 Mivel foglalkozik az Interacta?
Külföldi folyóiratok – print / print + online Online folyóiratok Szakkönyvek, könyvsorozatok CD – ROM adatbázisok, DVD – ROM beszerzése a világ minden részéről

3 Beszerzés folyamatábrája

4 Miért az Interacta? Megbízható – minden fillérrel elszámol
Évek óta stabil cég Ellenőrizhető referenciák Piaci ismeretek – külkereskedelmi gyakorlat, nyelvtudás Kiadói kapcsolat Személyes kapcsolat Költség hatékony - kiadói árkedvezmény Rugalmas pl. részletfizetés

5 Még miért az Interacta? Közel 2000 kiadvány évente 110 belföldi ügyfél
160 külföldi kiadói kapcsolat 2 ügyfélszolgálati munkatárs Megrendeléseink 20%-át közbeszerzési eljárás során nyertük el

6 Elérhetőségünk Interacta Külkereskedelmi Szolgáltató és Tanácsadó Kft.
Cím: 8200 Veszprém, Wartha Vince u. 24/B Levelezési cím: 8201 Veszprém, Pf. 83. Honlap: Tel/fax: 88/ , 88/

7 Munkatársak Tulajdonosok: Alkalmazottak: Kövecsesné Tóth Ágnes
Malkovicsné Városi Katalin Blázsik Istvánné Topár Lajos Alkalmazottak: Belányi Ágnes Tenki Betti

8 Mi várható 2008-ra? Konkurencia erős marad
Célunk a szakterületünkön a legjobbnak lenni, hogy együtt a legjobbak legyünk Új honlap készült Árajánlat kérés Ügyfélkapus rendszer Rendelések nyomonkövetése Reklamációk kezelése

9 Honlap

10 „Összejönni – jó kezdés.
Együtt maradni – haladás. Együtt is dolgozni – siker.” Henry Ford

11

12 Köszönöm a figyelmüket!


Letölteni ppt "1996 óta az ügyfelekért."

Hasonló előadás


Google Hirdetések