Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaBoglárka Balogné Megváltozta több, mint 8 éve
1
Trefort Ágoston Szakképző Iskola Sátoraljaújhely
3
AZ ISKOLA ÉPÜLETE
4
A VÁROS KÖZPONTTÓL 5 PERCRE GYÖNYÖRŰ TERMÉSZETI KÖRNYEZET 500- 540 FŐ TANULÓ 42 FŐ PEDAGÓGUS 11 FŐ TECHNIKAI ALKALMAZOTT
5
ISKOLATÖRTÉNET 1. Iskolánk Sátoraljaújhely legfiatalabb középiskolája, mely 1974 - től működik a mai helyén. 1954 - től kihelyezett tagozatként indult e szakképzési forma városunkban. Akkoriban az oktatás a délutáni órákban történt.
6
ISKOLATÖRTÉNET 2. Vonzáskörzetünk nagy, hisz a helybeli tanulókon kívül sok a naponta bejáró, s az ország távolabbi vidékéről érkező kollégista fiatal. Az oktatást-képzést 15 tanterem, 3 számítástechnikai szaktanterem, ruhakészítő és fémipari iskolai tanműhely, AutoCAD laboratórium, valamint gazdag könyvtár szolgálja.
7
TEVÉKENYSÉGEINK ISKOLARENDSZERŰ KÉPZÉS SZAKISKOLA 9. évfolyamon SZFP II. 10. évfolyamon SZFP II. SZAKKÉPZÉST ELŐKÉSZÍTŐ ÉVFOLYAM HHR SZFP II. SZAKKÖZÉPISKOLA SZAKKÉPZÉS 3 SZAKMACSOPORTBAN
8
SZAKMACSOPORTOK KERESKEDELEM- MARKETING, ÜZLETI ADMINISZTRÁCIÓ VENDÉGLÁTÁS-IDEGENFORGALOM GÉPÉSZET
9
KERESKEDELEM- MARKETING, ÜZLETI ADMINISZTRÁCIÓ SZAKMACSOPORT LOGISZTIKAI ÜGYINTÉZŐ ÉLELMISZER- ÉS VEGYIÁRU- KERESKEDŐ BOLTI ELADÓ
10
VENDÉGLÁTÁS- IDEGENFORGALOM SZAKMACSOPORT PINCÉR SZAKÁCS VENDÉGLÁTÓ ELADÓ
11
GÉPÉSZET SZAKMACSOPORT GÉPLAKATOS GÉPLAKATOS SZERSZÁMKÉSZÍTŐ SZERSZÁMKÉSZÍTŐ
12
ISKOLAI HAGYOMÁNYOK KÖLYÖKAVATÓ KÖLYÖKAVATÓ TREFORT-NAP TREFORT-NAP SZALAGAVATÓ A SZÍNHÁZBAN SZALAGAVATÓ A SZÍNHÁZBAN NYÍLT NAP NYÍLT NAP
13
ISKOLAI HAGYOMÁNYOK BALLAGÁS DIÁKÖNKORMÁNYZATI NAP VÍZITÚRA SZINHÁZ-LÁTOGATÁS
14
TESTVÉRISKOLAI KAPCSOLATOK BÁRTFA SZTROPKOV KIRÁLYHELMEC
15
KOMPETENCIA MÉRÉS 2007. szeptember Minden szakiskolai osztályunk részt vett a mérésben: 8.E 18 főből 17 fő 94,4% 8.E 18 főből 17 fő 94,4% 9.C28 főből 25 fő 89,3% 9.C28 főből 25 fő 89,3% 9.D31 főből29 fő 93,5% 9.D31 főből29 fő 93,5% 10.C27 főből27 fő100 % 10.C27 főből27 fő100 % 10.D27 főből 26 fő 96,3% 10.D27 főből 26 fő 96,3% Összesen :131 főből 124 fő 94,6%
16
KOMPETENCIA MÉRÉS 2007. szeptember A mérés felügyeletét általában az adott osztályokban éppen órát adók látták el. Az öt osztály 5-5 kompetencia-területi mérését a MÉCS tagjai javították, az adatokat is egyik tagunk vitte be a programba.
17
KOMPETENCIA MÉRÉS 2007. szeptember SZÜLŐK TÁJÉKOZTATÁSA A szülőket előzetesen írásban tájékoztattuk a kompetenciamérésről, annak területeiről, a végén kézhez kapható szöveges értékelésről, (a háttéradatokat is ezzel egy időben kértük). (a háttéradatokat is ezzel egy időben kértük). A kinyomtatott értékelést hazavitte a gyermeke, Szülői értekezleten még egyszer tájékoztatás a szöveges értékelésről, és javaslatairól,
18
KOMPETENCIA MÉRÉS 2007. szeptember TANULÓK TÁJÉKOZTATÁSA Mérés előtti tájékoztatás, Tájékoztatás személyenként a szöveges értékelés felépítéséről, pontozásáról, az elért szintekről, a javaslatok fontosságáról, Kinyomtatott tanulói szöveges értékelések hazavitele, későbbi mérések összehasonlíthatóságának lehetősége, fejlődés
19
KOMPETENCIA MÉRÉS 2007. szeptember TANÁROK TÁJÉKOZTATÁSA Mérés előtti tájékoztatás, Kinyomtatott tanulói szöveges értékelések a tanáriban osztályonként, a tanáriban osztályonként, Osztály- és tanulói %-os összesítők fénymásolata az osztályban tanítóknak, Tájékoztatás személyenként a szöveges értékelések és az összesítők értelmezéséről,
20
KOMPETENCIA MÉRÉS 2007. szeptember MIT KEZDETT A TANULÓ a visszajelzéssel? Tájékoztatáskor nem figyelt, otthon sem érdekelte, Tájékoztatáskor odafigyelt, otthon már nem olvasta tovább, Tájékoztatáskor odafigyelt, otthon beleolvasgatott, Tájékoztatáskor odafigyelt, otthon elolvasta és elgondolkodott rajta,
21
KOMPETENCIA MÉRÉS 2007. szeptember MIT KEZDETT A TANÁR a visszajelzéssel? MILYEN FEJLESZTÉSEK TÖRTÉNTEK? Megkapta és meghallgatta a tájékoztatást, de nem olvasgatta át, tanít tovább, Megkapta és meghallgatta a tájékoztatást, osztályszinten fejlesztő feladatokat használ, Megkapta és meghallgatta a tájékoztatást, osztályszinten, valamint felzárkóztatón az országos kompetenciamérés feladatait gyakoroltatja, Mentortanár, a tanulói szöveges értékelést tanulmányozva fejleszti a tanulót,
22
KOMPETENCIA MÉRÉS 2007. szeptember MI VOLT JÓ a visszajelzésekben? Az értékelés és a javaslat kedves, empatikus hangneme, Hétköznapi példák a fejlesztési javaslatoknál, A fejlesztési területek megnevezése - problémamegoldásnál, - szabálykövetésnél, - szociális kompetenciánál,
23
KOMPETENCIA MÉRÉS 2007. szeptember MI VOLT ROSSZ a visszajelzésekben? A fejlesztési területek megnevezése hiányzott a kommunikációnál, Nem a szöveges értékelés hibája az, hogy a tanulók megijednek az olvasástól még akkor is, ha „róluk” szól,
24
PROJEKT NAPOK Tömbösítve: minden héten 1-1 nap, változó napokon
25
Köszönöm a figyelmeteket ! „Miután a pillangó szárnyat bontott, soha többé nem változhat vissza hernyóvá.” Colin Wilson
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.