Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaRenáta Lukácsné Megváltozta több, mint 8 éve
1
Marketingkommunikációs lehetőségek mobileszközökön Szabó Ákos üzletfejlesztési vezető
3
Mobilmarketing - Mennyire fontos?
8
Mobile advertising growth (UK) Source: IAB / PwC mobile display ad spend survey 2010 200820092010 millions
9
+ 62% + 32% +172% £23.7m £1.7m £1.1m £1.6m £54.9m + 492%+ 18% Source: IAB / PwC mobile display ad spend survey 2010
10
IAB HU Mobilpiaci Becslés
11
Top 5 Trends To Watch (Aug, 2010) http://mashable.com/2010/08/19/mobile-advertising-trends/ 1. Continued Importance of SMS 2. Experimentation with Rich Media 3. Mobile Sites vs. Mobile Apps 4. Interest in Geo-Location 5. The Growth of Mobile Video
12
Mitől vonzó? nincs reklámzaj újdonság prémium eszköz prémium márka- asszociációk prémium elérés gyorsan demokratizálódik
13
Hova tovább, célcsoport? lokális UX mobil site applikáció
14
iAd by Apple engagement / UX = bevonódás
15
iAd by Apple interactivity features in-ad downloadssave to device
16
iAd by Apple interactivity features in-line audio and videocouponing interactive mapping
17
iAd by Apple
18
AdMob by Google „The revolution is not an apple … Che Guevara … that falls when it is ripe. You have to make it fall.”
19
AdMob by Google
20
AdMob Banners
21
Google Mobile Ads
22
Mobile Analytics by AdMob
23
Édentől Keletre
24
Bigger the better?
25
Flipboard Pages
26
Flipboard Pages Ads
27
Édentől Keletre
28
Köszönöm a figyelmet! asz@adaptivemedia.hu 20 247 5386
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.