Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaKornélia Ráczné Megváltozta több, mint 8 éve
1
A TÁMOP -2.2.3./07/2-2F-2008-0020 projekt „TISZK létrehozása Fejér Megyében” Társadalmi Megújulás Operatív Program IT ülés Seregélyes, 2010. 0 1.26. 1
2
Javasolt napirendi pontok: 1.Elnöki bevezető 2.FHJ tájékoztató 3.FM TISZK Minőségirányítási rendszere előadó: Bezzeg Éva minőségirányítási szakértő, Inner’s Kht. 4.Hátrányos helyzetű tanulók felzárkóztatására szolgáló, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók speciális igényeivel foglalkozó, TISZK szintű módszertani rendszer leírása előadó: Komka Norbert, Humán Innováció Consulting Kft. 5.A TISZK szintű elkészült szakértői szakmai anyagok bemutatása 6.Tájékoztató a tartalomfejlesztési célokról 7.Képzések 8.Egyebek 2Vargha Balázsné szakmai vezető
3
3 1.Elnöki bevezető
4
Vargha Balázsné szakmai vezető4 2. FHJ tájékoztató
5
3. FM TISZK Minőségirányítási rendszere előadó: Bezzeg Éva minőségirányítási szakértő, Inner’s Kht. 5Vargha Balázsné szakmai vezető
6
4. Hátrányos helyzetű tanulók felzárkóztatására szolgáló, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók speciális igényeivel foglalkozó, TISZK szintű módszertani rendszer leírása Előadó: Komka Norbert, Humán Innováció Consulting Kft. 6Vargha Balázsné szakmai vezető
7
5. A TISZK szintű elkészült további szakértői szakmai anyagok bemutatása 7Vargha Balázsné szakmai vezető
8
a)a közös beiskolázási folyamat feltöltési rendje b)a javasolt szakképzés-fejlesztési stratégia 8Vargha Balázsné szakmai vezető
9
9 FOLYAMATÁBRAFOLYAMATÁBRA Feltöltési rend 2.0
10
A Fejét TISZK 3 éves beiskolázási terve és feltöltési rendje - A szakmastruktúra fejlesztése A TISZK a szakmastruktúra fejlesztése során az RFKB arány-irány határozataira reagálva az intézményrendszer oktatásstatisztikai adatain alapuló VIR, valamint a fejlesztési dokumentumok elemzésével elvégzi a szakmák szűrését. A szűrés célja azon szakmacsoportok és szakmák kiszűrése melyek adatai kapcsán ellentmondás tapasztalható (pl. a tanulók választják, de nincs rá RFKB előirányzat vagy van rá RFKB előirányzat, de a tanulók nem választják). A szűrés eredményeképpen az egyes szakmacsoportokban orientációs és alapozó szakaszban tanulók létszámtrendje alapján szakmacsoportos fejlesztési célterületek határozhatóak meg, az alábbi típusok szerint: 1.tartalomfejlesztési célterület, amelynek kiemelt feladatai: tananyagfejlesztés pedagógus továbbképzés 2.kapacitásfejlesztési célterület, amelynek kiemelt feladatai: tárgyi eszköz fejlesztés, létszámfejlesztés 3.marketing fejlesztési célterület, amelynek kiemelt feladatai: pályaorientáció, szakmamarketing. 10Vargha Balázsné szakmai vezető
11
11 A TISZK szakképzési szerkezete elemzésének megállapításai
12
Vargha Balázsné szakmai vezető12
13
Vargha Balázsné szakmai vezető13
14
Vargha Balázsné szakmai vezető14
15
6. A tartalomfejlesztéshez kapcsolódó közös feladataink: 1.TISZK szintű modultérkép: minden szakmacsoportos bizottság beviszi az e-szakmába a helyi tantervet, és így elkészül a TISZK szintű modultérkép Feladatütemezés: február végéig minden jelenleg oktatott szakma kerüljön be a szoftverbe március végére készüljön el a TISZK szintű modultérkép 15Vargha Balázsné szakmai vezető
16
2. Tananyagfejlesztés e-learning tananyagfejlesztés célterületei: Gépészet Elektronika Kereskedelem-marketing szakmacsoportban + 1 db SNI tananyag 16Vargha Balázsné szakmai vezető
17
Belső pályázatunkat kiírtuk Szeretnénk a bizottság által kiválasztott témában a forgatókv íróval szerződést kötni 02.15-ig Lektorál a bizottság Formai követelmények: óraszám -30-50 óra Strukturált, 30 000 karakter (max), ez a forrásanyag: azaz a tananyag törzsanyaga strukturált legyen, és feladatokkal ellátott (számonkérő/gyakorló) ábrák és táblázatok animációs kívánságokkal (a fejlesztő fogja megcsinálni) Folyamatos konzultáció: módszertanban elfekvő kincsek előbányászása 1 héten belül a tematika, saját ütemezésre elképzelés, február 28-ra le kellene adni az anyagot 17Vargha Balázsné szakmai vezető
18
A keretrendszer bevezetése és használata: a szolgáltató biztosítja a mintakörnyezetet javaslat: az OKJ szakmastruktúra/modul/tananyagelem/tananyagegység mélységig legyen a keretrendszer strukturálva 18Vargha Balázsné szakmai vezető
19
Minták: http://jnsztiszk.eduweb.hu/ http://office2007.eduweb.hu 19Vargha Balázsné szakmai vezető
20
Továbbképzés tanári pilot: február elején szeretnénk kezdeni a szervezést 3-4x15 fős csoportokban szeretnénk a képzést lebonyolítani 8x45 perc egy ebédszünettel 9 órás kezdéssel Az itt képzett pedagógusok involválják a diákokat kiemelt szakmacsoportokban 108 fő SNI 20 fő Javaslat: a kész tananyagra a pilot a diákoknak legalább 4 hét legyen 20Vargha Balázsné szakmai vezető
21
Kapacitásfejlesztéshez kapcsolódóan: Eszközkataszter: SZAHO 21Vargha Balázsné szakmai vezető
22
Marketingfejlesztéshez kapcsolódóan: A nyomkövető rendszerünk kiépült, ennek feltöltésében kérünk segítséget : Iskolai felhasználók kijelölése2010.02.10: javaslat végzős osztályok osztályfőnökei Végzős diákok rendszerben való regisztrációja: 2010.04 hó 22Vargha Balázsné szakmai vezető http://94.199.180.149/html/dev/po rtfolio_ny-fejer/opt_home.phphttp://94.199.180.149/html/dev/po rtfolio_ny-fejer/opt_home.php
23
Vargha Balázsné szakmai vezető23 7. Képzések
24
Vargha Balázsné szakmai vezető24 Képzés megnevezése kurzuso k száma létszám/kurz us tervezett összlétszá m tervezet t időpont ok pályázási és forrásszerzési kompetenciák fejlesztése 21530 04.hó mentorok képzése (lemorzsolódással kapcsolatos tréning) 21530 02.hó HH implementációs tréning 21530 02.hó SNI integrációs tréning 21530 02.hó Módszertani továbbképzések (30 órás) dig tábla, e-tutor,31545 04.hó Hálózati együttműködési képzés pedagógusoknak 21530 03.hó e-tananyag bevezetéséhez továbbképzés 41560 03.hó
25
Vargha Balázsné szakmai vezető25 8. Egyebek: 1.Bizottságok : vegyipar-környvédelem bizottság 2.VIR használata 3.PEJ 2010.03.15. 4.Konferencia 2010.02.22. 5.Hirlevél
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.