Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaGergely Szilágyi Megváltozta több, mint 8 éve
1
171 KLIK fenntartású intézmény kiválasztása Szempontok: HH és HHH gyermekek aránya Tanuló létszám LHH, leghátrányosabb helyzetű kistérségek Kompetencia mérés eredményei Nem volt Európai Uniós forrásból finanszírozott projekt Intézményi fejlesztések
2
Az Intézményfejlesztési modul főbb céljai: Oktatási-nevelési módszerek közvetítése Területi egyenlőtlenségek csökkentése Intézményi szervezeti kultúra fejlesztése
3
Intézményi fejlesztések 171 intézményvezető Minden intézményben 4 fős fejlesztő team 684 pedagógus Több mint 1400 szakmai programot megvalósító pedagógus 15 szupervizor 63 mentor 187 Utazó szakember
4
Intézményi fejlesztések intézményenként a projekt kezdetétől a projekt végéig szeptember végéig 51 300 órányi fejlesztő foglalkozás valósult meg Közel 10 000 gyermek ESZKÖZÖK ÉS ANYAGOK Természettudományos kompetenciához tartozó eszközök, Sportszerek, Papírhigiéniai termékek, Könyvek, Játékok, Bútorok, Hangszerek Rajz-, kézműves, művészeti eszközök, Szerszámok, Kertészeti növény Konyhai felszerelések, Orvosi felszerelések, Irodaszer, Hideg élelmiszer,Fejlesztő szoba. ÉLMÉNY A GYEREKEKNEK Színház, múzeum, mozi, állatkert, kalandpark belépők összesen 107 intézménytől érkezett jegyigény, szeptember végéig, a hosszabbításban pedig 77 iskolából (31.819 belépőjegy). Sportrendezvények szervezése, amelyen 1800 gyermek vett részt.
5
Intézményi fejlesztések Intézményenként átlagosan - 1,5 millió eszközbeszerzésre 300 000 Ft anyagbeszerzésre Kulturális programokon való részvétel 500-600 ezer forint
6
Intézményi fejlesztések A komplex intézményfejlesztés megvalósulásának feltétele a következő területek összefogása: családsegítő és gyermekjóléti szolgálat védőnő,gyermekorvos pedagógiai szakszolgálat mentor rendszer társadalmi felzárkóztatás (munkahely teremtés)
7
Intézményi fejlesztések Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.