Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaÁdám Király Megváltozta több, mint 8 éve
1
BT bemutatkozás Óbudai Egyetem Neumann János Informatikai Kar Kooperatív délután 2015.10.29
2
British Telecom bemutatkozás A BT a világ egyik vezető telekommunikációs szolgáltatásokat nyújtó vállalata, az Egyesült Királyságban és világszerte több, mint 170 országban nyújt szolgáltatásokat. „Küldetésünk a hatékony kommunikáció elősegítése tértől, időtől és komplexitástól függetlenül” 2 A BT 1846 óta nyújt magas színvonalú telekommunikációs szolgáltatásokat 2012/13-ban több mint 18 milliárd GBP árbevétel 89,000 alkalmazott 2012/13-ban 544 millió GBP befektetés a K+F-be Együttműködés világszerte 25 egyetemmel (pl. Cambridge, MIT és Tsinghua A BT volt a 2012-es londoni olimpia és paralimpiai játékok hivatalos telekommunikációs partnere. Minden egyes hívást és bájtot továbbítottunk a Játékok számára. Hosszú ideje felelősségteljesen szolgáljuk ki ügyfeleinket. Tartjuk a magas szintű besorolásunkat a Dow Jones Fenntarthatósági Indexben. 2012-ben értük el a legjobb eredményünket, 92 %-ot. © British Telecommunications plc
3
3
4
Milyen megoldásaink vannak? Szolgáltatások széles portfólióját nyújtjuk integrált megoldásként © British Telecommunications plc 4 BT Advise BT OneBT ContactBT AssureBT ComputeBT Connect 4
5
A BT Magyarországon 5 A BT szolgáltatóközpontot tart fenn Magyarországon, két helyszínen, Budapesten és Debrecenben „Küldetésünk, hogy hozzájáruljunk a BT ügyfeleinek hatékonyabb kiszolgálását célzó, globális stratégiai programhoz, az üzleti folyamatok központosításával, egységesítésével és optimalizálásával.” 1999: Az első budapesti iroda megnyitása 2007: Az európai szolgáltató központ megnyitása (Budapest és Debrecen) 2008: Támogatási szerződés aláírása a magyar kormánnyal Jó kapcsolat a helyi egyetemekkel Családbarát munkahely díj 2012-ben és 2014-ben SSC Kiválósági díj 2015-ben Tagság a következő szervezetekben: Európai Üzleti Tanács, Magyar Outsourcing és Szolgáltatóipari Szövetség Létszám növekedés 1999 december: 3 alkalmazott 2002 december : 12 alkalmazott 2005 december : 75 alkalmazott 2007 december : 280 alkalmazott 2011 december : 560 alkalmazott 2012 december : 690 alkalmazott 2013 december : 900 alkalmazott 2014 december : 1000 alkalmazott ma 1600 alkalmazott Főbb számok Több mint 3000 globális ügyfelet szolgálunk ki Az alkalmazottak összesen 18 idegen nyelvet használnak 30 év alatti átlagéletkor © British Telecommunications plc
6
Ahonnan mi jöttünk Jelenleg 3 fő területen tudunk hallgatókat fogadni, az adott témában meglévő jártasság szintjétől függően: Ügyfélmenedzsment (Customer Service): 2nd és 3rd line hibaelhárítás a világméretű menedzselt ügyfélhálózatokon Szolgáltatás bevezetés: Cisco LAN és WAN eszközök konfigurációja Cisco és Avaya telefon rendszerek konfigurálása Szolgáltatás tervezés: Cisco adathálózatok tervezése Cisco telefon és contact center rendszerek tervezése © British Telecommunications plc
7
Nemzetközi szervezetben szerzett tapasztalat Világméretű ügyfélhálózatokban végzett tevékenység Szaktudás fejlesztése tapasztalt mentorok és komplett hallgatói program segítségével A program során több műszaki terület megismerhető Milyen hallgatókat keresünk © British Telecommunications plc 7 Tudásbővítés Alaptudás ElvárásokJó ha már ismersz, ilyet is… Milyen tudással gazdagodhatsz Angol nyelvtudás Mérnöki gondolkodásmód Hálózati alapismeretek MS Office használat Cisco CCNA vagy CCDA tudás szint SIP és vagy egyéb telefonos szaktudás Gyakorlati informatikai tapasztalat További európai nyelvek ismerete Ha már több tapasztalatod van
8
Köszönöm a figyelmet! BT ROC Kft. Papp István Attila - csoportvezető Istvan.Papp@bt.com +36 1 777 0625 © British Telecommunications plc
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.