Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaÁgnes Kornélia Kerekes Megváltozta több, mint 8 éve
1
VI. Siklósi Idegenforgalmi Konferencia 2011. június 2. Sarkadi Eszter titkár, TDM munkaszervezet vezető Harkányi Turisztikai Egyesület
2
1. A turizmus általános helyzete 2. A harkányi TDM szervezet megalakulása 3. A jövő útjai 2010-2011
3
2009-2010. ÉVEK NEGATÍV HATÁSAI gazdasági válság begyűrűzése ÁFA emelés üdülési csekk megadóztatása kedvezőtlen időjárási viszonyok H1N1 influenza járvány TDM rendszer kialakításának elhúzódása Turizmus törvény elfogadásának elodázása
4
MI AZ EGYESÜLET SZEREPE ? A település turisztikai házigazda szervezeteként: a városba érkező turisták színvonalas kiszolgálása, Harkány turisztikai menedzsmentje, élmény események szervezése, a város turisztikai rendezvényeinek népszerűsítése, a helyi turisztikai vonzerők hatékonyabb kiaknázása és hasznosítása.
5
A Harkányi Turisztikai Egyesület, mint a turizmusmarketing és menedzsment helyi szakmai-civil irányítója, döntéshozó testülete, a helyi turisztikai szolgáltatók képviselője, valamint TDM munkaszervezete, az Önkormányzattal, a Gyógyfürdővel és a Gyógykórházzal szoros partnerségben látja el a turisztikai desztináció menedzsment feladatokat.
6
MIT TETTÜNK 2010-BEN? Egyesület megerősítése (szakmai elismertetés, külső és belső partnerség kialakítása) finanszírozás alapjainak megvetése (tagdíj rendszer, forráskeresés – pályázat) humán erőforrás fejlesztés (TDM menedzser kiválasztása) tagság kiszélesítése, tagtoborzás a helyi TDM rendszer megalapozása
7
Mit teszünk 2011-BEN? (a DDOP TDM pályázat alapján) 1. Harkány desztináció fejlesztés, turisztikai termékfejlesztés, kínálatbővítés 2. A finanszírozás alapjainak megteremtése 3. Partnerség – külső és belső kapcsolatok építése 4. Népszerűsítés, a desztináció kiajánlása, értékesítése 5. Vendégfogadás feltételeinek javítása – partnerség az információszolgáltatásban
8
1.Harkány desztináció fejlesztés, turisztikai termékfejlesztés, kínálatbővítés internetes portál és adatbázis, on-line foglalási rendszer arculati kézikönyv (logo, névjegykártya, levélpapír, dosszié, póló, szórólap…) obszervatórium (felmérések, elemzések készítése) csomagajánlatok (tagság szolgáltatásaiból) nyitott kapuk akciók ajándéktárgyak, helyi hívó termékek
9
2.A finanszírozás alapjainak megteremtése egyesületi szolgáltatás-rendszer, bevétel-orientált tevékenységek pályázatok szponzorszerzés rendezvények jegyértékesítése
10
3.Partnerség – külső és belső kapcsolatok építése együttműködés, információcsere partnerségi megállapodások napi rendszeres kapcsolattartás a gyógyfürdővel és gyógykórházzal a vendégfogadást és a vendégek Harkányba csábítását megcélzó tevékenységek összehangolása csapatépítő akciók és szakmai tanulmányút „szomszédolás”
11
4.Népszerűsítés, a desztináció kiajánlása, értékesítése vásárok média megjelenések honlap - szolgáltatói program csomagok kiajánlása Touch info-k beutaztató irodák megkeresése, tájékoztatás, ajánlatok közvetlen eljuttatása Harkány egységes netes megjelenésének elősegítése Panoráma kamera
12
5.Vendégfogadás feltételeinek javítása – partnerség az információ szolgáltatásban táblarendszer rövid és középtávú kiadványterv invitatív és tájékoztató kiadványok elkészítése és célzott terjesztése Touch info-k tartalomfeltöltése, tartalomfrissítése interaktív Harkány turisztikai internet portál Tourinform szolgálat korszerűsítése gyakornokok tervszerű foglalkoztatása
13
Összegzés: Együttműködés, partnerség Összefogás Szakmaiság A helyi turisztikai szereplők érdekvédelme
14
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Sarkadi Eszter titkár, TDM munkaszervezet vezető sarkadie@mail.datanet.hu
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.