Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az osztrákok utazási szokásai Magyarországon, Rot-Weiß-Rot in Ungarn Bécs, 2012. május 10. Kovács Balázs – MT Zrt. ausztriai külképviselet.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az osztrákok utazási szokásai Magyarországon, Rot-Weiß-Rot in Ungarn Bécs, 2012. május 10. Kovács Balázs – MT Zrt. ausztriai külképviselet."— Előadás másolata:

1

2 Az osztrákok utazási szokásai Magyarországon, Rot-Weiß-Rot in Ungarn Bécs, 2012. május 10. Kovács Balázs – MT Zrt. ausztriai külképviselet

3 Piaci torta / Tourismustorte Ungarns Quelle: KSH TOP 10 küld ő ország

4 Kiindulópont / Ausgangspunkt 6,4 millió osztrák látogató 6,4 millió osztrák látogató 280.000 osztrák vendég 280.000 osztrák vendég 770.000 osztrák vendégéjszaka 770.000 osztrák vendégéjszaka 75% szállodákban 75% szállodákban ebb ő l 40% wellness szállodákban ebb ő l 40% wellness szállodákban vendégforgalom 90%-a három régióban vendégforgalom 90%-a három régióban 125 mrd Ft (430 m EUR) költés → 90 mrd Ft (310 m EUR) 125 mrd Ft (430 m EUR) költés → 90 mrd Ft (310 m EUR) turisztikai költés→ 45 mrd Ft egészségturizmus 32%-a az összes külföldi egtur. költésnek osztrák vendégt ő l 32%-a az összes külföldi egtur. költésnek osztrák vendégt ő l Quelle: KSH, 2010

5 Osztrák vendégéjszakák alakulása hazánkban/ Rot-Weiß-Rot Nächtigungen in Ungarn Quelle: KSH 4 év alatt + 80.000 vé. + 12% gyarapodás További növekedés:

6 jó ár-érték arány (61%) jó ár-érték arány (61%) szép tájak (51%) szép tájak (51%) vendégszeretet (47%) vendégszeretet (47%) tisztaság (46%) tisztaság (46%) az osztrák racionálsan dönt: hallgat a meggy ő z ő érvekre konzervatív médiafogyasztó: fejreejtett médiatorta Utazási döntéshez információk: 52%: újságcikk 45%: újsághirdetés 39%: internet, közösségi média 17%: TV hirdetés 11%: Rádió 6%: CityLight... Szempontok az utazási döntése k hez / wichtigste Reisemotive Quelle: FHS, Karmasin.at, WIFO, Statistik Austria

7 Változik a világ / Alles ändert sich Guerilla marketing Guerilla marketing Kapcsolat-marketing Kapcsolat-marketing Közösségi hálózatok Közösségi hálózatok

8 Gyógyító vizek / hömpölygő folyók A világ legjobb Bárja Best Destination Spa The Best European Major Festival Destillata nyertes pálinkák Michelin csillagos éttermek FIABCI Prix d` Excellence Aquaworld Riverride Spiritualis emlékhelyek Sógor szomszéd „Mehr als erwartet!” Titkos tippek / Geheimtipps

9 4* Hotel ek 203 Hotel 4 150 szoba 45 700 ágy

10 5* Hotel ek 20 Hotel 4 150 szoba 9 000 ágy

11 A Rot-Weiß-Rot in Ungarn mozgalom/célja Vendégéjszakák számának növelése Magyarországon, Vendégéjszakák számának növelése Magyarországon, az ausztriai magyarok és magyar érzelm ű osztrákok segítségével... Nyaralás, szabadid ő eltöltése, találkozók, Nyaralás, szabadid ő eltöltése, találkozók, konferenciák stb. céljából hazánk népszer ű sítése. konferenciák stb. céljából hazánk népszer ű sítése. Kulturális, érzelmi kapcsolatok er ő sítése... Kulturális, érzelmi kapcsolatok er ő sítése...

12 Mindenki jól jár: Az ausztriai Vendég Az ausztriai Vendég A magyar szolgáltató A magyar szolgáltató A magyar költségvetés A magyar költségvetés A Rot-Weiß-Rot in Ungarn mozgalom/haszna

13 Kínálati oldal: kedvezményes hazai szolgáltatói Kínálati oldal: kedvezményes hazai szolgáltatóiajánlatok. A Magyar Turizmus Zrt. összegy ű jti, A Magyar Turizmus Zrt. összegy ű jti, aktualizálja, és on-line formában közzéteszi az ajánlatokat. Kedvezményes ajánlatokat az ausztriai Kedvezményes ajánlatokat az ausztriai magyarok kipróbálják, tovább ajánlják... Mint a szájpropaganda, csak van hozzá Mint a szájpropaganda, csak van hozzá eszköz: A Rot-Weiß-Rot in Ungarn mozgalom/m ű ködése www.facebook/rwr.ungarn

14 A Rot-Weiß-Rot in Ungarn mozgalom/m ű ködése www.facebook/rwr.ungarn

15 A Rot-Weiß-Rot in Ungarn mozgalom/m ű ködése 60 szolgáltató, közel 80 ajánlata itt:

16 A Rot-Weiß-Rot in Ungarn mozgalom/m ű ködése városlátogatás wellness Balaton különlegességek programszervez ő k Kelet-Magyarország

17 A Rot-Weiß-Rot in Ungarn mozgalom/m ű ködése 20E

18 hírek, tippek, ajánlatok élmények, fényképek, tapasztalatok, megosztása, kommentálása...

19 További információs napok, fórumok További információs napok, fórumok szervezése, ajánlatok aktualizálása, bemutatása... Ösztönzők, nyereményjátékok kidolgozása... Ösztönzők, nyereményjátékok kidolgozása... Stratégiai partnerségek... Stratégiai partnerségek... Közösségi fórum mozgalommá, küldetéssé Közösségi fórum mozgalommá, küldetésséfejlesztése... „Magyarországot köznapi, hasznos, jólétet gyarapító tettek sorával kell szeretni.” gyarapító tettek sorával kell szeretni.” Deák Ferenc A Rot-Weiß-Rot in Ungarn mozgalom/tovább

20 Köszönöm a figyelmet! ungarn-tourismus.at rwr.ungarn Opernring 1/R/707 ungarn-tourismus.at/magyar-sarok/mozgalom

21


Letölteni ppt "Az osztrákok utazási szokásai Magyarországon, Rot-Weiß-Rot in Ungarn Bécs, 2012. május 10. Kovács Balázs – MT Zrt. ausztriai külképviselet."

Hasonló előadás


Google Hirdetések