Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaLóránd Lukács Megváltozta több, mint 8 éve
1
E.ON Hungária E nergia P artner P rogram a földgáz és áramellátás területén Szekszárd, 2012. április 11.
2
Célok 2. dia Együttműködés, partnerkapcsolat Képzés, információ átadás, publikáció Értékesítési aspektusok Ügyfélszolgálat mérőcsere (LHM) mérő le és felszerelés műszaki ellenőrzés Ügyfél elégedettség Új típusú szolgáltatások Új technológiák
3
3. dia A partnerprogram előnyei A partnerek számára: A piaci pozíció erősödése Szakmai fejlődés Naprakész információk A legújabb technológiák ismerete Új üzleti területek kifejlesztése
4
A partnerprogram előnyei Az E.ON számára: Minőség, lojalitás Feladatmegosztás Ügyfél elégedettség Új technikák, technológiák bevezetése A fogyasztás bővülése 4. dia
5
5. dia Szervezeti felépítés Központi koordináció Szakmai koordináció GÁZ Szakmai koordináció ÁRAM Gázközösség Alapítva: 1997 (EDD, EKO) Árampiaci partnerek Közössége (létrehozandó) (EED, EDE, ETI) Kontakt
6
Az információáramlás eszközei Rendezvények Földgázfórum Szakmai nap Közgyűlés Régiós találkozók Képzések Személyes találkozók Újságok + kiadványok Honlap + levelek 6. dia
7
Partnerszervezetek 1. GÁZKÖZÖSSÉG 1997.-ben alapított egyesület Önkormányzati elv, alapszabály, önálló költségvetés, szakmai érdekvédelem és érdekképviselet Cégbíróság Tagok Kivitelezők, Tervezők, Kéményseprők Gyártók, Kereskedők, Oktatási intézmények 7. dia
8
Partnerszervezetek 2. ÁRAMPIACI PARTNEREK KÖZÖSSÉGE Átalakítás A Gázközösséggel azonos elvek szerint Jogszabályi, szabályozási különbségek Több szekció a területi kiterjedtség miatt Indulás az EDE területén pilot jelleggel Kiterjesztés az EED és ETI területére 8. dia
9
A partnerprogram szolgáltatásai Közös weboldal saját arculat kialakítása terméket és szolgáltatásokat népszerűsítő brosúrák Megjelenés az E.ON honlapján Negyedéves hírlevél Szakmai rendezvényeken való ingyenes (vagy kedvez- ményes) részvétel lehetősége 9. dia
10
A partnerprogram szolgáltatásai Munkamegbízások Minőségi normák Későbbi (sikeres bevezetés utáni) lehetőségek: Partner kártya Kiemelt partneri kör „az e.on nagykövete” Tréningek, szemináriumok 10. dia
11
A központi koordináció feladatai A működés és eljárások szervezése, koordinálása Az alapszabály betartásának biztosítása a tagok által Integrálás az E.ON Hungária folyamataiba Marketing-támogatás Közös honlap létrehozása, gondozása 11. dia
12
A központi koordináció feladatai Sajtókapcsolatok, kiadványok (újságok, brosúrák, stb.) A szakmai koordináció munkájának támogatása Együttműködés szervezése más szervezetekkel (E.ON-on belül és kívül) A közös piaci fellépés továbbfejlesztése. 12. dia
13
A szakmai koordináció feladatai A partnerek szakmai működésének biztosítása és integrálásuk a folyamatokba Együttműködés a központi koordinációval Igények felmérése Továbbképzések Minőségirányítás Megbízotti szerződések nyilvántartása Szakmai és piaci információk közvetítése 13. dia
14
A partnerek munkavégzésének feltételei Gázipari vállalkozók esetében: Gázközösségi tagság Jogosultság megszerzése Akkreditált intézményben Akkreditált tananyag alapján Hatósági felügyelet mellett Meghatározott időnként ismétlés A tevékenységgel kapcsolatos minőségirányítási rendszer Referenciák (opcionális) Alvállalkozók nélkül 14. dia Villamosipari vállalkozók esetében: Országos Regisztrált Villanyszerelői Rendszer tagja Jogosultság megszerzése MEE-VET-en keresztül, országosan egységes MEE ill. ÁSZ-ok által összeállított tananyag MEE ill. ÁSZ-ok felügyelete mellett Meghatározott időnként ismétlés A tevékenységgel kapcsolatos minőségirányítási rendszer (jövőbeni cél) Referenciák (opcionális) Alvállalkozók nélkül (megállapodásban rögzítve)
15
Az engedélyesek számára végezhető munkák Gázipari vállalkozók esetében: Új fogyasztók bekapcsolása, Saját szerelések műszaki ellenőrzése (feltételekkel) Mérők le és visszaszerelése (pl. átalakításkor) Mérők és nyomásszabályozók cseréje Ki és visszakapcsolások Minőségi szolgáltatások a végfelhasználóknak 15. dia
16
Az engedélyesek számára végezhető munkák Villamosipari vállalkozók esetében: Fogyasztás-mérőhely kialakítása Csatlakozóvezeték fogadásának előkészítése Érintésvédelmi rendszer kialakítása (EPH, TN-C) Mérőhely átalakítása, mért vezeték cseréje esetén zárópecsét bontása (csak együttműködési megállapodással rendelkezők!) Új bekapcsolással, teljesítményváltozással kapcsolatos ügyintézések (az ügyfél megbízásából) 16. dia
17
A partnereket érintő tevékenységek Pályáztatás Keretszerződések, megállapodások Gáz és áram azonos, egységes feltételekkel Indokolt és reális követelmények megszabásával, Minőségirányítási rendszert működtető, jogosult munkavállalóval rendelkező egyesületi tag vállalkozók/vállalkozások számára Szerződéskötések: Az elosztói engedélyesek és a logisztika részvételével, A teljes E.ON ellátási területre érvényesen – az elosztók illetékességi határának figyelmen kívül hagyásával 17. dia
18
A partnerprogram elindításának lépései Célok elfogadása, validálása Szervezeti/működési struktúra elfogadása és létrehozása Az egyes funkciók felelőseinek kijelölése (kapcsolattartók, ….) Belső (E.ON-on belüli) tájékoztatás Az érintett felelősök/osztályok vezetőinek tájékoztatása Az érintettek program elindításába történő bevonása és a folyamat kialakítása, Külső kommunikáció A leendő partnerek (jelenlegi regisztrált szerelők) tájékoztatása és a programba való toborzása 18. dia
19
Köszönöm megtisztelő figyelmüket. 19. dia
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.