Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaÁgnes Kozma Megváltozta több, mint 8 éve
1
KKV Klinika – Az Első- Segély vállalkozásának Széchenyi István Egyetem Előadó: Prof. Dr. Józsa László
2
KKV-KLINIKA az ELS Ő -SEGÉLY Piac Partnerség Profizmus
3
Piac A KKV-k a gazdaság motorjai: hiszen egy versenyképes gazdaság belőlük épül fel sokaságukból adódóan sokkal szélesebb körű szolgáltatás- és termékpalettát nyújtanak a nagyvállalatokkal szemben sokkal olcsóbban, gyakran hatékonyabban végzik munkájukat
4
Dr. Kadocsa György A hazai kis és közepes vállalkozások helyzete és fejlesztési lehetőségei
5
Piac Európa-szerte a kis- és középvállalkozások beruházási hajlandóságán, lehetőségein múlik a munkahelyteremtés és megtartás A jelenlegi gazdasági környezet kevés biztosítékot és bevált receptet kínál a KKV-k számára A KKV-k szerepe meghatározó, mégis sok tekintetben a legvédtelenebbek a piaci hatásokkal szemben
6
Dr. Kadocsa György A hazai kis és közepes vállalkozások helyzete és fejlesztési lehetőségei
7
Partnerség Személyre szabott beavatkozás csak igény esetén Nem a mi portfoliónk, hanem a megrendelő igénye a kiindulási pont Addig a pontig vagyunk jelen, ameddig erre vállalkozásának igénye van A vállalkozás sikere= a mi sikerünk
8
Háttérben a Széchényi István Egyetem Kautz Gyula Karának szakmailag kiváló kutató és oktató munkatársai Mennyiségben a minőség (nálunk egy helyen vannak a legkiválóbb szakemberek a marketingtől a pénzügyig) A folyamatos partnerségnek köszönhetően a felmerülő probléma rögtön találkozik a naprakész válaszokkal
9
Köszönöm a figyelmet! Prof. Dr. Józsa László jozsal@sze.hu
10
Megvalósult projektek Együttműködés: egy győri telephelyű pékség és cukrászattal Résztvevők: A tulajdonos, Eisingerné Balassa Boglárka egyetemi tanársegéd, Marketing MsC hallgatók (10 fő) Cél: az X Pékség és Cukrászat marketingkommunikációs eszköztárának bővítése
11
Lépések Interaktív egyeztetés a partnerrel (kérdések, kérések) A problémás területek azonosítása, felmérése (terepmunka) A teljes eszköztár kidolgozása (csapatmunka) White paper elkészítése és átadása(ötletek, árak, megvalósíthatóság) Záró prezentáció, értékelés a partner részvételével (megvalósíthatóság Eladásösztönzés Public relations Online marketing A White Paper-ben kidolgozásra került területek:
12
Online marketingkommunikációs kampány készítése 2012-ben Révész Hotel Árkád Bevásárlóközpont Győr Széchenyi Étterem Openjobs (Openhouse) Lipóti Pékség Mobilis Interaktív Kiállítási Központ Győr-Moson-Sopron megyei Sport Egyesület
13
Projektek Komplex marketingtervek készítése Teljeskörű piackutatás Marketingkommunikációs tervek készítése
14
Köszönöm a figyelmet! Eisingerné Balassa Boglárka Dr. Makkos-Káldi Judit eisingerne@sze.hu kaldij@sze.hu
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.