Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, 2016. JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, 2016. JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban."— Előadás másolata:

1 VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, 2016. JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban

2 Mi változott? 2

3 Változás a kommunikációban Személyes találkozó Telefon Chat … 3

4 Változás a lehetőségekben „Mikor lesz banán?” Könyv előjegyzés a könyvtárban Zenekarok Stb. 4

5 A vásárló döntése régen 5 Van Nincs

6 A vásárló döntése most Mi alapján választ a vásárló a termékekből? 6

7 Változás a vásárlói döntésben A rendelkezésre álló funkciók hány %-át használja átlagosan egy iPhone tulajdonos? TERMÉK  ÁR! ÉLMÉNY! (ÁLMOK!)  Megfizethetetlen! 7

8 Szakadj el a terméktől! 8 „Koncert lesz” (termék) „Hogyan fogom érezni magam közben?” (élmény) Mindenkinek más lesz az élményfaktor! Korcsoporttól, nemtől (stb.) függően Meg kell kérdezni őket!! okosóra

9 A termék A probléma megoldása az emberek nagyon szívesen vesznek megoldást a problémájukra Ha a terméked VALÓS megoldás a problémájára! Valós megoldások, valós problémára azonnali zárcsere duguláselhárítás autómentés vitamin vs. gyógyszer 9

10 Nem tud a problémájáról? 10 Az igényt neked kell felkeltened!

11 Hogyan és hol kelthetünk igényt? 11 Ahol sokan vannak, egy helyen!

12 Facebook számmisztika aktív Facebook felhasználók Mo-n: 5,2 millió (3,5 millió) Békéscsaba: 32.000 (25.000) felhasználó 12

13 A magyar Facebook-korfa 13

14 Eszközhasználat magyar felhasználók esetében 14 Elsődleges eszköz

15 Eszközhasználat világviszonylatban 15 Elsődleges eszköz !!!

16 Hogyan működik a Facebook jelenleg? 250..1000 ismerős 50..300 követett oldal márka, csoport napi 300..1300 bejegyzés a „hírfolyamon” 16

17 Hogyan maradhatunk a „felszínen”? alapvető hibák elkerülése értékes tartalom hirdetés 17

18 Facebook, mint eszköz „blog” ingyenes a kezeléséhez nem kell nagy szakértelem ügyfélszolgálat előszeretettel használt chat felület egyszerű, kényelmes PR, marketing és sales eszköz (3-in-1) 18

19 PR – marketing – értékesítés kapcsolata 19 Értékesítés Marketing PR

20 Kit tudunk itt megszólítani? interneten lógó… …éppen NEM dolgozó embereket! (levéllel, emaillel, telefonnal ellentétben) szórakozó, szórakozni vágyó embereket! szórakozó, szórakozni vágyó embereket! ezért kell értékes tartalom 20

21 Facebook = TV Értékes tartalom, amit szívesen olvasnak Rendszeres + értékes tartalom = =„rád szoknak” be lehet kapcsolódni (Dallas-effektus) Nem kell Jókai szintjén írni! Egy posztnak egy cél 21

22 Mit kommunikáljunk? Ha most indulsz a FB-on: 1.Bemutatkozás – érdekesen (anno 1975), kulisszák mögött  kíváncsiság! ;) 2.Bizalomépítés ◦Mindig kérj véleményt! 3.Érdekességek – rólad, ami az olvasót érdekli STORY SELLS 22

23 A marketing titka… …hogy csinálni kell! „Egy álom megvalósítás nélkül csak hallucináció” – Edison 23

24 Varga Róbert Premium Relations robert.varga@prr.hu +36 70 395 51 47 24


Letölteni ppt "VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, 2016. JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban."

Hasonló előadás


Google Hirdetések