Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1 Niche (fogászati) marketing: DentalNumberOne.com.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1 Niche (fogászati) marketing: DentalNumberOne.com."— Előadás másolata:

1 1 Niche (fogászati) marketing: DentalNumberOne.com

2 2 Niche = piaci rés Folyamatos igény  tervezés  végrehajtás Fogászati marketing = nem volt szakértő a hazai piacon, sem olyan fogászat, aki kellően kihasználta volna ezt a szegmenst. Hiányszakma, folyamatos kereslet, jó fizetési réteg, (+ a párom fogorvos és szakmai igazgató is egyben) A niche marketing = profitábilis piaci szegmensek megkeresésének rését és professzionális kiszolgálását jelenti. Új, jól körülhatárolható, szűk szegmens. Leginkább a KKV szektor. Megszorításos marketing költségvetés esetén. Minőségi szolgáltatás/termék. Márkahűség, jó kommunikáció.

3 3 Tervezésről a niche marketingig Igény  ötlet (rés)  racionalitás. Mivel vagyunk többek, mint a konkurencia? (Min. 10 érv.) Komplex piackutatás (konkurenciaelemzés, árak, szolgáltatások, előnyök-hátrányok összevetése), Pénzügyi és üzleti terv - lehetőleg közgazdász bevonásával, Marketing stratégiai ütemterv (on- és offline) - javasolt marketinges szakértővel, Innovatív újdonságok, profi weboldal és web 2.0 és mobil alkalmazások, Teljes brand management és marketing kommunikáció…

4 4

5 5 Honlap: releváns tartalom és… Domain neve, Kisarculat színei, embléma és logó (art-director), és a szlogen, színesztétika, tipográfia, webergonómia Átgondolt tematikus menüsor Releváns, részletes, frissülő, tartalom Mindez jó szolgáltatás/termék nélkül nem ér semmit sem!

6 6 …a vizualitás

7 7

8 8

9 9

10 10

11 11

12 12

13 13

14 14

15 15

16 16

17 17

18 18

19 19

20 20

21 21

22 22

23 23

24 24

25 25

26 26

27 27

28 28

29 29

30 30

31 31

32 32

33 33

34 34

35 35

36 36

37 37

38 38

39 39

40 40

41 41

42 42

43 43

44 44

45 45

46 46

47 47

48 48

49 49 Bármilyen szegmensben lehet egy cég sikeres? Nagyfokú elkötelezettség (személyes érdekeltség) Egy kézben összpontosítás, saját döntéshozói jogkörrel bíró marketing, sales és teljes brand, Idő (napi 2-3 óra min.) Fejlődni a korral (web 2.0, mobil alk.) Ha van rá piaci igény = bármi (pl. Costes Michelin-csillag) Folyamatos fejlődés = Konkurencia idővel átveszi az ötleteinket Lényeg: A marketinggelt szolgáltatásnak/terméknek valós minőségi értéket kell képviselnie!

50 50 Fogászatunk online kommunikációja jelenleg 80%-ban: SEM, SEO 20%-ban: SMO (Twitterek, Blogok, Vendégkönyv, RSS- ek, 10+ online kapcsolati lehetőség, chat, + közösségi oldalak, partner programok, stb.) Σ: 100%-ban a releváns, hiteles és valós tartalom!

51 51 Sikerült-e csak online csatornákon keresztül marketingelni? Honlap + SEO (magyar + angol = 350 oldal), = 3,5 Millió + 3 Millió Ft Összesen: mind saját munka = 0, + rengeteg idő (1 év) PPC (Google Adwords, CTnetwork, E-target stb.) kampány = Összesen: 0 (nulla), nem láttam kifizetődőnek (pocsék ROI - AdBlock) Bannerkampány, banner csere = Összesen: 0 (nulla), ’90-es években volt csak értelme, ma: árt, mint használ Link vétel, linkcsere = Összesen: 0 (nulla), nem fizettünk ilyenekért Fizetett online PR cikk, hír/tartalom = Összesen: 0 (nulla), túl költséges (az eredményéhez képest) Hírlevél marketing, kampány = Összesen: 0 (nulla), RSS/Twitter/SocMedia (visszacsatolás) Tv/Rádió, nyomtatott sajtó, egyéb offline eszközök= Összesen: 0 (nulla), 2010 második felétől lesznek, Barter volt többször ez tény, + kapcsolataim alapján sok helyre kikerültünk, de nem fizettünk WOM = (+ az idő, azaz: 2 év piackutatás, tervezés, üzleti terv, stratégia kidolgozása + 1 év niche online marketing) megfizethetetlen!

52 52 Mit értünk el 1 év alatt? 5 orvosunk teljes kihasználtsággal működik, 200-350 egyedi napi látogató, 40-50 telefon, napi 3-5 új ügyfél 1 év alatt legjobban fejlődő 20 fogászat között Budapesten* 17 darab Budapesten egyedülálló (speciális) fogászati szolgáltatás* Cég 1 év alatt önfenntartó lett (mindezt a „Luxus fogászat megfizethető áron” szlogen betartásával) Korrektség, valóban jó munkamorál, cégbővülés-innováció, visszaforgatás, új szolgáltatások bevezetése. * Fogászati marketing csoport 2010. első negyed éves felmérése alapján

53 53 Innováció, best practice, kreativtás, racionalitás! SEM/SEO/SMO, Blog/Blogger, GoogleBuzz/Google Profile, Posterous/Tumblr, Flickr, Twitter, RSS/Atom/Feed, Facebook/LinkedIn/Twine, WordPress/Drupal, W3C, Xhtml/Html5, Wikipedia, ROI, G.Adw/G.WMTools/DFP SM, Bing WMCenter, CMS/CSS, Seesmic/Xmarks, Foursquare/Gowalla, Semantic web, Microformats, Wi- Fi, IM, Firefox/Operamini/Safari, User centered/Trust/Copyrighted, Widgets/API, Mashups/OAuth, jQuery/Ajax, VOIP/GPS, Podcast, Open Source, Competition, Feedburner, Basecamp, 3D, Ipad/GTable, Mobile 2.0, Captcha, AI/Robotics/Nano- techniques, Chat/Forum, Amazon/Ebay/Paypal, Guerilla/Ansloff marketing, Analitics, Affiliate, Collaboration, tagging/shareing…

54 54 Köszönöm a figyelmet! Száraz Krisztián - Brand manager, website: www.ChrisDry.com,www.ChrisDry.com www.DentalNumberOne.comwww.DentalNumberOne.com, www.FogaszatiMarketing.ChrisDry.com.www.FogaszatiMarketing.ChrisDry.com E-mail: business@chrisdry.com. Tel.: +36-20-981-7255business@chrisdry.com


Letölteni ppt "1 Niche (fogászati) marketing: DentalNumberOne.com."

Hasonló előadás


Google Hirdetések