Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaEszter Soósné Megváltozta több, mint 8 éve
1
Promóciós eszközök és megoldások a jövőben - ahogy a médiatulajdonos látja Ádám Péter 2012.09.25.
2
Miről beszélünk? Az eszköz a promóció A cél az eladás „Az internet és mobileszközök terjedésével a promóciók egyik fő platformja a web lett, és önálló online promóciókat is gyakran futtatnak a márkák.” forrás: wikipediaonline promóció Nevesítsük!
3
A cél az eladás. Web, online promóciók….De! Mit adunk el, kinek, ki segít ebben?
4
4 Gyártó és fogyasztó közt Mi vagyunk a eszköztár
5
5 A „Ringier eszköztára” Bulvár Sport Női Youth Közéleti
6
De mi a platform?
7
Az eszközök rendelkezésre állnak… …egész nap
8
Indul a nap
10
Indul az autó
12
Indul a munka
14
Indulunk haza
16
Indul a fitnessprogram
18
Indul az este
20
Indul a vásárlás másnap reggel, ha jól céloztunk!
21
De a jövőben akár máshogyan…
22
Ahogyan mi célzunk– Blikk Bumm
23
A márka számít. Az eszköz bármi lehet
24
Egyszerű ez Indulhatunk? Ötlet Kapcsolódási pont Célzás Kommunikációs csatorna Két erős és hiteles márka
25
Köszönöm a figyelmet! Ádám Péter 2012.09.25.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.