TELJESEN MINDEGY, HOGY MIT GONDOLSZ MAGADRÓL.
Charles Lindbergh
Az elsőkre emlékszünk
De mi van a többiekkel?
Ha nem tudsz az első lenni, legyél az első, aki bekerül a vevő fejébe!
Tartalom- vagy content markeitng
1.Egyszerű 2.Váratlan 3.Kézzelfogható 4.Hiteles 5.Hat az érzelmekre 6.Történetekre épül
Találd meg a saját történeted
Legjobb fodrász
A legfrissebb hús Szigetszentmiklóson
Fújható szigetelés
Mérlegképes tanoda – segítek, hogy levizsgázz
A kerület zöld ovija. Fogpótlás 24 óra alatt. Alkatrész 1 órán belül. A felnőttbarát hotel. Hús nélküli étterem. Előfizethető informatika.
Őszintén? Tudod melyik a jobb?
Ne jobb legyél, más legyél
62% 35% 30% - ot ér a jó történet
Nem az első vagy? Király!
Ronda vagy? Király!
Van miért nem szeretni? Király! Listerine, egy íz, amit naponta kétszer gyűlölni fogsz.
ELLEN POZÍCIÓ. HÁTRÁNYBÓL ELŐNYT.
Mit néznek 17 millióan egy turmix gépen? Hogyan építs az erősségedre?
Meséld mindenhol
„Az internetről jöttem, ez nem kérdéses. Amikor a Mizu nézőinek száma a YouTube-on felkúszott hárommillióra, a média sem tudta megkerülni a dalt. Manapság már pusztán a YouTube használatával hatalmas közönséghez szólhat az ember” Fluor Tomi
Törzsek tagjai vagyunk
Tradicionális reklámkorszak Média Internet Közösségi média Okoskütyük
Egyszemélyes vállalkozás: Te vagy Kiscég: még mindig Te vagy Közepes cég: egyre inkább nem Te vagy Nagyvállalat: Te már sehol nem vagy
Minél nagyobb egy cég, annál nehezebb a Facebookon igazi közösséget építenie
Mit posztoljak ma?
A rossz hír, hogy úgy kell működj, mint egy hírportál. A jó, hogy ez jó móka….
Hogyan írd meg a saját történetedet? Használd amid van!
1.Összeírod a kulcsszavakat. 2.Cikkeket gyűjtesz. 3.Fotókat gyűjtesz. 4.Infografikákat gyűjtesz. 5.Összeírod a vevőid kérdéseit. 6.Összeírod azt is, amire vágynak. 7.Szakmai könyveket olvasol. 8.Szakmai videókat nézel.
Biobolt Zöldség Egészség Vitaminok Növénygondozás Évszakok Gyerekek fejlődése Iskolai étkeztetés Világrekorder biozöldség Legjobb biokertészek a világon
cikk/bejegyzés: Miért? – Mik a leggyakoribb kérdések, amit feltesznek a partnereid? – Mire vágyik a tipikus vevőd? – Mivel segíthetsz a legtöbbet az ügyfeleidnek? – Mi az a probléma, amit megold a terméked? – Miért jó a bio pari? – Miért van több vitamin a bio almában? – Miért pirosabb a bio cseresznye?
cikk/bejegyzés – nevelés: Mert! – Miért jó az, amit Te csinálsz? – Miért nem jó a legolcsóbb? – Miért nem jó a nem bio? – Miért vesznek a Dánok többet a háztáji biogyümölcsből, mint a nagyüzemi gyümölcsből? 3. És folytatod: igényfelkeltő cikkek – 9 ok, amiért az olaszok bio olivabogyót vásárolnak – 3 ok, amiért a kismamáknak biozöldséget érdemes enni – 10 jel, amiről megismered a rossz minőségű bioterméket
Régen így meséltünk
When awake, the brain produces enough electricity to power a small lightbulb. Ma így
És így
Mutass arcokat
Tökéletes
Természetes
Boggiet 4,7 millión nézték meg
Így toboroz a prezi
HOGYAN CSINÁLJ LÁTOGATÓBÓL VÁSÁRLÓT?
65% A KÉPRE EMLÉKSZIK TÍZ SZÁZALÉK A SZÖVEGRE
1 KÉP = 1000 SZÓ
85% NAGYOBB A VALÓSZÍNŰSÉGE, HOGY VÁSÁROLNAK, AHOL VAN VIDEÓ
100 szavas weblap
Építs közösséget
10 leggyakoribb hiba a weben 1.Figyelj a kritkára 2.Higgadj le 3.Ne háríts 4.Ne bújj el 5.Ellenőrizd az igazságtartalmát 6.Tartsd féken az egódat 7.Mindig köszönd meg 8.Ismerd el, ha hibáztál 9. Légy pozitív - win-win 10. Ne égessük fel a hidat: végső esetben megállapodhatunk abban is, hogy nem értünk egyet
A web2 nincs ingyen és egyre drágább lesz.
5 millió magyar a Facebook-on 1,4 millió néző a Barátok Közt Szóval kezd már el végre
Hajrá!