Teljesítményelemzés CLBenchmark 1.1-el
A Kishonti Informatikáról
Kishonti Informatika Navigációs termékfejlesztés Mobil teljesítményoptimalizáció Multi-platform környezet További információk:
Mobil teljesítményelemzés JBenchmark (2003) GLBenchmark 2.5 Fejlett: OpenGL ES 2.0 (3.0?) Elterjedt: Anandtech PC World Multi-platform: Android iOS
Együttműködő partnereink:
OpenCL teljesítményelemzés
Motiváció az OpenCL-hez Egységes felület többféle architektúra felett (CPU/GPU) Platformfüggetlenség: kompatibilitás vs. alkalmazhatóság Természetes dekompozíció => energiahatékonyság
Mit érdemes mérnünk? Összteljesítmény és karakterisztika (CPU vs. GPU) Valós alkalmazások SPH Fluid Raytrace Optical Flow Elemi alkalmazások Image Filters Programming Principles
[CLBenchmark futtatás]
SPH Fluid Navier-Stokes SPH részecske-diszkretizáció Fizikai számítások + játékok 32k részecske valós időben Megjelenítés: Marching Cubes 64x64x64 cellán Renderelés: OpenGL
Raytrace A jövő (és a jelen) renderelési technikája K-d-fás térfelosztás 3 rekurziós szint Global illumination sugarak ~600k háromszög Valós idejű változat
Optical Flow Videotömörítés ill. Mozgásérzékelés Saját algoritmus Kellően érdekes pontok azonosítása Kellően erős párosítások megtalálása Interpoláció Minőség: erős középmezőnyös eredmény a Middlebury benchmarkon Sebesség: ehhez képest gyors
Elemi alkalmazások Image Filters Gauss, Sobel, Median Global, Image, Local Programming Principles Összegzés (Reduction) Prefix összegzés (Scan) Csoportosítás (Bucketing) Rendezés (Bitonic Merge Sort) Keresés (Tree Search)
Jövőbeni terveink: OS X kiadás Android kiadás HPC verzió A Khronos Group tagjaként a jövőben megjelenő szabványverziók újdonságaira való felkészülés
Köszönöm a figyelmet! Elérhetőségeink: 1023 Budapest, Zsigmond tér 10. További információk: