Járdán Tamás MBA, PMP, PCC executive és team coach, stratégiai tanácsadó tamas.jardan@rainforest.hu tamas.jardan@piXrating.com Müller Zsolt OMV HU CEO (2006-2010) OMV CZ, SK, HU CEO (2010-2013) Gazprom Neft NIS (2014-) stratégiai tanácsadó zsmueller@gmail.com zsolt.mueller@piXrating.com
A startup-ok képesek megbontani, megszakítani nagy szervezetek, iparágak, piacok bevált működését, termékfejlesztését azáltal, hogy drámaian egyszerű és intuitív terméket hoznak létre.
Teljesítmény, funkciók, jellemzők kifinomult Teljesítmény, funkciók, jellemzők átlagos alapszintű Idő www.TheInnovativeManager.com
Meglévő termék (fenntartó) kifinomult Meglévő termék (fenntartó) Teljesítmény, funkciók, jellemzők átlagos alapszintű Idő
Meglévő termék (fenntartó) A termék: - drága - sok funkció és lehetőség - kifinomult - és még inkább ilyenné válik A kifinomult felhasználókat célozza kifinomult Meglévő termék (fenntartó) Teljesítmény, funkciók, jellemzők átlagos alapszintű Idő
Meglévő termék (fenntartó) kifinomult Meglévő termék (fenntartó) Teljesítmény, funkciók, jelemzők átlagos Új termék (megbontó) alapszintű Idő
Meglévő termék (fenntartó) A termék: - új, egyszerű, olcsó Az alapszintű és az átlagos felhasználók váltanak először kifinomult Meglévő termék (fenntartó) Teljesítmény, funkciók, jelemzők átlagos Új termék (megbontó) alapszintű Idő
Fapados légitársaságok iPod iPad Skype Airbnb Uber
Mobil alkalmazások természete Vállalatok által létrehozott vásárlói visszajelzési módok
Corporates are seeking solutions to get customer feedback…
…while today's customers have very specific habits in social media attractive picture-based impression creative immediate communicate right moment experience easy short share according to the researches…
- build on right moments - use pictures - be brief understand the modern nature of sharing follow social media usage - build on right moments - use pictures - be brief - do not create corporate feedback app - do not be old-school, forget paper - forget heavy e-query sheets
The ultimate rating app & business solution
Involve and understand your customers in a lean and fascinating way Real customer experience based ratings in 30 seconds… …brief and simple process of choosing, tapping, sliding… …flows through on emotionally attractive and thought-provoking pictures.
A customer’s own personal rating app can be used both for business and for social rating purposes business.rating: - rating products & services - choosing preference - giving feedback - sending opinion - communicating promotion - chance for gamification social.rating: - capturing a moment - creating a picture - inserting rating stickers - commenting the details - sharing to popular social media platforms
versus Users with hundreds of feedback apps of different brands… Users with piXrating rating thousands of different brands
Potential areas piXrating Large retailers & service providers Loyalty programs Small shops, outlets & service providers Mystery shopping services Manufacturers Franchise owners piXrating Health care & Dental clinics Plaza operators Marketing agencies Field agent quality assurance Travel & leisure Market research Transportation Training & education Airlines Conferences, festivals All businesses where customer experience, perception, rating, feedback and opinion matter
Befektetők & Kampányok Go2Market Befektetők & Kampányok